Italjanski del voznega parka by grega983

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Pozabljaš da imajo felge različen ET.
V mojem primeru in za moj okus je felga preveč skrita pod blatnika. In zato iščem distančnika :)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Fantje, optimizem velja, zato bi vprašal če se komi v garaži, dilah ali pa kakem predalu vlači kaj takega

Slika

Vreča/torbica za orodje za trentatre.

Ta na sliki je slabo prezentabilna, saj je prečvečena in na nekaj mestih strgana. Na ebayu se našel nekaj primerkov, kjer so prodajalci zelo optimistični s cenami za še slabše primerke
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Spet nekaj malega od mene

Tako kot nekaj let nazaj na zadnjih vratih se je sedaj pojavil enak problem na sprednjih vratih. Lesen panel pod tapecirungo se je začel zvijati ....

Slika

Slika

Rešitev je bila v 2x1000x500 mm velikem kosu alu pločevine, eni dozi lepila v spreju za tekstil in 3 ure besnega rezanja, brušenja in vpasovanja

Slika

Dobro, nekaj pa še znam narediti :mrgreen:


Na avtu so bile unirojalke letnika 13. Res niso bile ves čas v uporabi, profila je bilo za izvoz, so se pa začele obnašati letom primerno. Na hladnem asfaltu niso bile srečne, poleg tega pa so imele že fabriško mehke boke, tako da se je avto na začetku dolgih in hitro odvoženih ovinkih obnašal ....... z nadležnim pozibavanjem. Pa so amotizerji skoraj novi.
Torej, to sranje od gum je moralo iti.
Nadomestil sem jih s Federal RS PRO.

Slika

Res so dražje od povprečne gume, v dežju niso blesteče, znajo biti glasne. Pa j... ga, delta je za poleti, dežja ne vidi in je že po defoltu cel avto glasen :mrgreen:

Od ostalih sitnic ....

Na nosilcu benzpumpe sta bila dva dušilca vibracij, verjetno še originalna, ki sta že videla boljše dni. V lokalni železnini po naključju našel ekvivalente
Slika

Obe plastični obrobi na odbijačih sta letnik 87 in sta lepo kazali znake starosti. Sicer sem se dolgo upiral ideji o barvanju, na koncu pa sem popustil, ker plastike so bile že konkretno blede
Slika

Zadnji brisalec je bil originalni s ravnim zaključkom nestandardnih dimenzij in metlico zavidljive starosti. Da sem lahko končno zamenjal metlico, sem zamenjal celo roko brisalca s FL delte
Slika

Eden od zadnjih kolesnih ležajev je začel peti pesem uničenih ležajev, zato sem se vrgel v stroške in nabavil nova oba zadnja ležaja in obe nabi. Ker to ni nek strošek pa da imam dušni mir. Zadnja desna naba in kolesni ležaj sta bila še originalna, ležaj pa je začel potihem jamrati. Levi komplet je pred mano že nekdo menjal, ta ležaj pa je bil tisti, ki je shodil.
Slika

Pa ker sem imel na zalogi material, sem zamenjal sprednja abšenkla s ležajem in nabo v kompletu :mrgreen:

V jeseni sem opazil, da je začelo primanjkovati hladilne tekočine, menjalnik pa je bil na spodnji strani redno premočen s hladilno. Nekako se mi je hitro posvetilo, da pušča ena od cevi za hladilno tekočino pod loputo na sesalnem kolektorju.
3 ure in nešteto kletvic kasneje sem zamenjal točno dve cevi za vodo in pa cev za povratni vod bencina, ker so zgledale res rabljene

Slika

Slika

Pi..da, tako dolgo že imam avto, da sem začel menjati material, ki je malo slabše kvalitete in propada zaradi starosti :roll:

Še nekaj sitnic, ki jih nisem poslikal
- naredil redni servis - moped dobil svež Motul 10w60
- na zadnjih zavornih čeljustih menjal prašne gumice, ker se je na desni čeljusti gumica odločila storiti žalosten konec


