AR 916 Spider V6 12v Lusso

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

To je tista prava, lepa Spiderca, ne pa tist močerad od skutice!

Srečno vožnjo!
=D>

p.s.
Feltne pa res pašejo kot ata na mamo!
:ylsuper:
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Jao, spet bom sanjal o spiderci in gtvjki.

Naj ti dobro služi.
LK916s
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: To Apr 29, 2014 6:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica

Hvala vsem za dobrodošlico in pozitivne komentarje. :D

Potrudil se bom, da jo pripeljem že kmalu na kakšno srečanje.
Do tedaj moram poskrbeti, da bo streha pravilno delovala.
Alfa sport napisal/-a:Priporocam da najprej preveris nivo hidravlicne tekocine. Te strehe se dostikrat "zataknejo" zato je potreben rocni postopek (rocna sprostitev zaklepa) po navodilih. Ko je zaklep sproscen obicajno deluje vse ok.
Hvala za namig.
Bom moral najprej ročno sprostiti zaklep, ker brez tega niti dostopa do rezervoarja za hidravlično olje nimam. :wink:

Se oglasim s kakšno sliko, ko bo ponovno zgoraj brez.

LP. Luka
Prisilno polnjenje...ne, hvala! =)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če boš rabil kakšne kljuke jih imam še doma. Pa vratne tapete s črnim usnjem :D
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

To pa ne drzi.
Za sedezi je polica in pod njo vecji predal. Notranji del obloge predala se potegne ven in na voznikovi strani je rezervoar in crpalka. Z lucjo posvetis in vidis nivo in oznake.
Ce se prav spomnim je sprostitev zaklepa prav tako v tem predalu kljuc pa med orodjem.
Vsekakor najprej oblogo ven in vse ti bo hitro jasno.
LK916s
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: To Apr 29, 2014 6:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica

Alfa sport napisal/-a:To pa ne drzi.
Za sedezi je polica in pod njo vecji predal.
Vsekakor najprej oblogo ven in vse ti bo hitro jasno.
Hvala, bom še enkrat pogledal. Tisto oblogo sem že imel zunaj, ko sem vzel ven baterijo za polnjenje.
Na zadnji steni sem lociral motorček za odklep pokrivala, tega se spomnim.
Ali sem spregledal ali pa res že pozabil na črpalko in rezervoar. ;)

@alfa_samec: Hvala za ponudbo, zaenkrat je kompletna, vratne tapete so pa beige usnje, tako kot sedeži, tako da mi ne pridejo v poštev. ; )

LP. Luka
Prisilno polnjenje...ne, hvala! =)
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Ja to je to.
Zaklep sprostis tako, da malce bolj na trdo pritisnes ... kladivo pomaga.
Za voznikovim sedezem pod pokrovckom(iz kabine) sta pa se dve stikali za dvig in spust strehe.
idrsko23
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr Sep 03, 2014 9:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kobarid
Kontakt:

O Lukec si jo pa le prdestavil,lepo.
No dragi uporabniki v tej družini so od očeta dalje,brata skrbeli in še skrbijo za vse avtombile nadpopprečno mislim da je bila to stvar vzgoje pač.

Slikce od čiščenja alfe so pa tu če koga zanima niso pa profi ker pač čistilec nima pojma o slikanuju :)

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 632&type=3
LK916s
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: To Apr 29, 2014 6:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica

Pozdravljeni!

Je bilo treba počakati, da me en zlobni virus poleže in sem dovolj časa za računalnikom, da se spet malo oglasim! :oops:

Najprej tehnične zadeve:
1. Težave s streho so zaenkrat odpravljene:
- za zaklep/odklep pokrivala je bil, kot sem predvideval, odgovoren elektromotor, ki vleče jeklenici za zaklep. Ta se je očitno zataknil.
Po večih ročnih poizkusih sprostitve sem uprabil na tujih forumih preverjeni trik 's kladivom'.
Par udarcev po ohišju očitno premakne zobnik toliko, da potem steče (da je delujoč, sem vedel, ker je bilo slišati, da se trudi obračati).
- za nedokončanje avtomatske sekvence zapiranja (dvig zadnjega dela strehe) pa je bil (tudi pravilno predvideno; hvala Alfa sport) =D> odgovoren nizek nivo hidravlične tekočine, ki počasi pušča pri enem od dvižnih blažilnikov (zaenkrat bomo dolivali=).
Če bom kje našel kakšno Spiderko za dele, si bom priskrbel oba in ju dal pretesniti ter premontirati.

