Spet obrno okoli 25k km v 1 letu. Nič posebnega od menjav, razen redni servisi do avgusta. Takrat se je pa po montaži novih letnih gum Barum Bravuris 2 poslovila sklopka. 580€ material z delom skupaj in zadeva je spet nazaj v pogonu.
Montiralo se je ricambi originale vztrajnik in sklopko, semering glavne gredi za vztrajnikom, semeringe na diferencialu za polosi, gumice stabilizatorja, pa še spodnjo cev sem si dal kr ojačano, čeprav je original bla še čisto ok
Jutri menjam samo še zgornji nosilec motorja, ki je dokončno počil in potresava ob speljevanju in menjavi prestav.
Seveda menjava sklopka ni šla, kot bi naj šla. Mehanik je uspel ne vem kako odlomit ušesa novega potisnega ležaja, tako da je potem moral nabavit drugega in še enkrat podret zadevo
Najbolj vesel nisem bil nove sklopke, ampak ko sem se zapelal in stabilizator več ni nabijal. 156 brez zvokov nabijanja podvozja! Morem uživat dokler traja
So pa eni talenti pred mano to že menjali in povili nosilce v katere pride gumica stabilizatorja in zato se potem nosilec ni dal do konca zapret in je imel 2-3mm lufta - posledično pa seveda nabijanje.
Stari vztrajnik je pa tudi ne dolgo nazaj mogo bit menjan, ker ni imel popolnoma nič lufta v nobeno smer, tako da sem ga prodal isti dan za 80€
Semering je že malo puščal
Lamela je mela pobran zunanji rob, kjer je nalegala na potisno ploščo
To je pa krivec za menjavo vsega skupaj. Komplet odtrgano uho ležaja.
Tudi ta zvok sem slišal ko je zapelo odtrgan del vmes med ohišje in sklopko
In pa novi, ki ga je uspel zjebat mehanik..
Avto je po 3 dneh nazaj od mehanika. Potreben temeljitega čiščenja in pa preverit vse za mehanikom, če je ok nardil, ker kot ponavadi ne zaupam nobenem mehaniku