AR 159 SW 2.0 JTDm // JUG

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

WiTBoY napisal/-a:zgleda res hudo
sam kako bo pa to poleti ko bo avto na vročini skoz in folija ni nalepljena na ravno površino in je umes zrak ?
Hvala lepa. A veš da na to pa nisem pomislil. Če malo razmišljam, avto mi redko kdaj stoji na soncu, pa dobro to ni relevanten podatek, glede na to da sem folijo grel tudi z fenom po krivinah, se tam kjer sem malce bolj zagrel folijo pozna vzorec aluminijaste konzole da. Je pa tudi res da relief konzole ni gromozanski, tako da tudi tam kjer so vidne črte ne motijo, oziroma moraš bolj detajlno pogledat. Ampak to se je zgodilo res samo tam kjer sem kar močno zagrel folijo, tako da sonce in vročina v avtomobilu ne bi smela povzročati težav. Je pa res, da se bo to videlo šele poleti :D

@alex101: Ni za kaj. Dober nakup ti želim :)
@alfa159slo: Hvala lepa. Folijo sem dobil pri prijatelju na oblepi.me. Če kdo potrebuje mu naj sporoči, da mu je JUG povedal, dobiš popust ;)
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Lepa predstavitev. :D Samo 2 popravka: oprema je elegante in dodatno opremo avto ima v obliki mp3 radia :lol: , no to pa je tud vse kar si je armando zaželel. :wink:

Srečno vožnjo in obilo veselja z alfico.

P.S. : meni je 2.0 motor precej bolj všeč, ker je tišji, zmoglivejši in zarad njega plačam 7%DMV-ja manj. :lol:
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

A tko. No pa že :D torej elegante in dodatno MP3 radio.. bom popravil opis. Aja še tko mimogrede, kakšna je pa razlika med distinctive pa elegante? Oprema je pravzaprav vsa kot v distinctive, mar ne?

Hvala :D
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Distinctive je bla do 08 letnika, potem se je preimenovala v elegante. Načeloma je zadeva popolnoma enaka samo ime je dugo. :wink:
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Tole izgleda naravnost fantastično! =D>

Kako se bo pa obneslo, bo pa čas pokazal.
Če bo folija "preživela" poletje boš imel kar nekaj posnemovalcev :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

Lepo izgleda.

Sam sem razmislal, ce bi plastiko na "mehko" pobrusil pa prebarval, samo se bojim, da ne bo pravega efekta.
In odAlfala sta domov
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

mates napisal/-a:Lepo izgleda.

Sam sem razmislal, ce bi plastiko na "mehko" pobrusil pa prebarval, samo se bojim, da ne bo pravega efekta.
To je pa čisto odvisno od tega, kaj hočeš doseči. Če ti je samo barva všeč, potem lahko brez težav pobarvaš. Če hočeš videz aluminija ali česarkoli drugega, pa bo folija boljša odločitev. Sicer se da z paintbrush-em izdelati približek brušenemu aluminiju, samo takega izgleda kot z folijo dobiš pa ne. Pa še nekaj je.. jaz lahko to folijo kadarkoli brez težav odlepim in ne bo posledic na konzoli. Cenovno gledano, se pa za moje pojme sploh ne splača barvat. Brušenje, barvanje, lakiranje... proti foliji, nožu, pa fenu.

@MaStr: Bomo vidl so rekl ..... :D
Uporabniški avatar
ĐoKc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 761
Pridružen: Če Mar 22, 2012 2:37 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm
Kraj: Hrastnik
Kontakt:

Ali imaš gladek aliminij ali črtast? Jaz imam črtast nevem če se bo folija priječa čez...
Alfa Romeo Giulietta
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Šrafiran aluminij je. Če je kolikor toliko dobra folija, se bo prijelo, brez težav.
Jaz sem kaj takega delal prvič pa sem videl da sem par napak naredil, ki se s časom pokažejo. Ob robovih (radio, klima) sem, kot kaže premalo zavil čez rob (pa čeprav je 1-2cm čez rob), tako da se vidi da je folija odstopila. Bo treba še enkrat zgleda prilepiti, ampak bom še počakal, da vidim kako se bo obneslo čez poletje, vročino. Na splošno pa še zmeraj izgleda dobro :D seveda
Nekaj sonca je že bilo, tako da se tu pa tam na pregibih pozna aluminijasta šrafura, sam moraš malce bolj detajlno pogledat.
Bottomline: za enkrat mi je uspelo in sem zadovoljen. Pa še vsako leto imam lahko drugo barvo aluminija :)
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Super stroj.

