147 GTA

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Danes sem sesavil vse skupaj, zalaufal in imam nov problem. Volanska servo pumpa se sliši, ko obračaš volan ropota kot da jo bo zmlelo. Zvok in simptomi so podobni kot pri 159-ki, če je fuč posoda za servo olje (penjenje olja v posodi in piskanje črpalke) . Ima kdo izkušnje z podobno težavo na 147-ki ? Da bi bila pumpa težko verjamem, ker je prej delala brezhibno.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Iz prve roke na srečo ne, sem pa že večkrat slišal za ta pojav s posodico pri 147.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Si preveril nivo olja?
Dotoči kak štamperle olja, pri meni je to rešilo problem.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Sem rešil tudi volan, Po 10 urah službe in 4 urah v kanalu, ti malo odpovejo možgani :) kot se se že naučil, je najbolje takrat ko se zaletiš v zid in ti nekaj ne gre skupaj, pustiš vse skupaj in nadaljuješ naslednji dan. V petek sem klical na servocom če obnavlja pumpe, je rekel da naj najprej dobro prezračim sistem, ker pumpa tudi če par minut laufa na suho ne more kar tako odpovedat. Potem sem še enkrat dobro prezračil sistem in glej ga zlomka, volan je tih, kot bi bil električen :).

Zdaj pa kratka obnova velikega servisa:

Motor je nazaj v avtu in dela. Vmes sem imel kar nekaj težav, ampak se je vse rešilo. Uspelo mi je naredit tudi neplaniran strošek nakupa novega hladilnika klime. Ker se mi je pri starem odlomil en vijak, sem pri vrezovanju novega navoja uspel z navojnim svedrom naredit luknjo v hladilnik [-X

Ob menjavi zobatega jermena sem poleg komplet garniture jermena menjal še vodno črpalko (stara je imela plastičen impeler) oba semeringa na glavni gredi, vse 4 semeringe na odmičnih. Vse oringe na ceveh vode (viton) (ko sem snemal vodno črpalko, se mi je snela cev do termostata, nakar sem ugotovil da so vsi oringi plastični od vročine), ter seveda tesnila pokrova ventilov. Zamenjal sem ležaje na alternatorju, štarter je bil servisiran pred 20kkm.

Pri razdiranju sem ugotovil naslednje napake:
napenjalec zobatega jermena je bil preveč ohlapen (skoraj 1cm na indikatorju napenjalca, verjetno delno tudi posledica 6 let in 40.000km)

sesalna odmična na zadnji glavi cca 5 stopinj glavne gredi (10 stopinj odmične) za fazo
pred podiranjem
pred podiranjem
vijak za fiksiranje napenjalca podložen z 1mm tenko podložko, ki se zvila in naredila odtis v napenjalec
napenjalec
napenjalec
2 kabla za vžigalne tuljave stisnjena med plastiko na pokrovu ventilov.

Pri sestavljanju sem naletel na težavo da je sesalna odmična kljub camlocks om in 2x ponovitvi celotnega postopka, po 5 obratih motorja ostala 1-2 stopinji zadaj. Potem sem pri napetem jermenu "losal" samo to jermenico fiksiral odmično ter zategnil nazaj. Od takrat naprej je bilo ok.

Ker nimam 3/4 moment ključa sem za zategovanje jermenice glavne gredi uporabil dolg vzvod in na koncu potezno tehtnico ( 30kg na 94 cm ročice). Sedaj bom šel nekam, da na pištolo zategnem na potreben moment.
priprava za zategovanje glavne gredi in fiksiranje motorja :)
priprava za zategovanje glavne gredi in fiksiranje motorja :)





Mogoče nebi bilo potrebno vleči ven motorja, prostora je tako malo, da ne vem kako lahko to narediš v avtu. Ob tem sem preveril še en kup stvari ki jih drugače ne moreš. Ob tem sen naletel še na nekaj potrganih navojev, kar pač vzameš v račun. Ugotovil sem da je nekdo že odpiral menjalnik, polno silikona na spojih. Na izstopni gredi in na polosovini sem našel pod ohišjem semeringa kuglice silikona.

