Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

kompresijo si že izmeril ?
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Smo danes. Diagnoza: fuč batni obročki. Torej drug motor ali pa generalka... :?

A če slučajno dobim GTA motor je kaj važno iz kje je (147, 156) zaradi canbus? Se da 'poupdatati' ECU z mapo iz 147 GTA? Drugače bi moral dobiti še 147GTA ECU in vse zraven?
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

Sožalje, upam da čimprej uštimaš zadevo in seveda da ti poberem čim manj cekinov :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mehansko so vsi 3.2 motorji isti.

Samo ohrani original računalnik in to je to.

Samo se mi zdi veliko bolj smiselno generalko narest, pa mogoče še zbalansirat motor tako kot treba (vprašaj Alana) in potem veš kaj imaš.
Če boš kupil drug motor ni nobene garancije da ni že načet.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Mhm to je res. Samo če so enaki, zakaj je potem 20KM razlike med njima?
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Razlika je bolj kot ne na papirju, na valjih majo podobno konjev (pa skor noben 250) :D
Batni obročki so dragi (220eu sm dal jaz) cilindrese pohona če niso ovalni, pa seveda šravfanje pa malenkosti za servis, ležaji itd... hitro si na jurja. Gta motor pa ne verjamem da dobiš za manj kot 2000eu pa spet ne veš kaj si kupil.
Seveda komot kupiš 3.0 motor ki je poceni, cilindri in bati so isti fi, za 3.2 rabiš samo gta ojnice in gred pa seveda odmične sesalne.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Razlike na papirju je 10HP... V resnici je manj, pa vse je samo zaradi mape. Mehanika je popolnoma ista.

Obnova sigurno ne bo poceni, ampak tudi dobit 3.2 motor ni enostavno, sem siguren da bo dražji, kot zelo kvalitetna obnova.
Je pa to kot je Alan rekel krepko preko 1000€ v najboljšem primeru.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Tako kot pravi Tribesman, vsi 3.2 so mehansko povsem enaki. Razlike je samo 10 hp, tudi v navoru je 10 Nm razlike. 240 konjska verzija ima nekaj več navora v spodnjih obratih, 250 konjski pa se potem malenkost bolj razživi nad 5000.

Tako, da komot uporabiš sedanji ECU. Ampak kot so ti že rekli, sploh najti kak 3.2 motor je že težko, hkrati pa iščeš takega ki je v dobrem stanju. Težka bo, vso srečo. Nov je mislim da 6000€, če ga sploh imajo kje na zalogi, na alfisti.net je sicer na strani, če pa to dejansko pomeni da ga imajo tam pa ne bi vedel.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Aha hvala. Zanimive informacije. Se potem kar nagibam tudi jaz počasi k obnovi. Lahko bi potem verjetno res nekaj kombiniral s 3.0 motorjem, samo se mi zdi bolj komplikacija :) Kako zanesljivo se pa to vidi, če je potrebno (samo) pohonat?

Kakšen nasvet, kje vzet dele? Mislil sem pisat Autolusso, pa še kam pri nas.
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Pokliči še v sprintauto, na jung (adel).
Svet bo boljši, ko se bodo ljudje začeli ukvarjati sami s seboj namesto z drugimi
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

Mislim da res ni potrebe, da kupuješ dodaten motor oziroma karkoli kombiniraš s 3.0.
Saj so ja samo batni obročki za zamenjat pa eventualno še ležaje.

Razen, če si razmišljal o kakšnem večjem posegu. 3.7 recimo :)
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Je veliko drobnarije in dela!

-Bate očistiti, najbolje z UZ, da so utori za obročke res čisti in se obročki ne zatikajo.
-preveriti puše na ojnicah za batne sornike
-preveriti vse ojnične in glavne ležaje
-očistiš olnjo črpalko in po potrebi malo natunaš :)
-poravnati glave
-pregledati sedeže ventilov in tesnenje
-zamenjaš še teflone ventilov
-pašeogromnostvarisenajde.press :mrgreen:

Vse to, ko je motor ravno odprt in je najceneje, če se v nasprotnem primeru izkaže še kaj in ti potegne žilo ven...
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Moje sožalje. Podri motor in zamenjaj kar je treba, mogoče ne bo najceneje, boš pa 100% vedel kaj imaš. Za manj kot 1,5k€ najbrž ne boš prišel skozi, poseg v nobenem primeru ne bo poceni....
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Skoda. Upam, da dobro in cimceneje zrihtas, ceprav poceni ne bo.
Zdej ta motor odpirat, pa pomenjat vse kar se splaca bo kar jeba. Zakaj? Zato ker pri takem strosku in odpiranju ne bos sparal, da ne menjas se ojnicne, semeringe, velik servis, potem se pogleda se glave, brusenje, tefloni, dela je ogromno. Nabere se ogromno tudi materijala ter dihtung, ki pa niso poceni. Mogoce se ventile, ce se izkaze da so naceti....
Moje mnenje, dobi en dober 3.0 V6 motor iz 166. Ti motorji so dosti manj trpeli kot naprimer GTA ze zaradi samega namena avtomobila (potovalna limuzina). Naredi mu velik servis, vgradi in se vozi. To te bo prislo cca 1,5k.
Vse ostalo bo verjetno precej drazje, pa ce popolnoma ne zaupas mehaniku da ve kaj dela, tudi ne ves kaj imas....
Verjemi, da teh par konjev manj ne bos opazil....
Aja, ko sem jaz menjaval motor v 156 V6, 2,5 ni blo za dobit nobenega, 3.0 od 166-ke z cca 170k kilometri je bil pa kot nov, ko sta ga Peruccy pa foter odprla.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

No za 1500eu ma tud svoj motor u nulo zrihtan. Je pa to hitro 2 tedna popoldanskega dela :)
Flexhone orodje mam jaz in zadeva dela odlicno tko da s tem je en velik strosek prisparan. Jaz bi pohonal cilindre jih zasukal za 90° (ce so malenkost ovalni jih s tem posegom dolgorocno spet delas bolj okrogle ) pomenjal lezaje, poravnal glave,, s pasto obdelal sedeze ventilov, menjal teflone in naredil veliki servis. Bate se ocisti komot doma, star obrocek se zlomi in se z njim ocisti utor.
Moj motor trpi na vsaki dirki, poraba olja ne obstaja, kadi nič!
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija