Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori

Katero barvo izbrati za 164?

Rdeča!
66
73%
Črna!
24
27%
 
Skupaj glasov: 90
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Ja generalke če so orng kak treba niso poceni :D

Drugače pa sem spet malo razdiral naprej superco, porino TS pod milo nebo in dal bodočo QV pod streho. Ugotovil par stvari. Vse šipe razn prve so original kak treba. Prva je bla pa razbita in je zdej gor fejk. Tko, da jo bom mogo menjat in dat iz TS montirat. Hočem original šipo.
Snel sem kolotečne plastike kompletne spredaj stran in pragove. Bolj kot razdiram bolj se mi smeje :mrgreen: Pri dosedanjih, več kot sem razdiral bolj sem se po glavi tolko :lol: Slike, ki sem jih poslal parim kleparjem so bli odgovori nazaj, da ni vbistvu kaj delat, kot smo pobrusit to malo kar je in na novo zaščitit. Music to my ears (FINALLY!!!) :-({|=

Slike pridejo kmalu.. Moram sprat z vapotom pragove in podn, ker je vse polno nekega blata :doubt:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Koncno našel cas za motor in pa prosta garaža, ker vec avto ne rabi bit na toplem.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Prvo je blo to. Vse po svoje oznaceno puše cilindrov. Je že zgledalo, kot da so vse pomešali, pa se je izkazalo, da so vec kot ocitno delali na pamet brez Alfine knjige. Številke v krogu so original številcenje, rimske so pa kak so si oštevilcili po svoje :roll:

Slika

Slika

Jz seveda nisem sledil njihoveme sistemu

Slika

Slika


No zdej pa "fun" part.

Cilinder 1 brez pripomb

Slika


Cilinder 2..so ostale lise od neke tekocine in par prask, ki se skoraj da ne cutijo sploh. Plus mal pikc rje od stanja ocitno.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Cilinder 3..isto lise neke tekocine ostale, mal rje in par risov, ki se spet prakticno ne cutijo.

Slika

Slika

Slika

Slika


Cilinder 4..nekaj ris pri vrhu in pa spet neke lise.

Slika

Slika

Slika


Cilinder 5..par neznanih pikic/lis zopet, ostalo ok.

Slika


Cilinder 6..zopet lise od necesa, ostalo ok.

Slika

Slika


Se pa poraja še par vprašanja. Glede na to da je motor bil popolnoma razstavljen ocitno. Mreža po cilindrih je predobra, da bi bila iz leta 88 :) Se pravi se je naredilo novo mrežo. Ampak kdo bi naredil novo mrežo in pustil stare batne obrocke?? Namrec te batni obrocki, sigurno niso bli menjani z ležaji oz med to "generalko". Oljni obrocek je totalka zabasan.

Slika

Plus 5 batov je oznaka B, eden pa je ozanak A (št. 3). In pa 1, 2, 3 imajo na batu napisano 128. 4, 5 pa 019. Nakar ima 6 zopet 218. Zariban bat in dan drugi? Napacen, ki mogoce ni za to stran predviden?

Slika

Slika

Kot zadnje pa še strah, da niso slucajn pohonali cilindrov prevec, glede na to da je blo vse na pamet in bolj na pol narejeno :roll:


Mnenja, predlogi, izkušnje, itd dobrodošla!
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Z Alfo ne, izkušnje pa s podobnimi motorji, puše posebej vstavljene, pri drugi znamki.

Vse te lise in pikice ne napovedujejo nič kaj dobrega na dolgi rok. Začetki erozije. Na batu se pa vidi, da je bil mrzel motor konkretno priganjan!

Torej, jaz bi in sem vedno menjal vse! Kot prvo, gre preveč časa, da vse upariš. In drugo, končni rezultat ti na dolgi rok pove, da si ga usral in ti je potem žal. :)

Ni mi pa tudi jasno "njihovo" označevanje? Povsod je označevanje vedno v liniji. In potem pri "njihovem" označevanju tudi zaporedni vžigi šestaka (1-4; 2-5; 3-6) ne bi bili pravi.

Za čiščenje bloka pa visokotlačni čistile in tole Slika

Super zadeva. Jaz s tem čistim skoraj vse.
Začetno stanje Slika
Vmes Slika
KOnčno stanje Slika
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Glede na kaj se pa vid na batih da "je bla mrzla tišana" ?
Kaj se pa iz teh batou vid?
Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Če so bati počrneli pod zadnjim obročkom...
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Ni bla velik tišcana sigurno ne mrzla. Nebi bli cilindri tko lepi po tem takem in bati brez ris. Se pa kr konkretno pozna mrzlo tišcan motor, ker je vse risasto po batih in cilindrih. Mam lep primer moj TS ribnjen, kerga sem tišcal vedn mrzlega k norc, ko še nisem mel pojma o avtih :)

Slika

Slika

2.0 TS motor

Slika

Slika

Slika

Slika


Drugace pa danes vreme pokvarilo nacrte in nisem mogel vni bloka prat. Tako, da sem se vrgel v pospravljanje garaže in pripravit prostor za motor na mizi in okoli.

