Čisto zgornje tesnilo je na zunanji strani zavornih klešč! Za vzvodom ročne zavore, kjer pride nataknjena pletenica za ročno. Tesni z zunanje strani, da umazanija ne pride v notranjost zavornih klešč. Tesni na osi mehanizma za ročno zavoro!
http://s6.mojalbum.com/1449886_1557375_ ... 8786_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Čisto spodnje tesnilo, najmanjše O tesnilo, pride tudi na osi mehanizma za ročno zavoro, vendar z notranje strani klešč! Je potrebno odstraniti mehanizem ročne zavore iz klešč, da lahko dostopaš.
http://s6.mojalbum.com/1449886_1557375_ ... 8781_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Srednje tesnilo pa je v batku! Batek je iz 2 delov, katera ravnotako lahko razstaviš. To tesnilo tesni med obema deloma, da olje ne teče ven ob pritisku in hkrati omogoča, da se ne ustvarja vakuum, ko batek leze ven zaradi obrabe ploščic. Olje pa bi na batku lahko teklo ven, če tesnilo popusti, ker je na obodu, kjer pride zataknjena protiprašna gumica, izvrtina za prezračevanje.
http://s6.mojalbum.com/1449886_1557375_ ... 4120_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s6.mojalbum.com/1449886_1557375_ ... 8782_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s6.mojalbum.com/1449886_1557375_ ... 8783_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s6.mojalbum.com/1449886_1557375_ ... 8784_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s6.mojalbum.com/1449886_1557375_ ... 8785_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dej prinesi ta cilinder, pa ga skupaj pogledava! Ni nobena znanost!