Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Treba je razdret ravno toliko kot za menjavo sklopke. Torej ogromno, pa vprašanje če res pušča, ker bi mehanik to sigurno opazil med menjavo sklopke. Kakšna gradacija olja pa je trenutno notri?
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

menjalnik pa sklopko pa ustrajnik je treba dat stran.
Uporabniški avatar
Yagi-san
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1355
Pridružen: Sr Apr 23, 2008 5:17 pm
Vozilo: ex- Alfa Romeo GT 3.2 V6 Matte Black

Jaz imam se 1L olja, pa ti ga dam, ko prideš po kljuko. Jaz ga ne potrebujem!
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Ce spije 2l na 4000 kilometrov pa ce ga nisi gonil, je to kar veliko. Men je recimo 2.5 V6 pred ribatom spila cca 2 litra na servisni interval, ko sem zamenjal motor na 3.0, pa skoraj nisem dolival. 3.0 V6 sedaj v 166 pa prakticno ne rabim dolivat, mogoce 2x po 2-3 deci, pa mam vedno na max olje. Da bi tolko olja poscalo ven na semeringu, ne verjamem.
Problem je, ker ima dve glave, posledicno en kup dihtung, en kup stvari, ki jih je "fajn" menjat, ce je ze "lih narazen".... Zdej ce si naredil 1000 kilometrov z oljem na minimum se ne pomeni da bo ribato in da so ojnicni kej dobili. Vecji problem je v tem, da se tole verjetno ni zacelo zdej in je odvisno koliko je prejsnji lastnik pazil na dolivanje. Dolivaj, izogibaj se blokadi, vozi in spremljaj.
opankar
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2067
Pridružen: Če Sep 25, 2003 3:46 pm
Kraj: Lubiana

Katero gradacijo olja pa imaš sedaj v motorju? 10w60?
Sem videl, da imajo v eurotonu spet Petronas olje v akciji.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Če bi ti kje puščalo olje, bi sigurno videl na tleh, ker tole je konkretna količina olja.
Katalizatorji pa kar lepo maskirajo kurjenje olja in je potem kar težko ugotavljat ali so batni obročki ali tefloni.
Čeprav bi vseeno moralo delovat za teflone ... daljši spust s hriba brez gasa in potem na ravnini malce pritisnit na gas ... če se pokadi (lahko kdo vozi za tabo in opazuje) ... so tefloni zreli za menjavo.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

V6 nima kej pit olja! Meni ga ni gtv niti 156. Pa to že prej preden sem motor delal. Semering na gredi pri vztrajniku rad malo pušča, pa tefloni so mogoče mal trdi. Obročke ne rabiš menjat, sm odpru motor z 200.000km + in so bili še vedno ostri in v tolerancah.
Mogoče bi dal kvalitetno olje v motor najprej? Jaz prisegam na fuchs pro s 10w50
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Hvala za vse komentarje in pomoč.

Olje je noter trenutno Mobil1 Peak Life 5W50, kar naj bi bilo menda dobro olje.

Kakega puščanja nisem opazil, tudi spodaj zgleda precej suho, tako da mora ravno v motor it. Mehanik pravi, da morda se še unese, ker je prej stal avto ali pa probamo s čistilom it skozi. Jaz pa kar malo gruntam, če ne bi požrl tole delo, pa vsaj vem, da me ne rabi skrbet še to...
Koliko naj bi kaj prišel takle hec? Tesnila verjetno nekje 300€, ležaji torej 80€, tefloni še nekaj. Kaj potem še rabim, razen nekoga, ki bo to naredil brez da bankrotiram? :)
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Binji napisal/-a:Hvala za vse komentarje in pomoč.

Olje je noter trenutno Mobil1 Peak Life 5W50, kar naj bi bilo menda dobro olje.

Kakega puščanja nisem opazil, tudi spodaj zgleda precej suho, tako da mora ravno v motor it. Mehanik pravi, da morda se še unese, ker je prej stal avto ali pa probamo s čistilom it skozi. Jaz pa kar malo gruntam, če ne bi požrl tole delo, pa vsaj vem, da me ne rabi skrbet še to...
Koliko naj bi kaj prišel takle hec? Tesnila verjetno nekje 300€, ležaji torej 80€, tefloni še nekaj. Kaj potem še rabim, razen nekoga, ki bo to naredil brez da bankrotiram? :)
Teflone se da zamenjat brez da glavo snemaš.. Tesnila pokrovov ventilov že imaš, če boš delal veliki servis. Razen teflonov ne rabiš drugega. Najprej izmeri kompresijo, da vidiš kje si. Če boš snemal še glave, boš verjetno podrl cel motor, potem je pametno preventivno menjat cel kup stvari, ker je že odprto. Potem boš verjetno bankrotiral....
Predvidevam da je pa najhujše to, ker so sedaj doma vsi pametni, da so ti že pred nakupom vsi svetovali da si ne nakoplji tega križa :)
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Kakšni komentarji od nekaterih...

