Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm (20V TI - stran 5)

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Po črki zakona bi moral homologirat, žal...
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Jaz sem imel enkrat težave, ker so obnovljene original zavore preveč prijele. Prijele več, kot je tovarniško deklarirano...
Se vprašaš včasih glede teh preglednikov, ja
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

SilverMan, kako homologiraš original del? Isto velja za platišča ali stabilizatorje,...

Ni važno, zamenjaš enoto, in tehnični narediš brez problema :-k
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Spet jst s problemi. ](*,)
Povozim luknjo v cesti, še nekaj metrov naredim normalno, nato pa mcsf. Avto začne cukati, skoraj crkne. Po priklopu na tester javi napako P0090. Mi lahko prosim pomagate, kaj naj bi to bilo?

Slika

Ko sem zbrisal napako, se je ponovno pojavila
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Slab stik na regulatorju pritiska goriva (odprte sponke)...

Preveri (očisti) konektor na regulatorju pritiska goriva (na common rail črpalki), če ne pomaga, poglej kable ki gredo do tega konektorja.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Hvala za hiter odgovor.

Amm...common rail črpalka, to je na flauti ali je o visokotlačna črpalka?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Visokotlačna črpalka.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Res se mi je staknil kabel s senzorja.
Sponka je bila oz se je zlomila, in je zgubil stik.

Je možno, da zaradi udarca mikro jermen oz napenjalci dobijo kake posledice? En tk tk tk okoli jermena se mi je včeraj pojavil, pa se morm posvetit še temu
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Upam, da bo mir z drsenjem sklopke

Slika

Slika

Potisna plošča ostane ista, kilometrov ima malo za seboj, zdržati bi pa tudi morala.
Sedaj moram pa polosovine na zalogo kupit :-$
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

A si prejšnjikrat pa samo potisno menjal, lamele pa ne?
Se splača riskirat in ne menjat potisne, čeprav je morda prav ta krivec za zdrsovanje, ker je recimo iz xy razloga (postala) prešvoh?
Koliko € profitiraš, ako ne menjaš še potisne? Koliko let in km ima obstoječa že za sabo?

Ne najdem "ozadja" zdrsovanja (ali pa sem spregledal?), pa hebiga, firbčen sem... :wink:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Cca dve leti nazaj sem menjal komplet, sklopka, vztrajnik, lezaj. Za seboj ima vse skupaj okoli 50k km. Za točne km bi moral pogledati na listek. Mi je pa takrat vztrajnik tresel, bil je obnovljen, ki je imel podobno kilometrino za seboj. Plošča (stara) ni videti utrujena, jo imam še vedno doma.
Drsi mi pa sedaj 2-3 tedne, ko pospešujem.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Sinter lamela? Brez mocnejse kosare mislim da nisi kaj dosti naredil. No sej se bo videlo cez cas, je pa plus da ce ti karbon zdrsne se po ohladitvi spet dokaj normalno obnasa. Sam bi raje iskal komplet ojacane kosare in nove lamele.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Karbon lamele so drek. Ni to mišljeno za "vsakdnevno" vožnjo, kjer je večinoma počasna vožnja...

Če ga ne "žgeš" stalno, začne karbon lamela drset, potem jo moraš mal "zakurit" in potem spet drži nekaj časa.
Sem jo imel, in je ne bi mel nikoli več.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Sintar ja.
Nekdo vozi na Hondi civic type r isto, lamela od sinterja in košara original že dosti časa, pa tudi nima problemov. Tudi pravi, da se da normalno voziti vsak dan.
Bo pa čas pokazal, če sem brcnil v prazno.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Type r ne proizvede 400+Nm navora pri 2000 obratih. Sem prepričan, da ta avto ne more biti merilo.
Odgovori
  • Informacija