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Praske niso vedno nujno prisotne pri priganjanju hladnega motorja. ;)

Da so bati počrneli pod obročki se pa lahko zgodi tudi, če so batni obročki narobe postavljeni. Vendar v to možnost zelo dvomim...
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

No bati in cilindri so predani v merjenje. Jutri bom vedel rezultate meritev že :)
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Rezultati žal niso kot, bi si jih želel. Namrec so zadeve neuporabne :doubt: Ta V6 me bo stal enga denarja še pa še. Sploh ker tolk s temi kvazi generalkami in brez znanja se jih spravi delat, pa vec škode nardijo.

Skratka cilindri so pohonani na zadnjo mero tolerance C klase. Oz eni par tisocink izven tudi. 2 cilinder je pa nekaj blo narobe in je sploh pretirano obrabljen.

Bati..so pa ne vem ce zaradi tega, ker so pustili stare batne obrocke, ali ker je bilo že pred mojim odpiranjem prevec lufta, obrabljeni, da sploh ne dosegajo niti blizu najmanjše tolerance A klase. V njih so crke 5x B in 1x A. Na videz nobenih sledi obrabe videt, pa vendar ocitno je. Ceprav noben ne more verjet, sam so bli že na 2 meritvah.

Skratka lufta med cilindrom in batom more bit med 0.050 in 0.069. Pri meni je pa med 0.112 do 0.244 #-o


Slika


Bati kere mere morejo bit. Moji so izpod vsega.

Slika


Cilindri mere. Moji so pogojno C klasa.

Slika


In pa luft med enim in drugim kolko more bit. Pri meni je x2 in vec.

Slika


Pa bi na pogled rekli, da so bati tolk pojebani? Jz nebi nikoli..

Slika


Tako, da sem v iskanju drugega seta batov in cilindrov. Mogoce jih uspem dobit že ta teden, sem namrec zvedel za ene cca 7-8 setov (novi in stari). Zaenkrat išcem dobre stare. Novi so ekstramna opcija, ker je cena batov in cilindrov med 750-1000€ ](*,) #-o
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Pa je res razjeban tale motor!

Sem ti že nekaj postov nazaj omenil, menjaj cilindre in bate. Je pri pušah cilindrov drugače kot če so uliti z blokom motorja. Ne išči rabljenih. Boš sigurno dolgo iskal dobre puše/bate. Ko boš na koncu seštel, boš imel za ceno novih puš in batov doma samo kup rabljene robe za odpad. Sem vedno samo menjal, v takem primeru pa si pol vsaj brez skrbi.

Bloku motorja pa privošči tudi UZ čiščenje. Predvsem moraš biti pozoren na sedeže puš cilindrov. Da se bodo višine ujele z vrhom bloka, vrh puše in vrh bloka, boš verjetno potreboval še kakšen set tesnilnih obročkov za pod clindre, različnih debelin.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Te 3.0 12V so prekleto bolj občutljivi, kot novejši 24V. In ker pač noben ne špara 3.0 V6 motorja, ampak sam gonijo, tut mrzlega in z slabim oljem in itd, so pač potem taki rezultati.

Zaenkrat bom vido, ko premerim ene 5 starih kompletov, kje sem in kake so opcije. Če bi keri bli dobri in v tolerancah, potem ni problema. Če ne, bom pač rabil proti novim gledat.

Pride vse orng spucano, brez skrbi. More bit vse kot novo. Za puše se pa itak potem meri, ko se jih notri da, višina v primerjavi z blokom. Pa pač spet se more ujemat z tisto toleranco 0.01 do 0.06 mm.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Ti pa res nimaš sreče s temi šestaki. #-o Bati ti pašejo tut od 24V motorja, drži? Mogoče poišči še kaj v tej smeri...

Linerje bi jst na tvojem mestu vzel nove, ker boš pomoje težko dobre dobil.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Ne jz, ne kolegi. Noben se ni osrečo s šestakom do zdej. Vse skup 6 3.0 motorjov, pa vsi neki pojebani :doubt:

Bati niso isti od 24V. Pa problem vbistvu niso cilinderske puše, ampak bati. Puše se dobi nove po cca 50€ komad brez problema. Mahle. Batov pa ni. Bati so pa sam OE seti z OE cilindri, pa pač cene okol 1000€ :roll:

Bomo vidl ka bojo pokazali ostali seti, ki jih bom dal premerit. Mogoče bojo pa ostali ok kar se mer tiče.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ne, 24V bati imajo sedeže za 4 ventile. Tile pa samo po2 sedeža na sredini.

Filip vmes prehitel... :)
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

Kaj pa ovalnost cilindrov so ti tudi premerili? Če so cilindri ovalni, jih bo treba pohonat.

Kakšnih mer so pa novi linerji? Če bi bili novi linerji A klase, si že skoraj na željeni zračnosti. To bi blo vrjetno tudi najceneje.
Ker bati ne zgledajo nič obrabljeni, nobenih vertikalnih ris nimajo.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Odgovori
  • Informacija