Vidim, da se novopečeni lastniki AR159 soočamo s kar podobnimi "težavami".

Tudi jaz imam malce spraskan ta aluminij (še posebej tam okoli start/stop gumba), tudi jaz bom moral malo zrihtati nastavek za izpuh, ker ne paše čisto 100%... Kako se je folija obnesla čez poletje? Še kaj več odstopa?

Istih smernic sem se držal pri nakupu, tudi razmišljal sem že, da bi se obrnil na uporabnika Žival, vendar je mojo lepotico že nekdo drug uvozil in sem jo hitro odpeljal domov.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

@B_U_R_I: hvala :) ja s folijo je pa tako. Poletje je prestala brez težav. Sicer mi avtomobil redkokdaj stoji na soncu, pa vendar se tiste nekajkrat ko je stal na soncu malce dlje ni poznalo. Folija postane bolj mehka, da bi pa prišlo do kakršne koli deformacije pa ne. Je pa mehka folija prav tako kot aluminij, če ne še bolj. Če ne paziš se zelo hitro spraska, za primer vsak malce grob poteg nohta se pozna. Bom pa verjetno v kratkem (no ja, če bo preveč časa) zamenjal folijo, sem menjeval avtoradio in nisem preveč pazil, tako da se kar pozna nekaj malenkosti. Bi bil pa zelo vesel kakšne ponudbe za komplet brušenega aluminija, je pa pogoj, da je kot nov.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Po 20.000 prevoženih kilometrih in dobrem letu lastništva sem kar dobro spoznal avto. Bilo je veliko nezanimive vožnje po avtocesti, nekaj prekrasnih ovinkov, kakšen vzpon, panoramska vožnja, opozorilna lučka (HEC), lažni alarm in še kaj. Da pa ne bom dolgovezil sledi slikovni material, ki ponazarja storjeno v preteklem letu.
Slika

Dober mesec nazaj se je obrnila številka na števcu prevoženih kilometrov, okroglih 180.000km.
Slika

Kupil sem 18" platišča za letni komplet. So originalna na pet krogov, ne poznam modela, a izgledajo nekako v GTA slogu. Vem, niso to kar sem želel, sem pa vseeno zagrabil priložnost in jih kupil. Zraven sem dobil še relativno dobro ohranjene gume, zadaj '11 Goodyear Eagle F1 Assimetric 2, spredaj pa '09 Bridgestone Potenza re050a. Nekaj tisoč kilometrov še imajo profila, tako da upam, da sem naslednje leto še preskrbljen s tem kompletom.
Slika
Slika
Slika

Tako imam sedaj 2 kompleta platišč, letne so omenjene 18", zimske pa 17" katere sem dobil ob nakupu avtomobila.
Slika

Iskal sem bluetooth avtoinštalacijo. Razmišljal sem o zamenjavi original radija z ConnectNAV+, pa sem si premislil. Bil sem tudi že odločen za Parrot-ov model mki9200 pa sem si premislil in kupil 2-din radio Pioneer AppRadio 3 (SPH-DA110).
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Delujejo obvolanske kontrole, vgrajen bluetooth deluje odlično, sploh imenik na radiju je zelo dobrodošla zadeva. Ekran je 7" kapacitivni na dotik, je multutouch in podpira iPhone, Android in mirrorlink kompatibilne naprave. Žal nimam dovolj zmogljivega telefona, da bi zadevo preizkusil v živo, a načeloma deluje tako, da se ekran mobilnega telefona preslika na radio, tako preko ekrana na radiu kontroliraš pametni telefon. Zraven se dobi tudi GPS antena, vendar moraš za uporabo navigacije imeti kompatibilen telefon, z naloženo navigacijo.

