Še ena "ideja", verjetno slaba, ampak obstaja možnost. Zato tudi jemlji malo z rezervo.
Kot vidim, je loputa za gas elektronska.
Berem na XYZ strani v kupu dokumentacije za elektronsko loputo in navedena je možnost, da dela probleme loputa. Ima 2 potenciometra, ki delujeta sinhrono. Če ne podajata sinhrono iste informacije ECU-ju, SW v ECU-ju sam zmanjša moč in navor. Če pa je potenciomete oz. komunikacija težavna že na začetku, prosti tek, pa so težave s prostim tekom. Lahko tudi ugašanje motorja ali padanje vrtljajev pod minimum, ko ustavljaš npr. na semaforju.
Tudi če si kupil rabljeno in izpravno loputo ni jamstva, da je delujoča. Način skladiščenja vpliva, kot na skladiščenje npr. klima kompresorja.
Imaš par možnosti:
- ne vem, ali FES/MES lahko gleda in izrisuje grafa za oba potenciometra vzporedno;
- najdeš nekoga, ki odpre elektroniko, razstavi in "pošvasa" vse kontakte, spuca potenciometre;
- si nekje sposodiš loputo iz 1000000% izpravnega avta;
- kupiš novo (verjetno ne želiš
)
Potenciometri pa so lahko načeti (prekurjeni) tudi zaradi (pre)slabe mase in je treba sanirati še to povezavo.
Pa s5 ta masa...