Zadnje novice

Italjanski del voznega parka by grega983

Slikice vaših jeklenih konjičkov

Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a grega983 » Po Apr 27, 2015 2:10 pm

No torej, da predstavim peripetije na dvorišču in pred mojo garažo :)

Vozni park sem pričel italjanizirati z nakupom Lancie delte hf, kateri so leta 83 stari pralni stroji darovali pločevino za izdelavo karoserije.
Tehnikalije - teža okoli ene tone, fwd, 1.6 tubo fiatov twincam. Ni integrale a ker je bila ljubezen na prvi pogled, sem jo moral imeti

Slika

Avto je bil v poraznem stanju, zato sem ji namenil kakšne 4 leta vsega mojega prostega časa in denarja, nekje vmes pa je zgledala takole ...

Slika
Slika

Torej da povzamem - teta rja je imela glavno besedo, tako da se je menjala streha, pragova, dno prtlažnika z vsemi nosilci, zadnja vezna stena, oba boka, oba koloteka, popravilo sprednjih kolotekov, vsa nova vrata, blatnika, haubi, odbijača, nova notranjost, nov motor in menjalnik, nova elektrika .....
Ni da ni :mrgreen:

Zadeva sedaj zgleda tako
Slika


In ker se deltaš za vsak dan ne more naokoli prevažati z renojevim sajevčkom, sem sklenil kompromis in nabavil Lancio delto II, 1.6 16v HPE.
Na žalost na kompu nimam nobene pametne slike, je pa voz razen motorja zelo dober predstavnik renomeja delt, saj ima zelo spodobne vozne lastnosti :)

Ampak starost ji ni prizanašala, moje vsakodnevno klanje tudi ne, prav tako pa poraba ni prizanašala moji denarnici, tako da je HPE odšla od hiše.
Ker sem imel idejo o spodobno motoriziranem sajevču, sem pogledal na trg rabljenih alf in namudril, da če že dizel, potem naj bo vsaj dizel, ki ima dober zvok in se lepo pelje .....

K hiši je prišla 156 SW z 10v motorko.
Od zunaj je zgledala kot pretepena 45 letna prostitutka, mehansko pa v zelo dobrem stanju :)
Slika
Slika

Ampak žlehnobi ni bilo namenjeno, da bi mi dolgo služila.
Po kakšnem mesecu lastništva se je na avtobahnu senzor za tlak nafte v common railu odločil da ne jebe žive sile, tako da sva jz in alfa bila primorana počakati na avtovleko kar na odstavnem pasu. Zgleda sem tisti dan na lotu zadel celoletno smolo in tako je v trenutku nalaganja na avtovleko po odstavnem pasu pridrvel veliiik vlačilec. Majster je zadnji trenutek odvil na levo, za lev bok alfe pa je bilo prepozno
Slika

Brown line in pants varianta, ker sem tisti trenutek sedel za volanom, da naložimo alfico 8-[


Razmišljanje o servisu se je v trenutku spremenilo v razmišljanje o odpadu .....




Ampak kasneje je alfica dobila novo priložnost pri alfistu, popravilo pa je predstavljeno v drugi temi
viewtopic.php?f=8&t=33693&hilit=156+vstajenje



Torej, 5 cilindraš me je zasvojil in tako sem pričel z iskanjem druge 10v karavanke, po možnosti istega letnika in opreme, ker sem se iz projekta delte naučil. da je za starega italjana dobro imeti na lagru kakšen kos rezerve :mrgreen:

Tako je k hiši prišla identična alfa z drugo barvo pločevine in notranjosti in z lesenim volanom :mrgreen:
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil grega983, dne Po Apr 27, 2015 3:16 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
grega983
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 712
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
Kraj: Fram

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a Xin » Po Apr 27, 2015 2:26 pm

dober okus! :P
Xin
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Če Mar 05, 2015 9:39 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a grega983 » Po Apr 27, 2015 2:49 pm

Ja ja :)

Torej, morda 156 mi je zvesto služila dobro leto in pol, v vmesnem času pa je bila deležna ogromno ljubezni in vzdrževalnih del :D

Menjale so se sprednje zgornje in spodnje roke, špurštange, gumice zadnjega stabilizatorja, komplet bremze spredaj in zadaj, termostat, opravil se je velik servis, konkreten remap, menjal sem amortizerje zadnje haube, emblema, LCD zaslon na armaturki, komplet novi amortizerji .....