2l na 4000km, to je na servisini interval več kot gre olja v motor...ne, to ni normalno in ni samo za dolivat. #-o

Kar sem se jaz ubadal z Alfinimi V6, ni noben pokuril več kot 1l na servisni interval, pa še tam je blo večino časa gonjenje in klanje motorja...z neko normalno vožnjo porabe olja nebi smelo bit.

Tud ta lučka za olje je fejst varljiva. Ponavadi se prižge ko je tlak v motorju že pod 0.5bara. Če si se peljal normalno sicer vrjetno ni nič, samo da se prižge lučka je pritisk olja že kritičen.

Če bi toliko olja spuščalo, bi se nekje poznal madež, ali na parkirišču ali pa na šusplati - če jo imaš.

Pelji do mehanika pa poglejte, samo pri taki porabi pa če ni nikjer nobenega madeža, gre zadeva čez motor, kar je pa sigurno boljše odpravit kot pa da umes pozabiš preverit pa gre motor v franže zaradi tega. Bi pa sam prej rekel da so tefloni kot pa kaj drugega.

P.S. Če boš med tednom imel pol urce časa, se ustavi na poti s službe, pa lahko na hitro pogledava če je kakšno očitno puščanje ipd. ;)
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

@ moofdi se nebi mogu bol strinjat z tvojim komentarjem =D> =D>
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Pa si sam menjal olje? Sry nisem redno spremljal teme. V glavnem doskrat te mehaniki fuknejo not kar nek pocen Castrol totalno napačne degredacije, ti računajo kot, da je tisti olje, ki je predpisan in potem se dogaja marsikaj. Včasih je mogoče kaj tako čisto banalnega preden greš razdirat cel motor.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Dejch napisal/-a:Pa si sam menjal olje? Sry nisem redno spremljal teme. V glavnem doskrat te mehaniki fuknejo not kar nek pocen Castrol totalno napačne degredacije, ti računajo kot, da je tisti olje, ki je predpisan in potem se dogaja marsikaj. Včasih je mogoče kaj tako čisto banalnega preden greš razdirat cel motor.
Nisem sam menjal, sem mu pa ga prinesel in mu zaupam, da je noter tisto, kar mora bit.

skyblue napisal/-a: Predvidevam da je pa najhujše to, ker so sedaj doma vsi pametni, da so ti že pred nakupom vsi svetovali da si ne nakoplji tega križa :)
Jap.... :)

@moofdi sem te tudi že malo mislil povprašat ja, ker kot vem si ti nekaj podobnega na 166 delal glede motorja? Pravi drugače, da karter je suh, tako da drugam že ne more it... Se pa verjetno res kaj ustavim. Če nič drugega, da rečeva kakšno na to temo :)
Ko se je prižgala sem samo bolj ostro zavil, sem pa jo tudi kaj pritisnil pred tem.
Nekaj pa treba sigurno zrihtat, ker mi ni za čakat, kdaj bo kaj zaropotalo. Sam ne vem ali bodo to samo tefloni, ali komplet menjava vsega bolj ali manj potrošnega materiala noter... Mi lahko kdo pove kaj lahko pričakujem, če grem eno bolj orenk varjanto? :)
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Najmanjši strošek ti je prvo probat z tefloni. Pač dela boš plačal nekaj, ampak če odpravi problem, boš prišparal hudo velik. Če se pa spraviš že sam glave dol vzet pa nabavit set tesnil je cena okol 250€ samo tesnila.. Set tesnil za komplet mašino pa okoli 350€.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Bine, poklič en dan, pa se bomo najdl pa mal pogledal/predebatiral.
Killergame17 napisal/-a:Najmanjši strošek ti je prvo probat z tefloni. Pač dela boš plačal nekaj, ampak če odpravi problem, boš prišparal hudo velik. Če se pa spraviš že sam glave dol vzet pa nabavit set tesnil je cena okol 250€ samo tesnila.. Set tesnil za komplet mašino pa okoli 350€.
Fant more nardit veliki servis. Ker je pri V6 itq treba motor skoraj vn iz avta vzet, je fejst za premislit al bi zamenjal samo teflone, pa če se izkaže da je kaj drugega še enkrat pol avta podirat oz. na novo sestavljeno še enkrat narazen jemat. Ker delo, če ne delaš sam, veliko stane in je za premislit kaj naredit da ne delaš pa plačuješ 2x. ;)
Če je ravno, ni zabavno.
Odgovori
  • Informacija