Tale alfica q4 me res mika...sam se mi vseeno zdi da malo prevec spije. 8 / 9 se mi zdi kar precej... sej bmw 330xd l.2003/04 z avt. Menjalnikom pije manj, pa ima 3.0. Masino....
Ti 210 konjev ne rabiš. Ker s tako porabo se gasa niti ne dotakneš.
7,1 je poraba po tempomatu na avtocesti pri 110 - 115 km/h.
8,4 samo po mestu je nemogoče. Kombinirana poraba še gre takšna skozi.
Realna poraba tega avta je med 8,5 - 9 kombinirane vožnje, če kdaj pa kdaj tudi izkoristiš tisto, kar ti ponuja.
lordinho napisal/-a:Ti 210 konjev ne rabiš. Ker s tako porabo se gasa niti ne dotakneš.
7,1 je poraba po tempomatu na avtocesti pri 110 - 115 km/h.
8,4 samo po mestu je nemogoče. Kombinirana poraba še gre takšna skozi.
Realna poraba tega avta je med 8,5 - 9 kombinirane vožnje, če kdaj pa kdaj tudi izkoristiš tisto, kar ti ponuja.
7.1 je poraba za 2.4JTDm (210KM) po tempomatu na AC pri 130-140kmh...sprobano na relaciji NM-Praga.
8.4 je malenkost nizka, zahteva kar zmerno nogo ampak se da, tudi z občasnim izkoriščanjem konjenice. 8.5-9 je pa čisto realna cifra za večinsko mestno vožnjo.
7,1 pri 140 na AC z 2.4 motorjem pa ne verjamem...mogoče konstatno v dolino. To mam jaz z 1,9 16v komaj okoli 7l/100 po BC lažnivcu seveda. Ko računam na roke meni laže od 2 do 6 deci... se pravi ogromno, glede na to da mi prejšnij avto niti enkrat ni lagal niti za 1 dcl.
Škoda za tako smotano porabo na 2.4 motorju. Meni je še danes po eni strani žal da ga nisem vzel, ampak s porabo 9-10 pretežno mestne vožnje pač hvala lepa. Za primerjavo ima 3.0 TDI v A4, katerega sem tudi gledal, skoraj enako porabo kot AR 1.9JTD.
Avto je 2.4JTDm 210KM brez DPF-a, 2009 letnik. Natankal sem v MB in šel preko Graza, Dunaja in Brna v Prago. Tam je bil avto parkiran zunaj mesta in potem nazaj grede sem nekje med Dunajem in Grazom spet tankal. Narejenih 900km, porabljenih 65,03 litrov. Hitrost je bila po omejitvah, 133-136kmh po GPS-u oz.manj kjer je bilo potrebno (tisti del hitre ceste med Dunajem in Brnom je šlo okoli 110kmh). Zračunana poraba je bila 7.23l. Če bi vozil pod 120 in se izogibal pospeševanjem (parkrat se je malo potegnilo, zato da nisem delal drena na prehitevalnem pasu, ker pač v tujini 80% voznikov vozi več kot 130kmh) bi gotovo prišel na 7l ali nižje.
Sam tudi nikoli ne verjamem trditvam o extremno nizkih porabah, ampak tole sem sam sprobal in drži.
Aja, še glede laganja, BC od dejanske zračunane porabe laže za cca 0.2-0.3 (kaže premalo).
Audi A6 3.0TDI quattro ima pa skoraj isto porabo kot moja, s to razliko da se Audi dosti bolj umirjeno pelje.
meni pa ne gre v glavo kaj se kaj obremenjujete z BC porabo ... pri 156 se trenutna poraba osvežuje na kaj 5 ali 10 sekund .. tako da če ti pospešiš na zeleni potem pa 2 minuti furaš 50km/h normalno da bo na koncu poraba manjša kot dejanska ... jaz osebno imam odstopanje realna vs BC cca 0,1l
je pa res da imam umirjeno vožnjo ... ko pridem v LJ pa itak zmešam vse skup a ne pride do odstopanja večjega od 0,4l
imam pa 1,9 JTDm 16V 110kW 150KM
Alfa Romeo .. time to stop looking and start touching
Seveda se pozna vpliv DPFja. Backpressure je manjši, kar zmanjša prečrpovalne izgube motorja. Pa pri 2.4 se itak regeneracije delajo ~500 pri relaciji, tako da si v najboljšem primeru prihranil tudi 2 regeneraciji na tank.
Ne gre mi v racun tako velika porabs. Moja gajba 2.4 jtdm 129kw kuri 6,25 zadnjih 3kkm. Pa ga pritiskam po avtocesti. Je pa res, da je mestne voznje mogoce 20%, vrcina pa primestne.
159ka je sicer 200 kil tezja ima pa novejsi motor pa se bolj optimizirana turbina pa tolk vec kuri.
WTF Italijani.