Pa za zaključek sem gospo opral :mrgreen:

Slika


P.S.
Iz slik se vidi, da je 33 še vedno pri hiši. Ob priliki prilepim še kako sliko od njenih zimskih aktivnosti :D
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Že en čas nič pametnega o 33 :(

Torej, poleg sitnic na solidno dolgem seznamu s kake strani nazaj me je čez zimo na 33 čakala še ena sila sitna naloga. Po kakšnih 70 prevoženih kilometrih je diferencial začel peti pesem suhih zobnikov. Očitno je iz menjalnika steklo večino olja. Pi..da.
Avto stoji na tlakovanem dvorišču, tlakovci pod avtom pa so itak namazani z vsemi možnimi avtomobilskimi tekočinami, tako da ni šlo opaziti še kakega dodatnega fleka.
In sem šel raziskovati.

Pod avtom je zgledalo nekako tako ...

Slika
Torej, očitno je puščalo nekje okoli elektromagnetne sklopke, kljub temu da sem na celem menjalniku zamenjal vsa tesnila. Z novimi.

Za začetek sem domneval, da se je vscalo papirnato tesnilo med ohišjem in EM sklopko, na koncu pa je izkazalo, da pušča semering na vzvodu prestavne ročice

Slika

Slika

Super, očitno sem nazadnje slabo vgradil semering ali pa je bil že po defoltu slab. Je pa ta napaka v rezervnih delih vredna slab euro, dela z menjavo pa je nekaj ur. Ker je potrebno demontirati in montirati kardan, zunanji prestavni mehanizem, EM sklopko, sprednji nosilec motorja in nosilec na EM, izpuh ....

Veselje torej :mrgreen:

Pa ker sem že bil tam, sem vpasal 1,7 diferencial. Internet pravi, da so 1.3, 1.5 in 1.7 menjalniki enaki v 3., 4. in 5. prestavi, 1.5 in 1.7 pa imata rahlo daljši diferencial.
In ker je bil v avtu 1.3 menjalnik pa ker že imam delto s kratkim menjalnikom, sem hotel 33 malo bolj avtocestno prijazno. Spet en zajebek..... opišem kasneje




Od ostalih sitnosti

Slika

Slika


Očitno sem star, ker sem bil srečen ko radio, ko sem dobil oba nova in originalna sprednja ABS senzorja :mrgreen:

Slika
Cena zelo neprijazna uporabnikom

Vpasal sem sendvič plato s senzorjema za temperaturo motornega olja in pritiska

Slika

Pa ker si samima senzorjema nimaš kaj pomagat, sem vgradili še oba števčka. Ker avto namerno nima alfa controla (še ena stvar, ki rada jebe), sem v to režo na sredinski konzoli vpasal ...
Slika

Pritisk olja je v zelo zdravih vrednostih, temperature pa recimo da. Sedaj je v mopedu še 10w40, kmalu pa pride nekaj bolj primernega vožnji z višjimi obrati.

Zamenjal sem obratomer, ker je na originalnem izdahnil en blesav upor. Standard na 33

Slika


Pa ko sem že bil pri števcih ...

Originalni pokrov števcev je bil na spodnji strani poonegavljen, zato sem ga zamenjal

Slika

Naročil rabljenega in kot novega iz anglije in se med montažo spomnil, da angleške imajo voznika na desni, posledično pa je cela armatura z vsemi priteklinami zrcaljena

Spodnji rob je bil deležen rahlih predelav, da paše na avte z volanom na pravi strani armaturke :mrgreen:

Slika


Ko sem sestavljal avto mi na kraj pameti ni padlo, da je imela darovalka pločevino pod vetrobranom z razlogom mat črne barve. Zgledalo je zelo nefabriško, zato sem domneval, da so nekoč nekaj mutili tam okoli. Moja pa je bila v originano črna in se tega ni videlo.
Namreč ko je zmontirana plastična obroba pod brisalci, se skozi reže na njej prav lepo vidi barva pod njo