Dobila je tudi 17 col obutev
Slika

Ker je bilo usnje na voznikovem sedežu čisto ubito (lene riti od prejšnjih lastnikov), sem na primorskem nabavil še eno sw, vse samo za to, da sem prišel do spodobnih novih sedežev :mrgreen:
Slika
Slika

Alfica je dobila tudi zatemnjene sprednje luči in stranska smerokaza
Slika
Slika

Malenkost pred prodajo je pokasirala še fensi nove tepihe
Slika


Pa še dve kar tako
Slika
Slika

Načeloma je bilo mišljeno, da ta modra opravlja naloge daily vozila še kakšno leto ali dve, a kaj ko je klicala že naslednja ljubezen ......
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
grega983
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 712
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
Kraj: Fram

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a grega983 » Po Apr 27, 2015 2:58 pm

Kakšno leto pred prodajo modre 156 sem v groben dokončal rdečo delto in kar na1x sem imel grozno preveč prostega časa, pogrešal pa sem vso to vznemirjenje ob iskanju rezervnih delov in raziskovanju, tako da je bilo potrebno ukreniti nekaj v tej smeri.

Babnca še danes zavija z očmi in se čudi a kaj češ. K hiši je prišla 33, 1.7 16v motorka ....... in permanent 4 :mrgreen:
Bojda je poznana celemu forumu. ...
Stanja ne bom olepševal - na avtu je dejansko vse bolj v žalostnem stanju, cel avto je bil nekoč že kleparsko in ličarsko obnovljen ampak hudo slabo, zato sem jo razparceliral do zadnjega šraufa.
Slika
Slika
Slika

Za potrebe obnove sem k hiši privlekel še darovalko - 1.7 i.e. ....
Slika
Slika
..... ker vedno lepo in dobro imeti na lagru veliko rezervnih delov :mrgreen:


Pa še ena gasilska :)
Slika


Slike obnove se nahajajo na drugem forumu, na izrecno željo je možnost, da odprem novo temo :)
Zadnjič spremenil grega983, dne Po Apr 27, 2015 3:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
grega983
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 712
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
Kraj: Fram

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a grega983 » Po Apr 27, 2015 3:08 pm

Pa še trenutno daily vozilo .....

159, karavan
Črna zunanjost, bež usnje znotraj, vse živo opreme, letnik 09, 18 col obutev in pa najvažnejši del - 2.4 motorka :mrgreen:

Slika
Slika
Slika
Slika

Alfica ima dve napaki:

- radio izredno slabo lovi radijske postaje, tako da je potrebno vsakih 10 km iskati naslednjo postajo, ker vedno manjka signala. Rešitev ?

- pred časom se je fizično odstranil DPF, za ECU pa je poskrbel tunerc, ki naj bi zadevo tudi na novo zmapiral
Slika

Možakar naj bi bil kar mojster, osebno pa sem zelo razočaran nad voznostjo v trenutni obliki, saj je do 2k obratov gajbica nevozna, skorajda mtva, od 2.5 k obratov naprej pa ledvice trga. Skratka, za mestno vožnjo sila nadležna zadeva :?


V vseh ostalih pogledih pa je zadeva fenomenalna :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
grega983
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 712
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
Kraj: Fram

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Apr 27, 2015 4:13 pm

grega983 napisal/-a:Možakar naj bi bil kar mojster, osebno pa sem zelo razočaran nad voznostjo v trenutni obliki, saj je do 2k obratov gajbica nevozna, skorajda mtva, od 2.5 k obratov naprej pa ledvice trga. Skratka, za mestno vožnjo sila nadležna zadeva :?


Hja... naj bi bil... in tud je, za bencinarje. JTDji pa niso njegova najboljša stran...
Sem popravljal že precej JTDjev za njim. Kaj več kot generičen +20% tuning ne najdeš v njegovih mapah.

Tudi iz tvojega grafa se vidi da gre za nekaj podobnega. Sem prepričan da bi se dalo narediti bolje.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a grega983 » Po Apr 27, 2015 5:02 pm

Konjev in navora je več kot dovolj, le v zelo neumnem območju obratov so.
Da ne govorim o tem da je na primestni relaciji 10 km 10v imela porabo 6-6,5 l/100 km, 32 let star turbo italjan okoli 10, 159 s trenutno mapo in ob identični hitrosti pa okoli 9. Sicer ima težko rit, glede na 156 pa ima na trenutke glede na hitrost prav neokusno porabo
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
grega983
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 712
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
Kraj: Fram

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a Hranata » Po Apr 27, 2015 6:02 pm

Iz grafa je videt, da ti je voznost celo poslabšal? Navor je zamaknjen za kakih 50 do 100 vrtljajev kasneje kot prej - lahko da je samo meritev kriva. Plus špica okoli 2000 mora delat vse živo vztrajniku. Poraba okoli 9 litrov za 10 km vožnje se mi pa ne zdi huda zgolj, ker toliko časa rabi motor, da se sploh ogreje. Pri 20 km relaciji bi mel povprečno porabo liter nižjo - vsaj. In še nekaj me moti - ni bil v 09 letnikih novejši motor z garret turbino, ki zagrabi pri 1500?