GPS antena:
Slika

Slika
Mikrofon za prostoročno telefoniranje sem vgradil v konzolo na stropu, pa se žal ne obnese, tako da bo potrebno mikrofon namestiti kje drugje, razmišljam, da bi ga nalepil na nosilec vzvratnega ogledala. Mimogrede, predal v stropni konzoli, namenjen shrambi očal, je odločno premajhen. Komaj spraviš noter navadna očala, o "aviatorkah" lahko le sanjaš.

Avtoradio deluje odlično, funkcij (bolj ali manj nepotrebnih) je ogromno, radijske valove lovi povprečno, ekran se odziva dobro, kakšna huda izboljšava zvoka ni, res pa je da je nizkih tonov sedaj dovolj. Prej sem imel original MP3 radio, pa sem se kar hitro naveličal poslušati istih cca. 230 komadov na CDju, sedaj je to rešeno kar preko bluetootha na telefonu. Ima možnost priključitve zunanjih ojačevalcev (dva če smo natančni), wooferja, vzvratne kamere, modula za samostojno navigacijo (ki ni dobra je pa draga, tako mi je svetoval prodajalec) ipoda... kakorkoli, zadovoljen sem z nakupom in priporočam vsem.

Obiskal sem tudi TribesMan-a, ki je poskrbel za nekaj dodatnih vrancev pod pokrovom. Moji občutki so, da bi moral avtomobil tak priti že iz tovarne. Natančnih številk nimam, saj nisem bil na valčkih, tako da sem prepričan le v to, da se mi sedaj veliko bolj smeji ko je treba pohoditi plin.

Imela sva kar precej komplikacij z, v uvodu omenjeno HEC lučko. Zadeva kot kaže še danes ni rešena popolnoma, vendar ni več moteče. Ob prvi testni vožnji z novo mapo se nama je prižgala napaka in izpisal se je error za premajhen pritisk goriva. Sumila sva filter goriva, regulator pritiska goriva pa še nekaj z skupnim vodom, se ne spomnim več točno. Filter goriva sem izpustil, saj je bil vgrajen nov ob velikem servisu, tako sem zamenjal regulator pritiska goriva.
Za vse, ki še ne veste: poglejte za rezervni del tudi pri Boschu in ne samo pri Fiatu. Razlika v ceni je ogromna, 220€ za original del in okoli 160€, če me spomin ne vara, za popolnoma enak Boschev del. Verjetno ni treba posebej omeniti, da je del povsem enak.
Takšen graf sva dobila z starim regulatorjem pritiska goriva in original mapo:
Slika

Takšen pa z TribesManovo mapo, del obkrožen z rdečo je kritičen:
Slika

Po zamenjavi regulatorja pritiska goriva se je zgornji graf izboljšal, tako da je bil nekaj časa mir z HEC lučko. Spet pa se mi je pojavila nekaj dni nazaj, simptom spet enak. Diagnoza še ne stoodstotna.
Slika
Kakorkoli TribesMan je super možakar, obvlada to področje, zna svetovati in mu ni težko si odščipniti časa za stranko. Pohvala!

To je pa več ali manj vse kar sem storil v preteklem letu. Nalepil sem še nov komplet zaščitnih nalepk, ki pokrijejo zadaj del blatnika in vrat, spredaj pri kolesu in pa sprednji emblem. Sprednji emblem je pokrit že 20kkm, kupljen je bil nov in še danes izgleda prav tak. Komplet nalepk je na voljo, link do oglasa: Zaščitna nalepka za Alfa Romeo 159. Komplet je namenjen limuzini ali SW varianti. Zadaj:
Slika
Slika
Slika

Spredaj:
Slika
PS: avto bom pa opral, ne skrbet :)

Kot sem omenil, sem v 20.000 prevoženih kilometrih kar dobro spoznal avtomobil. Lega na cesti je odlična. Velik sem toliko kot povprečen Italijan, tako da se za volanom počutim kot bi bil prostor narejen za me. Vožnja po avtocesti ni utrujajoča, sedeži so dobri, vidljivost je povsem zadovoljiva, park senzorji delujejo perfektno, volan in pa emblem na njem pa sta res užitek za pogledat.
Slika
Slika