Slika

Slika

Izvedba ne najboljša, je pa zadovoljiva

Slika


Oba bočna nosilca blatnika in sprednjega odbijača sem rahlo predelal, da sem lahko približno normalno nastavil fuge med blatnikoma in odbijačem. Ker fabriško tam zgleda prava žalost po 30 letih, ko se plastičen odbijač zvije po svoje

Slika



Pod felgami sta se spredaj znašla 15 mm distančnika, zadaj pa 10, da to sedaj zgleda približno normalno :mrgreen:

Slika



Sproti sem zadnja koloteka našprical še s črnim bodijem. Sicer sem to naredil že pred ličarjem, potem pa se je med ličarijo pojavil klasičen overspray

Slika



In ker sem že bil pri lišpanju .....
Mehanik je sesalni kolektor popenzlal črno, kar sigurno je lepše kot oksidiran natur aluminij, še vedno pa je zgledalo žalostno. Dva sloja temeljne in dva sloja pokrivne barve kasneje zgleda nekako tako

Slika

Ne, kolektor ne bo rdeče barve, je to prepogost in preveč moteč motiv v svetu alfinih boxerjev.


Pa še en zajebek od prej.
Ko je mehanik sinhroniziral dellorta, me je podučil, da je menjava difa na teh menjalnikih kar kompleksno opravilo, ki vključuje poleg vsega še natančne meritve ohišja, difa in pa njuno korelacijo. Ker če dif ni natanko v osi menjalnika, znajo biti problemi. In ker tega nisem storil, je bil dif med vožnjo neverjetno glasen :?

Spet je sledilo nekaj veselih in prešvicanih ur dela, ko sredi poletja v največji vročini ležiš pod avtom, namazan s smrdljivim menjalniškim oljem. Vse zato, da sem vgradil original dif za ta menjalnik :mrgreen:

Ah ja.


In potem je pred kratkim sledil obisk tehničnega pregleda, da bi gospo registriral. Da bi le dobila trajne tablice.

Pa me majster na tehničnem opomni, da z avtom je sicer vse dobro, le barve ni prave.

V originalu je bil namreč avto črn, sedaj pa je bel.

Pa je bil moj odgovor, da to pa ja ni problem, se samo vpiše nova barva v prometno. Vsaj tako je bilo pri delti in enem renoju pred tem.

In ja, očitno se je zakonodaja nedolgo nazaj na tem področju spremenila, ker sedaj za to potrebuješ izjavo ličarja, ki je barval avto, nakar se ta sprememba navede v homologacijski kartonček kot predelava vozila.
Super, tako je sledilo nekaj logistike z ličarjem. Potem pa še kar nekaj čakanja na homologacijski kartonček. Ker gospa 33 ga še ni imela in ga je bilo potrebno pridobiti.


Ah, kolobocije.

Včeraj je gospa prvič po avgustu 2002 spet dobila trajne registrske tablice :D

Slika


Srečen ko radio :mrgreen:


Na koncu ugotovil, da tile boxerji so ekstra podhranjeni z navorom in vožnja pod 3k obrati je res žalost. Med 3 in 5 ajde. Recimo da gre. Med 5 in 7 pa je nekaj veselja.
Tako da kratek menjalnik na koncu ni slaba opcija :D
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Prekrasno, delim tvoje veselje :D

Meni pa se zdi ravno obratno. Čez celotno območje vrtljajev je boxer živ, da se voziti za 2000 obrati lepo lagano in v zglednem času brez prestavljanja priti do 90 km/h.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

To govoriš za fwd 1.6 boxerja, ki ima razmerje med gibom/vrtino bolj zgledno pa še 8 ventilar je. In ti so po defoltu lepši za vozit oz. imajo krivuljo navora in moči lepšo.
Mojo kripo duši tudi pogon, ker mora motor poganjati poleg vsega še kardan, EM in visko sklopko ter še en dodaten diferencial na zadnji osi.

