147 GTA

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Očitno si boš moral omisliti kakšnega hudega mačka...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
pero
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 592
Pridružen: Ne Jun 06, 2004 12:43 pm
Kraj: Cerklje

avto je zato, da se vozi, ne pa da stoji. Potem se pa dogajajo take stvari.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Včeraj sem imel malo preveč časa :)
S20150503_224436.jpg
Po 6 letih je prišel čas za veliki servis. Sicer sem razmišljal o tem da bi se potrudil in to naredil z motorjem v avtu... Na koncu sem se odločil da naredim še obnovo alternatorja, štarterja, po občutku imajo tudi vzmeti v lameli "luft, menjava notranjih manšet, zbiram pa še pogum ( beri € in jajca) za quaife ali q2.
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

=D>
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

This is not an engine... it's a heart 8) Lepo videt glavni organ GTAjke na prostem 8)
Slika
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Če smo pošteni, ga bo lepše videti nazaj v avtu. Obračuna za material pa ne bom delal, ker potem boli glava. Ur pa itak ne štejem, ker je to dobra rekreacija, že na kanalu je zanimivo, kaj šele brez njega... halo alan... :)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Dober projekt si si zadal =D>

Ampak na slikah si pa precej škrt, veš..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Naj ti slikam ves usran motor od blizu? bo kakšna slika ko zložim skupaj in operem.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

No, le glej.

Drugače sem pa mislil tvojo komplet temo... ;-)
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

skyblue napisal/-a:Če smo pošteni, ga bo lepše videti nazaj v avtu. Obračuna za material pa ne bom delal, ker potem boli glava. Ur pa itak ne štejem, ker je to dobra rekreacija, že na kanalu je zanimivo, kaj šele brez njega... halo alan... :)
Gre lepo brez kanala, samo karoserijo je treba 75cm v luft dvignit :)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Projekt žal že dva tedna počiva zaradi nesreče, z kosilnico sem si poškodoval prste na nogi.. ](*,), kot kaže ne bo nekih premikov še najmanj mesec ali dva.

Toliko sem se že sestavil, da iščem še termostat za hladilno tekočino. Po eperu kaže 60652403, notri je bil pa 60563989. Dvomim da je bil menjan. Naročil sem po eperu, ko sem ga dobil sem videl da sta različna. Ohišje je enako, razlika je edino v tem, da ima obstoječi dva "ventila". Eden odpre pri 87C, drugi pa pri 63C. Kot sem primerjal termostata je razlika v tem da ta, ki ima dva ventila z 63C zapira tokokrog samo na pečko gretja, ko odpre, ni nobene razlike od tega ki ima samo en ventil. Če je že kdo menjal, katerega je uporabil ?

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta ... ences.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta ... stats.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sem še jz malo preveril zadevo po mojim programih in v tazadnjem EPERU. Meni v vseh primerih kaže za tvojo zgolj 60652403. Ta z številko 60563989, pa naj nebi bil nikoli v originalu montiran v 147 GTA. 60563989 je za 155, 156, 166, GT pa Spider. 60652403 je pa za 147, 166, GTV in Spider.

Skratka ti rabiš 60652403.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Pašeta vsekakor oba (kot si že sam opazil). Če prav razumem temo na AO, je ta izvedenka ki si jo kupil sedaj (60652403) drugačna le v tem, da ima stalen minimalen pretok. Posledično je nižji tlak v cevi, ki pride na termostat, in je s tem cev na otip mehkejša. A najbrž z njim rabi motor malenkost več da se ogreje na delovno temperaturo (vprašanje če se to sploh opazi v praksi).

Zanimivo je to, da ima npr. 156 GTA termostat s 60563989, 147 GTA pa 60652403 (če imam prave informacije). Če prav vem ima 147 samo en merilec temperature hladilne, 156 pa ima dva, enga za števček in enega za ECU. Zakaj pa so se pri tem odločili imeti 2 različna termostat pa najbrž vejo inženirji sami :)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Včeraj sem uspel motor zmontirat nazaj v avto, potem nisem mogel počakat da zmontiram še gibljive cevi auspuha ampak je morala žival zaropotat samo na kolektorje :). In ker seveda murphy ne počiva, sem očitno ob montaži bencinskih šob uspel poškodovat oring na šobi in to seveda na 1 cilindru na dovodni strani. Sicer je motor laufal samo par sekund, ampak dovolj, da je z bencinom opralo pol motorja ](*,) Sedaj pa vprašanje. Sicer ni teklo direktno po zobatem jermenu, zelo verjetno pa ga je doseglo na jermenici glavne gredi. Predvidevam, da so jermeni odporni na bencin. Ni se sicer kopal v bencinu, ampak me vseeno zanimajo vaše izkušnje. Več slik in opis ko naredim vse bugfixe :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Jermeni in večinom vsi gumijasti zglobi naj bi bili Oil and Gas Resistance!
Odgovori
  • Informacija