Finančna rekapitulacija pokaže za 900€ materiala z 35% popustom, ur nisem beležil, jih pa ni bilo malo. Skratka ni poceni šport. Ko rešiš vse probleme, občutka ko motor zapoje v avtu, ne more kupiti niti mastercard :-({|=
Zadnjič spremenil skyblue, dne Ne Avg 16, 2015 9:59 am, skupaj popravljeno 1 krat.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Ker v prešnjem post-u nisem mogel dodajat novih slik, jih dodajam tukaj:

Ugotovil sem še da je težava na posodi hladilne tekočine, kjer je na povratnem vodu porinilo ven tulec za ojačitev cevke kamor se natakne gumi cev. To težavo sem opazli že na 166-ki, vendar tam prepozno, tako da mi je odlomilo plastičen nastavek. Torej je vredno preveriti.
posoda jpg.jpg
Posodo hladilne tekočine sem očistil z čitilom za motor, vsako stranico sem en dan namakal v čistilu.

motor brez pogona :)
motor brez pogona :)
Novi jermen na svojem mestu
Novi jermen na svojem mestu
Zadnjič spremenil skyblue, dne Ne Avg 16, 2015 6:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

ker se ne da dodat več kot 3 slike še final edition...

ni mi jasno ali so te oznake na odmičnih tovarniške ali je to kdo delal naknadno. So približno skladne z camlocks-i jih pa ni na vseh 4 odmičnih.




in končno v avtu...

odmična 3.jpg
Priponke
motor4jpg.jpg
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Lepo. Zdaj pa samo gasa naprej =D> =D>
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

No vidis sm ti reku za servo da je najbrz se zraka. Odmicne pa imajo tovarnisko te zareze samo brez camloksov ne gre.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

D.I.Y. masterpiece, ejga... =D>
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

A samozapornega difa torej nisi vzgrajeval? So znali standardni na GTA-jakah (pa tudi verjetno GTjih in GTVjih) kar razpadat in za sabo potegnit še okvaro menjalnika - odvisno tudi od tega kako "športno" se je z avtom vozilo. S Q2 in Quaife teh težav ni. Če se kaj splača nadgradit na GTA modelih je to vsekakor diferencial, avto je po vgradnji čisto drug (beri: precej boljši) skozi zavoje.
Sicer pa čestitke za uspešno opravljeno delo.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Sem razmišljal tudi o quaife-u, ampak nekako nisem bil pripravljen dat 850€ za njega. Očitno je pa imel nekdo od prejšnjih dveh lastnikov že težave z menjalnikom, ker je bil že odpiran. Tudi na zvoncu se poznajo "odtisi", kot da je "raztrgalo" lamelo ali potisno. Sicer avto ni namenjen dirkanju, tako da pri izhodu iz ovinkov pazim kaj delam. Če je pa temu diff-u namenjeno, da bo pogledal skozi ohišje menjalnika bom pač takrat reševal situacijo. Takrat bom prisiljen dat jurja za quaife :)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

+ xy za nov menjalnik ;)
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Ker se nisem udeležil srečanja alfistov se mi je alfa maščevala z odpovedjo alternatorja. Lani sem zamenjal ležaje in kolektor na rotorju, letos se je poslovil. Menjava je cel projekt. Elearn procedura vključuje izpraznitev klime, ter umik cevi od klime na požarni steni, premik motorja proti hladilnikom da gre alternator ven pri požarni steni. Dva popoldneva kroženja okrog avta, ter razmišljanja kako ga dobiti ven brez da izpraznim klimo.
Izvedba:
odstranitev desne polosovine,
desne roke,
zadnjega nosilca menjalnika
spustiti most kolikor gre brez da odstraniš "pleh" nad katalizatorji
Po vsem tem je treba precej čarat in podlagat motor, da gre z muko ven. Nisem se odločil za obnovo, ker pridejo deli 100€ (diodna plošča, regler) pa kosi niso original bosch in nihče noče tega vgradit z garancijo. Dela je toliko, da se tega heca ne grem še enkrat. Preko poznanstev sem v SLO našel original bosch "refurbished" za 170€.. Vse skupaj mi je vzelo 4 popoldneve, je pa vsekakor zelo pestro. Ne priporočam :)
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Nič kaj veliko se ne dogaja. Ker je občina tako veeeelika, če odprem marelo, sunem v oko nekoga v drugi občini, čakam da ukinejo prepoved gibanja izven občine. Če dvignem probne tablice me bodo takoj sneli. Do takrat pa čaka, malo se ji že prah nabira...
Priponke
čaka na konec karantene...
čaka na konec karantene...
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

malo se je praha nabralo :D

vsi čakamo na konec tega sr... mogoče bo po prvomajskih praznikih boljše glede te "prepovedi"
Odgovori
  • Informacija