Evo po dolgem času malo osvežujem temo
V tem času so se zamenjale obe tesnili glave, tesnila kolektorjev itd .... Poravnale so se 3 prirobnice izpušnega kolektorja, ker so bile vse krive.
Zadnji stabilizator se je zamenjal za 19 mm (prej original 16 mm).
Opravljen redni servis (olje, vsi filtri, svečke, vžigalni kabli) in čiščenje zadnjih zavor, ker so cvilile ob bremzanju.
Imel pa sem tudi problem, da je kurilo varovalko v motornem prostoru (15 A). Problem je bil, da se je kabel od lambde staknil in visel na polosovini. Tako ga je zribala do žice in ob dotiku je nastal kratek stik (skurjena varovalka).
In še ena slika, ko je ravno oprana
Zanima pa me še kako najbolje sanirati rjo na podnu avta. Ni nikjer nič kritičnega, vendar sploh na začetku, ko je bila nižana sem dostikrat kje podrgnil in je začelo malo rjavet. In ob pragu spodaj je malo rjavo, kjer je prišravfana plastična zaščita praga. Mislil sem na delih kjer je rja zbrusit, nato pobarvati z osnovno in potem par slojev navadne barve. Ko bi bilo posušeno pa še s tisto gumo, ki je v spreju in je namenjena prav zaščiti podvozja. Ima kdo boljšo varianto?
Hvala, lp