Pa da nebom samo grajal. Zelo lep vozni park od lancie do 156k pa 33ke in 159. Vse zelo lepe in same pohvale za voljo do rihtanja teh starih lepotic 8) =D>
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Subaru Outback 2,5 (daily)
 
Prispevkov: 719
Pridružen: To Sep 16, 2014 5:24 pm
Kraj: Cerkno

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a grega983 » Po Apr 27, 2015 6:17 pm

Za primerjavo sem dal še primer 10v motorja, ki se od 20v ogreva bistveno dlje (sploh pri blindiranem EGR), poraba pa bistveno nižja. Pri isti relaciji in ob enakem režimu vožnje.
In to je edina graja trenutno. Sam voz je napram 156 prava avtocestna križarka :mrgreen:

Drugače pa volja za rihtanje teh starih gajbic je, le vse vzameš kot hobi. Hudič je, ker me vedno muči za prosti čas tako da vozni park trpi oz. so premiki na tekočem projektu bolj počasni :oops:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
grega983
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 712
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
Kraj: Fram

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a Hranata » Po Apr 27, 2015 6:27 pm

156 in 159 je, kot si že sam ugotovil, skoraj nemogoče direktno primerjati. 10V motor v 156 je idealen. Cel kup moči povsod in relativno majhna poraba - kakor za koga. V 159ki 20V motor enostavno ni več dovolj elastičen. Sodelavec ima 09 letnik A6 karavana 3,0 tdi in tiptronic menjalnikom in ima povprečno porabo 6,5 litrov. Sicer je to relacijska vožnja (60 km+ v eno stran), ampak podobne 159ke nebi spravil tako nizko. Če ima slučajno kdo kakšno Q4 Qtronic pa na dan z besedo :D
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Subaru Outback 2,5 (daily)
 
Prispevkov: 719
Pridružen: To Sep 16, 2014 5:24 pm
Kraj: Cerkno

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Apr 27, 2015 6:36 pm

159 se segreje bistveno hitreje ja, ampak zato ker ima električni grelec, ki s pomočjo alternatorja segreva vodo motorja... :) Zato je poraba takrat še toliko večja, kot porabi ta dodatni grelec. Pa seveda alternator ima samo 50-60% izkoristek, kar ne pomaga.
Na daljše relacije bi poraba bistveno padla.

Z A6 avtomatik imet porabo 6.5 moraš pa vozit res idealno umirjeno relacijsko vožnjo. Brez skrbi, tudi z 159 bi se to dalo, samo moraš bit nežen z gasom, sploh Qtronic ima na relacije zelo ugodno porabo, ker ima zelo dolge prestave... Je pa res da JTD Q4 Qtronic ne obstaja.
Poznam nekaj lastnikov Audijev A6, in njihova poraba je povprečno 8-9l na relacije, ali 9-11 pri mestni vožnji...

Koliko pijejo take mašine si lahko ogledaš tukaj:

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

Ja se da 6.5... ampak to ni "vožnja". Aja, pa potovalni računalniki jim lažejo večinoma nekje med 0.5-1l...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a Damijan » Po Apr 27, 2015 6:40 pm

Pa Audi nima stalnega 4x4 kolikor poznam, ampak elektronsko priklopljivega. Po dolgem času je edini P4 pri 159 in pa seveda, pri klasiki, Subaruju.
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5670
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Preshgain

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a Hranata » Po Apr 27, 2015 7:08 pm

A6 ma stalni 4x4. Vsi večji audiji ga imajo, razen par izjem. Tribes: verjetno mi res govori tisto iz računalnika, tako da komot pribijemo kakšen liter. Ampak za gajbo s 1900 kg je še vedno zelo dobra cifra, kljub pribitku. Vozi pa po avtocesti lj-logatec 130-150 km/h in potem po kolovozih do idrije tam do 90 km/h največ v kolonah :D
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Subaru Outback 2,5 (daily)
 
Prispevkov: 719
Pridružen: To Sep 16, 2014 5:24 pm
Kraj: Cerkno

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a TribesMan » Po Apr 27, 2015 7:09 pm

Samo A3 in TT nimata stalnega 4 kolesnega pogona, ampak Haldex.

Vsi ostali imajo stalni 4 kolesni pogon. Celo zelo podoben Q4, s torsen diferencialom...
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Something else
 
Prispevkov: 9593
Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a Binji » Po Apr 27, 2015 8:28 pm

Lep vozni park. Vidim, da bo to zanimiva tema :) Za 159 pa kar mojstra Tribesa malo angažiraj :)
Binji
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
 
Prispevkov: 7288
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
Kraj: Jesenice

Naslednja

Vrni se na Galerija&Video

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov