za gume sem ti enkrat že napisal: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/N-Fera-SU4.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
nexen N fera SU4 225/50/17 cena cca. 70 € komad
bremze v tem rangu ATE, Textar, TRW je vseeno katere vzameš itak si običajen voznik.
Jaz bi vzel tiste, ki so najcenjše
Mal primerjaj reviewje za obe gumi. Za nekaj eur ne bi cincal.
Jaz mam su4 in sem zadovoljen. Bom drugo leto kupil še dve.
Bremze pa lajko zamenjamo na B, če nam zaupaš
Evo,moja alfica je obrnila 202000 prevoženih km,zato sem včeraj opravil veliki servis in zamenjal olje v menjalniku(original Tutela).Tu še en nasvet za lastnike 159 z M32 menjalnikom-v menjalnik nalijte 3 litre olja,ne 2,3 kot piše v navodilih;zaradi boljšega mazanja ležajev.Obenem sem zmontiral še xenon kit,katerga sem naročil na Aliju in moram reči,da je razlika v barvi in količini svetlobe napram Nightbreakerju velikanska.Je pa 4300k in je lepa bela svetloba.
Zadnjič spremenil GORA, dne Pe Mar 10, 2017 10:50 am, skupaj popravljeno 3 krat.
GORA napisal/-a:Evo,moja alfica je obrnila 202000 prevoženih km,zato sem včeraj opravil veliki servis in zamenjal olje v menjalniku(original Tutela).Tu še en nasvet za lastnike 159 z M32 menjalnikom-v menjalnik nalijte 3 litre olja,ne 2,3 kot piše v navodilih;zaradi boljšega mazanja ležajev.Obenem sem zmontiral še xenon kit,katerga sem naročil na Aliju in moram reči,da je razlika v barvi in količini svetlobe napram Nightbreakerju velikanska.Je pa 4300k in je lepa bela svetloba.
ni pa nobenih kasnejših težav če naliješ 30% več olja kot je predpisano?
ni pa nobenih kasnejših težav če naliješ 30% več olja kot je predpisano?[/quote]
pomoje je to pogreb za menjalnik. V specifikacijah piše koliko olja gre v menjalnik, pa še to za nov (suh) menjalnik. Pri menjavi ga nekaj malega še vedno ostane notri. Tako da je po mojem mnenju tovarniška specifikacija merilo. Potrebno je vedeti, da olje poleg tega da maže zobnike in ležaje, prestavlja tudi upor zobnikom med vrtenjem, če je olja preveč, to pomeni večji upor in večje segrevanje menjalnika. Jaz osebno bi ga nalil toliko kolikor starega je steklo ven med menjavo. 30% več bo naredilo škodo menjalniku.
Vsekakor zanimiv podatek, da je z amenjalnik dobro, da se natoči 30% več olja od tovarniških priporočil.
Upam in verjamem, da mojster, ki ti je to priporočil, ve kaj govori!
Kako pa je z trdoto prestavne ročice?
Se kaj pozna?
Menjalnik ne sme biti potopljen v olje... Če so ležaji preveč stisnjeni ti niti supertruper mazivo ne pomaga.
V najboljšem primeru se bo olje pregrevalo in posledično hitreje propadalo, v slabšem pa bomo brali kako so semeringi zaenkurc....
Naj kdo dregne skam-a, da slišimo kredibilno mnenje.
urbancebulj napisal/-a:Vsekakor zanimiv podatek, da je z amenjalnik dobro, da se natoči 30% več olja od tovarniških priporočil.
Upam in verjamem, da mojster, ki ti je to priporočil, ve kaj govori!
Kako pa je z trdoto prestavne ročice?
Se kaj pozna?
Na uč bi rekel,da ni razlike,bi pa tudi jaz rad slišal mnenje znana glede količine olja v menjalnik.
Sigurno je predpisana količina olja edina prava količina!
Olje v menjalniku/reduktorju lahko sega le do polovice višine zoba na spodnjem delu oboda. Vse ostalo se med delovanjem maže po principu mazanja z razprševanjem, s centrifugalno silo.
"Pooblaščenca" povprašaj, če ima mogoče gripo! Al pa mogoče ta ta nov hud zika virus! Ker če pooblaščenci tako mimo sekajo, se ne čudim, da sem za moj avto zapravil že drugi vikend s popravljanjem in odpravljanjem napak! Zraven pa dobesedno točim krokodilje solze!