Dobesedno kot majoneza. Po barvi in po teksturiKako pa točno ta "smetana" izgleda?
Dobesedno kot majoneza. Po barvi in po teksturiKako pa točno ta "smetana" izgleda?
Enostavno - teče mimo dihtnge. Čeprav bi v tem primeru moral dobivati tudi mehurčke v sistem, ko motor laufa - rada bi se pregrevala, pa hladilno bi rado metalo iz ekspanzijske.hunt3r1 napisal/-a:Kako bo sla voda/antifriz v cilinder, brez da bi se mesala z oljem v glavi?
jah kr orng morm rečt. recimo da mi na eni konkretni relaciji tj. 100km iz max na praktično minimalno pade.alfa_samec napisal/-a:Koliko vode pa zmanjkuje?
Če te zanima cena: obnova glave je cca. 300€, ampak to je popolna obnova z vsemi deli.
to je skoraj nemogoče, ker če bi puščalo bi vode zmanjkalo tudi, ko je ogasnjen motor in ker znam imeti tudi cel teden ga izklopljenega bi vode zmanjkalo, če bi kje puščalo, tako pa je ne.pero666 napisal/-a:mogoce pa enostavno nekje na eni cevi zadaj spusca, kaplja na vroc motor cisto pocasi in izpareva/zgineva tam?
To ni nujno res, kot sem pisal že v sosednji temi, se luknje v hladilnem sistemu vedno išče pri segretem in po možnosti delujočem, ko je sistem pod pritiskom. Sem imel ravno tak primer, ko je ena cevka začela puščati šele ko se je sistem dovolj ogrel in dosegel delovni tlak.Dejch napisal/-a:to je skoraj nemogoče, ker če bi puščalo bi vode zmanjkalo tudi, ko je ogasnjen motor in ker znam imeti tudi cel teden ga izklopljenega bi vode zmanjkalo, če bi kje puščalo, tako pa je ne.pero666 napisal/-a:mogoce pa enostavno nekje na eni cevi zadaj spusca, kaplja na vroc motor cisto pocasi in izpareva/zgineva tam?
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov