159 1,9 JTDm 16v TI 2007g

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

coolbits napisal/-a:Kolko % pretoka zraka si izgubil z BMC CDA?
Predvidevam, da si to vgradil zaradi zvoka...
Edini filter ki dejansko ma kaj efekta je CDA.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Saj ze ima neke vrste serijski cold air intake tko da je edini point da zmanjsas upor na sesalni strani :wink:
Jaz sem 2.2 jts privoscil membransko tehniko. Razlika obcutna. Potegne precej boljs, zvoka ni kar je super, racunam da bo padla tudi poraba, kar bom videl sele spomladi.
Nobenega bombaza, nobenega mazanja z oljem, ucinkovitost filtriranja blizu papirja in mnogo boljsa od bombaza, pretok pa tamtam kot na bombazu. In se bonus... filter je pralen.
Vem da ne verjamete, je pa za probat....
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Moji rezultati:

Slika

Rumene črte - original airbox
modre črte - CDA

:)

Avto se z originalnim airboxom pelje veliko lepše v nizkih obratih, medtem ko je s CDA okoli 1500rpm nevozen. Turbina se z originalnim airboxom zavrti hitreje, ker resonator na airboxu naredi svoje. Razlike v pretoku zraka pa ni, vsaj ne pozitivne.

Stock airbox ima cold air intake, je veliko tišji, turbina dela veliko bolje z njim, poraba motorja je nižja cca 5%.

CDA je pa fancy karbonska škatla za 200€, ki razen glasnejšega zvoka motorja ne ponuja nobenega pozitivnega efekta.

To je vse kar imam jaz za povedat okoli CDA.
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

kaj pa bencinski motorji brez turbine :?: #-o
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Razlike lahko meriš le na merilni progi pri enakih pogojih delovanja z različnimi mediji. Pretok zraka je tolikšen, kot ga motor potrebuje za zgorevnje in je seveda enak, je pa razlika s kakšnimi napori (upori v sistemi zraka) ga doseže.

Dejansko je za 159 najboljša rešitev original airbox s filtrom, ki ima najmanjši upor pri še vedno zadovoljivem čiščenju zraka.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Razlike lahko meriš le na merilni progi pri enakih pogojih delovanja z različnimi mediji. Pretok zraka je tolikšen, kot ga motor potrebuje za zgorevnje in je seveda enak, je pa razlika s kakšnimi napori (upori v sistemi zraka) ga doseže.
Pretok zraka seveda ni enak in ni tak "kot ga motor potrebuje", ampak je odvisen od restriktivnosti sistema. Večji kot je upor v sesalnem sistemu, nižji bo pretok zraka (zraven je treba upoštevat še resonanco in podobne faktorje). Motor potem na podlagi pretoka zraka določi parametre za vbrizg goriva.

Najboljša rešitev je original papirnat filter. Ima daleč največjo površino filtriranja, ima najvišjo kvaliteto filtriranja, in ima zanemarljivo upornost.
Poleg tega je v original airboxu, ki je optimiziran na mašino z vsemi resonatorji in kar paše zraven. Je tudi poceni in enostaven za menjavo. Velja tako za atmosferske bencinarje kot turbo dizle...

Zdej če ima kdo pa fetiše metat stran denar, rizkirat poškodbe MAFa in "pucat" te famozne filtre, potem pa go for it!
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Kaj zdej je enak al ni? Odloči se.

Čist slučajno se spoznam na filter tehniko tko da tle me ne boš prepričal, ker ni noben fetiš ampak čista tehnika.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Pretok zraka NI enak. Je odvisen od sistema, s tem da upor samega filtra (paprinatega) sploh ni tak problem kot se hoče prikazat. Bolj problematična je struktura ohišja resonatorji itd.

Zmeriš pa tako da daš en filter v avto. In bereš podatke na merilcu pretoka z diagnostiko med pospeševanjem.

Potem zamenjaš filter in ponoviš meritev.

Ko ugotoviš da ni nobene prednosti z uporabo "fancy filtra", oziroma da je v primeru da zamenjaš cel airbox še slabše kot prej, mirno kupiš navaden papirnat filter in ga menjaš ob vsakem servisu.