Je pa tudi res, da sem razvajena rit, ker mi je družinski 215 konjski d5 rahlo počasen oz. sem bil v tem pogledu dosti bolj srečen z 20v jtdm.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

En mali update za delto

Spomladi se mi je poslabšalo, zato je padla ideja, da delta pa rabi servo volan. Če že ima te fensi gume, da bo avto opazno lažje metati po ovinkih.

Slika

FL delte so bile sila redke s opcijo, tako da je temu primerna dosegljivost novih in rabljenih kosov. Cene pa tudi :roll:
Pred časom sem tako v španiji našel prodajalca, ki je mislil, da prodaja letev od 2.0 HF 93 letnika (delta II), čemur je bila tudi cena temu primerna. Sreča zame ker tip ni opazil, da prodaja 4wd/integrale letev. Tako da je bila FCO doma bistveno ugodnejša od rednih cen.

Sčasoma sem našel še rezervoarček za olje, cevi, servo pumpo in nosilec servo pumpe/altenatorja. Vse to je z 2.0 motorja, tako da bo potrebna kakšna predelava, preden bo to našlo mesto na 1.6 bloku.

Sitnica je sedaj še z jermenico na glavni gredi, ker so te za 1.6 dokaj specifične. Filip mi je sicer našel novo, so se mi pa oči orosile, ko sem videl ceno. Bo bistveno ceneje si vzeti malo časa in vključiti kakšnega strugarja za profi improvizacijo.


Aja, pa ker je bila prilika, sem nabavil za dokaj normalne denarje še od evo delte sprednje brembote. Ker bremze pa res nikoli niso predobre :mrgreen:
Ideja je, da jih vpasam na 284 mm diske. Adapterja sem že dal v izdelavo, sedaj je potrebno vse skupaj olepšati in zamenjati vse gumijaste dele.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Da ne bo moofdi jamral.
Še brcamo :)

Od registracije se je na 33 dogajalo vse sorte:
- zamenjal oba sprednja kolesna ležaja in eno pesto. Ležaj pod zvitim pestom je imel zračnost, ležaj na voznikovi strani pa je pel pesem uničenih ležajev ..... saj ne da sta bila ležaja ob sestavljanju nova in sta po nekaj 100 km oddelala svoje

- zamenjal vseh 6 sprednjih selenov. Ob sestavljanju sem videl, da sta bila dva že malo bolj boga, po nekaj 100 km sta se poslovila.
Slika

- hupo odrešil čudnega delovnega režima. V določenih pozicijah volana se je hupa samovoljno oglašala. Težava je bila, ker sem vgradil daljši kabel za ozemljitev gumba zaradi distančnikov pod volanom in se je kabel od lastne teže začel gibati po namenjenem prostoru in je prihajalo do stika s volanskim podnožjem

- motorček za CZ na sovoznikovih vratih je odpovedal poslušnost. Izkazalo se je, da ima nahbau motorček rahlo prekratke kable in se je en konektor iztaknil. Nič kar bi podaljševanje kablov ne rešilo

- podloga voznikovega sedeža se je po skoraj 3 desetletjih vdala. Pa ravno v začetku avgusta, ko so vsi majstri s ustreznimi šivalnimi stroji na dopusti. Ni bila lepa rešitev, vzela je kakšno uro dela in 96 vezic, po mesecu dni pa še vedno lepo uspeva podpirati moje drobno telo :mrgreen:

Slika

- sicer bedarija ampak me je spravljala ob živce. Lučka v predalu na armaturki ni delala pa da ji j.. mamo. Potegnil nov + kabel, ker očitno je bil originalni že 3 kabel na tem avtu, ki je bil na zunaj fizično brezhiben ampak prevodnosti pa ni bilo več. Taljanski štrom .....

