Edini filter ki dejansko ma kaj efekta je CDA.coolbits napisal/-a:Kolko % pretoka zraka si izgubil z BMC CDA?
Predvidevam, da si to vgradil zaradi zvoka...
Pretok zraka seveda ni enak in ni tak "kot ga motor potrebuje", ampak je odvisen od restriktivnosti sistema. Večji kot je upor v sesalnem sistemu, nižji bo pretok zraka (zraven je treba upoštevat še resonanco in podobne faktorje). Motor potem na podlagi pretoka zraka določi parametre za vbrizg goriva.Razlike lahko meriš le na merilni progi pri enakih pogojih delovanja z različnimi mediji. Pretok zraka je tolikšen, kot ga motor potrebuje za zgorevnje in je seveda enak, je pa razlika s kakšnimi napori (upori v sistemi zraka) ga doseže.
da se malce vmešam v to debato.TribesMan napisal/-a:Pretok zraka NI enak. Je odvisen od sistema, s tem da upor samega filtra (paprinatega) sploh ni tak problem kot se hoče prikazat. Bolj problematična je struktura ohišja resonatorji itd.
Zmeriš pa tako da daš en filter v avto. In bereš podatke na merilcu pretoka z diagnostiko med pospeševanjem.
Potem zamenjaš filter in ponoviš meritev.
Ko ugotoviš da ni nobene prednosti z uporabo "fancy filtra", oziroma da je v primeru da zamenjaš cel airbox še slabše kot prej, mirno kupiš navaden papirnat filter in ga menjaš ob vsakem servisu.
Vse ostalo je pa navaden bikov kakec.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov