Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Ni velik manjkalo, da bi ga pod breg na železniško progo spustil pod tovorni vlak kdaj :lol: Ampak, obupat se ne sme, tko da se je zadeva zrihtala kot se zagre za tak motor :D

Prosti tek je veliko lepši, kot sem pričakoval, sem kr presenečen iskreno. Sem mislil, da bo bolj grobo, grdo delal. Zvok pa itak :-({|=

Zdej pa še ulavfat lepo pametno, pol ga pa zavrtimo do 7000 rpm, da vidimo ka smo zložili in kaj da od sebe obnovljen 3.2 z odmičnimi od Jima! :mrgreen:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
mitjaz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 411
Pridružen: Sr Dec 22, 2004 4:04 pm
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2
Kraj: Kozjansko

Vse pohvale za odlično opravljeno delo še iz moje strani. Kapo dol vsem vpletenim =D> =D> =D>

Upam, da bo Bine imal kdaj testne vožnje, da lahko malo primerjam občutke.... :D
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Čestitke tudi z moje strani =D> V avto in motor je bilo vloženo res veliko truda (in predvsem potrpljenja!!!) in jo bo zelo lepo videti in slišati(!) na cesti. Bussotov ni nikoli preveč :D Super, da se tudi takole posodablja tema in se lahko še drugi malo "slinimo" :lol:
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

No saga se je zaključila...

Izpuh pretesnjen, malo je blo še švasanja potrebnega ampak zdej dihta, zvok je lep, globok.

Sestavljena je do konca. Napake so zresetirane.

Šel sem na hitro testno, 3km, do max 3.5krpm. Avto s pol gasa do 3.5krpm na isti relaciji pospešuje 2x bolje kot moja 2.0ts če jo tiščim na 7krpm.

U glavnem avto je zverina, ko bo tole ulaufano bo trgalo asfalt. 8) 8) 8)

Evo jo, v dobri družbi pase travo. :mrgreen:

Slika

To je to z moje strani...Bine, želim ti uspešno utekanje pa da zadeva laufa do naslednje generalke. 8)
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Tudi z moje strani, čestitke vsem udeležebim v projektu, odlično vam je uspelo.
=D>
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Hvala za čestitke, jih vsi udeleženi radi slišimo po moje :) Tudi za kako testno vožnjo se da zmenit, če se le vidimo ;)

No, prevoženih nekje 120km od generalke in občutek je, kot da sem kupil nov avto :mrgreen: Se mi zdi, da gre avto zdaj občutno bolje do 4,5k obratov kot prej. Prej se je pri 4k komaj začelo, zdaj pa je to noro. Komaj čakam, da pridem do 7k :P
Se moram pa malo še navadit na auspuh, ker zadeva kar konkretno bobni v kabini :) Na prestavno ročico sem se moral pa prav spomnit, kar je dobra stvar :) Lepo sede v roko, je občutno krajša kot prej.
Se pa v prostem teku zdaj prižiga lučka za motor. Možnosti je sicer več, ampak glavni osumljenec so trenutno predelane odmične...
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Glede na to da je pregledana napeljava, za probo premenjane tuljave, še enkrat preverjena masa, ostanejo samo še injektorji.

Ker pa med vožnjo avto ne prižge lučke, vleče odlično, ne trokira in nasplošno gre kot mora, napaka pa je prisotna samo na štandgasu so 95% za to krivec odmične.

Očitno se bo treba še malo poigrat z nastavitvami faze odmičen v prvi glavi, kar bo pa kar misija glede na to da ni nobenih podatkov o odmičnih oz. jih je Filip nastavil po navodilih.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Plus, da smo še dobili potrdilo od Jim K., da se je to že zgodilo in je znano mu, da njegove odmične mečejo napako motorja vn oz misfire :roll: In da so probal vse živo, pa da se lučka še kr prižiga skos.

Moja teorija je, da se proba dvignit obrate na prostem teku, če je mogoče potem več nebi prižigalo. Na ene 800-850 recimo.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Prosti tek je nenastavljiv!

Mogoče remap mešanice...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Še ena "ideja", verjetno slaba, ampak obstaja možnost. Zato tudi jemlji malo z rezervo.

Kot vidim, je loputa za gas elektronska.
Berem na XYZ strani v kupu dokumentacije za elektronsko loputo in navedena je možnost, da dela probleme loputa. Ima 2 potenciometra, ki delujeta sinhrono. Če ne podajata sinhrono iste informacije ECU-ju, SW v ECU-ju sam zmanjša moč in navor. Če pa je potenciomete oz. komunikacija težavna že na začetku, prosti tek, pa so težave s prostim tekom. Lahko tudi ugašanje motorja ali padanje vrtljajev pod minimum, ko ustavljaš npr. na semaforju.