Vse ostalo je pa navaden bikov kakec.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

TribesMan napisal/-a:Pretok zraka NI enak. Je odvisen od sistema, s tem da upor samega filtra (paprinatega) sploh ni tak problem kot se hoče prikazat. Bolj problematična je struktura ohišja resonatorji itd.

Zmeriš pa tako da daš en filter v avto. In bereš podatke na merilcu pretoka z diagnostiko med pospeševanjem.

Potem zamenjaš filter in ponoviš meritev.

Ko ugotoviš da ni nobene prednosti z uporabo "fancy filtra", oziroma da je v primeru da zamenjaš cel airbox še slabše kot prej, mirno kupiš navaden papirnat filter in ga menjaš ob vsakem servisu.

Vse ostalo je pa navaden bikov kakec.
da se malce vmešam v to debato.
Tukaj se moram s Tribesom strinjati.
tudi jaz sem mislil da so športni filtri vuuuaaa +300 konjev.
resnica je ta da k boljši pretočnosti in čistosti zrtaka pripomore ne samo filter ampak celotni sitem. Navsezadnje pa če meritve v ecuju pokažejo bullshit istega bikca se menjave ne splačajo.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Vidim da se nismo razumeli.
mogoce bosta odkrila nov svet ce vama povem da se papir razlicnih proizvajalcev na testni progi obnasa drugace tudi do 10p, npr pri manjsi porabi energije, vecjih prihrankih,.....
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

... Testna proga ni v Monzi, ali garazi, ampak je temu primerna laboratorijska proga, standard po katerem se testira medij je znan in izvede ga neodvisna institucija.
namenoma sem uporabil izraz medij, ker se potem iz tega naredi filter tu je pa spet svoja zgodba. In namenoma nisem uporabil izraza avtomobilski filter ker so zracni filtri v ogromno oblikah in priblizno 15 standardiziranih stopnjah, ki so potem od do dolocenega procenta.
tko zdej pa dost ker smetimo temo.
danko0013
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 139
Pridružen: Sr Jul 31, 2013 6:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bjelovar Hrvatska

svi ste fulali

BMC CDA se stavljao zato što je usis ove turbine na kontra strani pa da nemam labirint crijeva do turbine od mafa je stavljen BMC u kontra stranu i izveden pod prednji far

također jedan od razloga je ugradnja oil catch tank-a koji sada skuplja uljne pare koje inače završe u usisu i maste granu na koju se onda skuplaj garež i onda štekaju swirlovi i sl (kojih inače kod menne nema :D )

danas je stavljena i korpa lamela i quaife 60% špera, sve radi odlično

sutra moram na optiku i još neke šelnice i sitnice porješavati generalno je gotovo

auto ide onako kako sam htio i ja sam zadovoljan 8)

za ostale mi nije bitno jer ipak sam ja uložio hrpu love da bih dobio snagu od 2,4 motora u 1,9 varijanti znam da nema veze sa mozgom ali to je odluka želja i ljubav što je u konačnici najbitnije i trebalo bi biti motiv pogotovo alfistima

sljedeće su gewinde :D
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Misliš?
Poznam filter medije in tehniko že 15 let tko da vem kakšne so razlike med mediji.
Je pa tudi res, da so potem razlike v sami aplikaciji gledano v celoti znižajo, ampak razlike so, če ne si lahko odviješ celo rolo ENOslojnega wc papirja in si ga zatlačiš v airbox pa te to pride zgolj cca 30 centov. Vsak mesec zamenjaš, pa maš frišnga, ker je pač "dust hold capacity" pač omejen.
Mogoče sem pa dal idejo nekaterim.

Eni odmetavamo dnar za filtre, drugi pa za kaj drugega, bistvo je pa da denar kroži.
danko0013
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 139
Pridružen: Sr Jul 31, 2013 6:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bjelovar Hrvatska

danko0013
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 139
Pridružen: Sr Jul 31, 2013 6:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bjelovar Hrvatska

kupljene http://eibach.com/global/en/products/st ... /coilovers

jedva čekam da ih ugradim :D
Odgovori
  • Informacija