Alfa Romeo 145

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

alfa_samec napisal/-a:Kar se tiče releja za smernike - en je za oba. Krivda pa verjetno prej leži ali v sami ročki ali pa so se kje preribali kabli - tako je bilo na moji GTV, da mi ni želelo včasih vklopit desnega smernika.

Če pa slučajno rabiš rele, jaz jih imam polno škatlo, bomo že našli ustreznega, če bo treba. Mi kar javi.
Vredu. Moram se enkrat še spravit pogledat zadevo, ročko pa sem enkrat že dol vzel in pregledal kontakte in namazal vodila in ni problem v njej pomoje, ker ko dam smernik za desno in če ne prime, moram samo malo ruknit po plastiki spodaj, kjer je rele.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

rele ma levo pa desno stran posebi, drgač ne more bit...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Knjižica pravi, da je 1 rele za timer in 1 rele za smernike - torej niso posebej levo desno.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

rele je že en, z dvema kontaktorjema notr...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

rele je edn za obe strani, je taka vezava pac, s stikalom samo dolocis smer
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Evo po dolgem času malo osvežujem temo :)

V tem času so se zamenjale obe tesnili glave, tesnila kolektorjev itd .... Poravnale so se 3 prirobnice izpušnega kolektorja, ker so bile vse krive.

Zadnji stabilizator se je zamenjal za 19 mm (prej original 16 mm).

Opravljen redni servis (olje, vsi filtri, svečke, vžigalni kabli) in čiščenje zadnjih zavor, ker so cvilile ob bremzanju.

Imel pa sem tudi problem, da je kurilo varovalko v motornem prostoru (15 A). Problem je bil, da se je kabel od lambde staknil in visel na polosovini. Tako ga je zribala do žice in ob dotiku je nastal kratek stik (skurjena varovalka).

In še ena slika, ko je ravno oprana :)

Slika

Slika

Zanima pa me še kako najbolje sanirati rjo na podnu avta. Ni nikjer nič kritičnega, vendar sploh na začetku, ko je bila nižana sem dostikrat kje podrgnil in je začelo malo rjavet. In ob pragu spodaj je malo rjavo, kjer je prišravfana plastična zaščita praga. Mislil sem na delih kjer je rja zbrusit, nato pobarvati z osnovno in potem par slojev navadne barve. Ko bi bilo posušeno pa še s tisto gumo, ki je v spreju in je namenjena prav zaščiti podvozja. Ima kdo boljšo varianto?

Hvala, lp
Uporabniški avatar
Red_Rocket
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Če Jun 19, 2008 3:36 pm
Vozilo: Fiat Punto MK2 1.2 2003

Lepo skrbis za beštjo! =D>
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Alfa se prodaja, če slučajno koga zanima.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=1&t=37807
Uporabniški avatar
Koral65
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 180
Pridružen: Pe Avg 24, 2012 4:29 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana -Tacen

Alfica je že kakšen mesec pri novem lastniku, ostala je v Tacnu :)

Glede avta imam same pohvale =D> . Zamenjala pa jo je malo večja krava :D

Slika

Lp, Jure
Odgovori
  • Informacija