Tudi če si kupil rabljeno in izpravno loputo ni jamstva, da je delujoča. Način skladiščenja vpliva, kot na skladiščenje npr. klima kompresorja.

Imaš par možnosti:
- ne vem, ali FES/MES lahko gleda in izrisuje grafa za oba potenciometra vzporedno;
- najdeš nekoga, ki odpre elektroniko, razstavi in "pošvasa" vse kontakte, spuca potenciometre;
- si nekje sposodiš loputo iz 1000000% izpravnega avta;
- kupiš novo (verjetno ne želiš :D )

Potenciometri pa so lahko načeti (prekurjeni) tudi zaradi (pre)slabe mase in je treba sanirati še to povezavo.
Pa s5 ta masa... ](*,)
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Loputa je prestavljena iz starega motorja s katerim se je avto 2 dni prej pripeljal k meni in tam ni bilo problema z njo.

Mam jst loputo pa rezervno pa načeloma lahko probamo tudi to.

Vse ideje so dobrodošle. =D>

Ni pa tukaj nobene zmanjšane moči, med vožnjo ni napake, obrati ne padajo, tudi napako ni nujno da javi takoj ob užigu, jo pa vedno prižge na štandgasu nikoli med vožnjo.

Sam sem pa še vedno mnenja da je problem v predelanih odmičnih, ker je to edina stvar ki je drugačna od starega motorja (no, pa srednji/zadnji lonec, samo tole dvomim da bi vplivalo na misfire oz. ne samo na prednji glavi)

Prav tako je bil Filip v kontaktu z izdelovalcem odmičnih in so že imeli več identičnih primerov na avtih s temi odmičnimi...tako da. Baje celo remap ne reši zadeve. :doubt: Jst na žalost stavim na odmične.
Če je ravno, ni zabavno.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Če je napaka samo na štandgasu, mašina pa ne crkuje jo ignoriraj. Če nimaš katalizatorja je čisto irelevantno, če kdaj mašina zakašlja.

Pod štandgasom včasih ob obnucanih mašinah ni dovolj pritiska olja da bi vsi dročniki delali tako kakor morajo in potem to včasih šteka, potem pa samo malo pritisneš in je vse ok.
Če motorček pospešuje je mešanica prava.

Sliši se da imaš izpade vžiga, 1-2/s. Dobro bi bilo premeriti kompresijo, samo kaj pametnega ne boš ugotovil. Mogoče nastavi odmične in variomate še enkrat ko se mašina malo uteče.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Za koliko je vecji overlap na odmicnih?

Ce je prevelik kot ko so sesalni in izpusni ventili hkrati odprti leti pri nizkih obratih toliko neizgorenega goriva cez, da lambda sonda zazna to kot napako na izgorevanju.

Je ze kdo preveril kaj zaeno napako sploh javlja ECU?

Drugace pa cestitke, da ste spravili skupaj. Avto so obdelovali prej taki mesarji da bog pomagaj. Cisto vsi vijaki so potrgani, pretegnjeni ali pa pobrani navoji. In karkoli si prijel je bilo uniceno in na nek nacin razmrcvarjeno...
rogi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 668
Pridružen: To Nov 30, 2004 4:04 pm

skoda lover napisal/-a:
Ce je prevelik kot ko so sesalni in izpusni ventili hkrati odprti leti pri nizkih obratih toliko neizgorenega goriva cez, da lambda sonda zazna to kot napako na izgorevanju.

Sem hotel tud jaz tole napisat ko sem bral :D preden sem prišel do tvojga posta.

Mel pred leti isti problem. Punto GT turbo s Schrick 296tko.
Slika
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Podatkov o odmičnih ni..kak bi reko. Nobenih :|

Sam da naj si jih vsak nastavi z uricami kakor mu paše ali pa uporabi 3.0 ali 3.2 blokade.

To sem edino zbrskal in pač naatavljeno z 3.2 blokadami je še najbližje.

The 3liter and gta exhaust cam has 214*@1mm, the gta intake cam has 223*@1mm and my (Jim K.) 10mm profile has 230*. It may seem like a small difference but over the entire lobe the difference in area is significant. As a starting point, I would time them to gta specs and work around from there.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Odgovori
  • Informacija