Zgornja slika prikazuje majhne rdeče LED diode, ki ponoči osvetljujejo prestavno ročico in so res detajl, ki doda svoj košček stodevetinpetdesetici.
Tudi vzvratno ogledalo ima funkcijo samodejnega zatemnjevanja, ki je izredno priročna. Ponoči ti res prihrani nekaj trenutkov nezbranosti za volanom.
Slika

Pa še nekaj stvari, ki bi lahko bile boljše. Prvi in največji minus, ki si ga avtomobil zasluži (poleg teže seveda), so sedeži in odločno premalo bočne opore med hitro vožnjo čez ovinke. Ko se odpraviš na bolj dinamično vožnjo, kjer odpelješ ovinek tako hitro kot ti avtomobil in lastna zmogljivost dovolita, si kar hitro prislužiš bolečine v hrbtu, saj morajo mišice ves čas skrbeti, da ne padeš iz sedeža. Mogoče je bočna opora za nekoga bolj močnejše postave zadovoljiva, zame pač ne.
Slika

Naslednja točka je tempomat, ki načeloma deluje odlično, a manjka mu gumb za pavzo, pač gumb s katerim bi ga začasno izklopil in na to z RES tipko ponovno vklopil. To znajo pri VW, znajo pri Mercedesu, znajo pri Oplu, pa verjetno še kje, a tukaj to manjka.
Slika

Tudi zložljivi zadnji sedeži se ob ponovnem zlaganju v prvotno lego zatikajo. Moraš kar z silo zavihteti sedež nazaj, da se zatakne za zatič. Tako sem tudi nedolgo nazaj storil bedarijo, ko mi je uspelo dobiti varnostni pas med zadnji sedež in zatič. Preden sem videl napako sem že imel popackan varnostni pas. Ima kdo kakšno idejo, kako se rešim teh pack?
Slika

Prav tako me zanima kako se čisti alkantara? Je že kdo imel izkušnje s tem, vodni sesalec, krpica pa voda, kakšno čistilo?

Še ena stvar me je zjezila ko sem menjal avtoradio, in sicer stropna konzola ne gre dol pa če se celega poješ. Na koncu mi je le uspelo z inovativnim orodjem:
Slika

Ja en zvit žebelj je rešil situacijo. Konzolo držijo na stropu zatiči, ki pa so narejeni le za enosmerno delovanje. Gor gre, dol pač ne.

Poraba je kar zanimiva tema na tem forumu, tako prilagam nekaj dokaznega gradiva. V vsem času, ki sem ga prevozil z Alfico imam povprečje okoli 7.0l/100km:
Slika

Povprečna poraba avtomobila: 7,07 l/100km
Število prevoženih kilometrov: 12.787,00 km

Nisem vseh tankov vnesel, a za neko referenco bo. Je pa tako da je vožnja po avtocesti veliko bolj varčna kot vožnja po mestu. Moj slog pa je po omejitvah, torej 130km/h po avtocesti, po mestu pač kolikor gre.

Slika


Folijo na konzoli sem potrgal dol, saj sem jo ob montaži radija rahlo poškodoval. Tole bo počasi konec, se opravičujem vsem z slabšo linijo :D

Slika
Slika
Uporabniški avatar
Brlja
Alfist
Alfist
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne Mar 10, 2013 8:49 pm
Vozilo: 159 SW 2.0 JTDm
Kraj: Koper

Prelepa :D Lepo skrbiš zanjo =D> Imam za svojo podobne plane kot ti.
Glede notranjosti, jaz sem takoj po nakupu opravil globinsko čiščenje, čeprav ni zgledala nič umazana, je bila razlika očitna :wink: S sesalcem za globinsko čiščenje smo očistili tudi varnostne pasove, še sploh voznikov je bil vidno umazan. Dol je šlo skoraj vse, tako, da poskusi :wink:
Aja, pa glede porabe, jaz moje ne spravim pod 8 :roll: Je poraba po čipanju kaj padla?
Senza cuore saremmo solo macchine
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

Glede pritiska goriva bi bilo pametno preveriti kontakte na pumpi v tanku. Eden mojih kupcev je imel podobne težave, ki so jih na servisu hitro rešili. :wink:
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Platišča so 8C :wink:

Zanimiv Pioneerček =D> Kako pa igra?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija