Lani spomladi sem opazil malo slabšo odzivnost oz. malo slabšo moč - najbolj se je opazilo nad 3500 RPM, ko je dejansko zgledalo, kot bi popolnoma spustil pedal.
Peljal na diagnostiko k TribesManu - ugotovila nisva nič pametnega - malo je bilo odstopanja na injektorjih, drugo je zgledalo vse OK. Zato sem dal injektorje pregledat k Cvaru - pretiranih odstopanj ni bilo, zato jih je samo diagnosticiral in ponovno skalibriral.
To je malenkost omililo težave, vendar še vedno ni bilo vse OK, saj avto po občutku ni bil več tak kot takoj, ko sem ven vzel DPF in mi je TribesMan naredil remap.
14 dni nazaj sem se peljal iz LJ na dolenjsko in parkiral pred hišo. Šel notri nekaj pojest, potem pa sem se dobil s kolegom na pivu. A ko sem šel tja, je bilo nekaj zelo narobe. Avto je zelo slabo vlekel in še to samo do 2k RPM. Napake ni nobene izpisalo. Najprej smo sumili vakuum cevke ali senzor pretoka zraka. Cevke so bile vse OK, če sem senzor izklopil pa je bilo stanje isto. Avto ni nič kadil, nič ni čudno laufal - samo moči ni bilo.
Spet sem se odpeljal do TribesMana - do tja sem komaj prišel, saj se je bilo potrebno peljati čez par klancev, katere sem komaj zvozil v 2. Prve pol ure diagnostike nama ni nič uspelo, potem pa se je TribesMan spomnil, da v diagnostiki manjka senzor temperature, ki je navadno v funkciji zaradi DPF regeneracij. ECU je preprogramiral tako, da ignorira ta senzor in meni se je odvalil kamen od srca. Ne samo, da je spet vleklo - tudi tista težava nad 3,5k RPM je sedaj odpravljena. Očitno je prišlo do postopne okvare senzorja. Sedaj je onemogočen, saj DPFja nimam in je dejansko odveč.
Avto je spet malo bolj živ, jaz pa vesel kot radio. Za nekaj časa imam spet mir
Še enkrat hvala TribesManu - brez njega bi verjetno stran zmetal cele kupe evrov.