3. Kaj še ostaja za urediti (verjetno € ne bo vse v 2015 ;):
- menjava tesnila karterja
- ugotoviti, kje pri vodni črpalki pušča hladilno tekočino in popraviti/zamenjati (upam, da ni črpalka, ker ima za sabo samo 7.000km)
- osvežitev podvozja, možnost je obnova blažilnikov (prilagojena trdota pri Amortizer-ju) + Eibach ali nastavljivo podvozje http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... uct=239142" onclick="window.open(this.href);return false;
Ker cenovno smo tam tam. Če ima kdo kakšno mnenje/izkušnjo iz prve roke glede tega proizvoda, je dobrodošlo.
- nadgradnja izpuha, ker je serijski (sploh sedaj, ko sem popravil luknjo na cevi pred zadnjim loncem =), enostavno pretih. V ta namen sem si za potrebe homologacije priskrbel dokumentacijo za Remus sistem, sam izpuh pa bom dal izdelati po meri.
Plan je odstranitev povsem zadnjega lonca, po potrebi bypass enega od srednjih ter ustrezno oblikovan nov srednji lonec.
- menjava HID žarnic za takšne z manj modro svetlobo ter menjava belih led parkirnih žarnic, namestitev belih stranskih smernikov.
- namestitev sprednjega zgornjega stabilizatorja (leži v spalnici, ne vem, zakaj... :roll: )

Čakam na kakšen lep zimski dan, da se s Spiderko spet zapeljeva.
Do tedaj sem pripravil nekaj slikovnega materiala, ki je nastal v jeseni:

1. Zunanjost, slikano na Goriškem:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


2. Interier (usnje je po temeljitem čiščenju in premazu dejansko kot novo!) 8) (hvala, idrsko23):

Slika

Slika

Slika


3. Nekaj detajlov:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Na zadnji sliki je vidna barva platišč (k sreči sem ugodno že dobil original BBS pokrovčke na BMW forumu, na sliki manjka), distančnik in perforiran Brembo disk.


Toliko imam zaenkrat za povedati. :D

Vsem želim vse dobro in obilo srečnih kilometrov z Alfami in ostalimi vozilo v 2015.
Leto se zagotovo vidimo.

Lep pozdrav.

Luka
Prisilno polnjenje...ne, hvala! =)
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Interior je pa res high end . Top!
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ma tole, interier, pri temni alfi ta barva notranjosti je en qrac! To me ubija. Meni osebno je to najlepša kombinacija! Imaš res ohranjen interier!

Uživaj z njo, med vožnjo po goriškem soncu... =D>
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

- osvežitev podvozja, možnost je obnova blažilnikov (prilagojena trdota pri Amortizer-ju) + Eibach ali nastavljivo podvozje http://www.europerformance.co.uk/pages/" onclick="window.open(this.href);return false; ... uct=239142
Ker cenovno smo tam tam. Če ima kdo kakšno mnenje/izkušnjo iz prve roke glede tega proizvoda, je dobrodošlo.
Če boš dal gor bolj trde vzmeti, potem obvezno športne amortizerje, ker drugače bo katastrofa - avto ti bo poskakoval oz. boš imel občutek kot da jahaš kamelo.

Če torej eno, potem obvezno tudi drugo. Jaz sem imel na svoji GTV, sicer s TS motorjem, ki je v nosu lažji od V6, kombinacijo Eibach Pro-Kit in pa Monroe Reflex + Kayaba Gas-a-just, zraven še motorni Strut-bar in pa zadnje vpetje komplet v Powerflex pušah, tako da je bilo res trdo in direktno vse skupaj =D> Na slabi podlagi kar malo preveč direktno za vsak dan :doubt:

V obnovo amortizerjev jaz ne bi šel, ker si cenovno podobno kot z nakupom popolnoma novih.
nadgradnja izpuha, ker je serijski (sploh sedaj, ko sem popravil luknjo na cevi pred zadnjim loncem =), enostavno pretih.
Lahko ti povem dve opciji, spet obe iz TS modela. Jaz sem imel odstranjen tisti čisto mali zadnji lonec in smo ga nadomestili z dvojno inox cevjo + zaključki. Motor je dobil nek tak poseben zvok, res lep. Srednji lonec sem dal gor malo večji, da je bil avto tih - tako sem hotel. To je ena rešitev.

Seby7 pa je dal na svojo bivšo GTV 2.0TS Ragazzon izpuh in je bil konkretno glasen.
Uporabniški avatar
seby7
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 928
Pridružen: So Sep 09, 2006 11:58 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murska Sobota

Lep spider v pravi kombinaciji vsega =D>

Če te zanima izpuh, ti mogoče lahko prodam tole zadevo: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3201.html
Biscione Racing by Ragazzon s papirji za homologacijo, če te zanima lahko ZS.

LP;
POTENZA ITALIANA
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Mater je lepa! :oops:
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Dejch napisal/-a:Mater je lepa! :oops:

Res je. 8)
Odgovori
  • Informacija