Slika


- na voznikovih vratih se je na A stebričku svetilo med okvirjem vrat in tesnilom. Ker je bilo tesnilo še original, hudo posedeno in prežvečeno, vrata sem pa nastavil na pozicijo, ki ji je fabrika ni namenila, da sem le lahko nekako normalno nastavil fuge okoli vrat. Nabavil oem tesnilo s težkim srcem, saj je bila poštnina za tesnilo enako vredno kot tesnilo. Z mađarske

Slika

Slika


škodalover ve povedati, da so 33 poznane po žeji, kot jo ima lokalni pijanček v gostilni :mrgreen:
33 kljub lepi vožnji še vedno pohajca ves bencin v najkrajšem možnem času. Nekaj bo povezano s tem, da lopute še vedno niso fino nastavljene. Stepačič v Arclinu je bojda tata mata za te posege a zaradi trenutnega stanja v državi do nadaljnega ne grem na poseg.
Drug problem porabe bo pa verjetno povezan s termostatom, ki je očitno trajno odprt in se motor ob normalni uporabi izven naselja redko zagreje do 70 stopinj. Torej, moram ga zamenjati a mi cene termostatov v ohišju ne dišijo kaj prida. So zadnje čase preostali novi primerki na trgu cenjeni kot kakšne žlahtne kovine. Tako da potrpežljivo iščem termostat za nek normalen denar.



.............


V tem mesecu je majster Pleteršek organiziral zbor starih taljanskih vozil. Prislinili so se še mariborski zasekarji, ki so na plano privlekli neke pontone, pagode, MG-ke. Skratka vso šaro, ki jo je res lepo pogledati od daleč, od blizu pa te srce zaboli nad mojstrovinami ličarjev in sestavljalcev. To da zasekarji nimajo neke želje svojih krip peljati kot se zagre pa mi je postalo jasno, ko smo pri Ptujski gori prišli do res lepih ovinkov.
Se pred ovinkom ušprajcam v sedež in volan, ulovim talepšo prestavo, da bi iz ovinka lepo speljal potem pa se zasekar s spiderco pred mano sredi ovinka skoraj ustavi. Ker mu je njegov miselni tok narekoval, da s takšno svetlobno hitrostjo pa res ni za polagati ovinkov.......

Enihu, delti je bilo tisto jutro usojeno, da sem jo peljal na sprehod :)

Slika

Slika

Slika

Delta drugače služi svojemu namenu :mrgreen:

Za slike sem pa očitno postal lenoba in jih ne delam kaj prida, pa še tiste so bolj ..... lene :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Kratek update

Za brembote za delto sem končno dal odrezati adapterja, vrezal navoje in pa ves ta cirkus sestavil. Vse super, samo felga ne paše :roll:
Problem je, ker so te čeljusti po globini dosti bolj znatnih dimenzij.

Slika

Slika

Da bi bile dane felge in zavore kompatibilne, bi moral uporabiti 15-20 mm kolesne distančnike, kar pa mi ne diši. Sedaj so felge še ravno skrite pod blatnikoma in niti malo ne drgnejo. Dodatnih 20 mm bi to spremenilo. In ker trenutno ne iščem drugih felg, gredo bremboti od hiše :roll:

33
Mali človek, za katerega sem odgovoren, je čisto navdušen nad kripama v garaži. Koliko gumbov in ročic je za prestavit :D

Slika



Po drugi strani pa ja. Končno sem porajtal zakaj se ta avto zadnje čase pelje res gnilo slabo. Čez ležeče policaji in luknje nabija kot da je konec sveta, pri večjih hitrostih se pa ziba.
Krivec ...... dušo je spustil sprednji levi amortizer. Originalni a obnovljen 1200 km nazaj. Posledično je bilo nekaj nesrečnih trenutkov in nezadovoljstva pri hiši.
Oba sprednja amortizerja sem dal obnoviti pri Amortizer d.o.o., ker sem slišal samo lepe stvari.
Podobna situacija se razvija na Delti, kjer sta sprednja amortizerja obnovljena pri isti firmi in se po nekih 8000 km nakazuje, da je desni amortizer postal neprimerno mehkejši od levega, ni pa se še vscal.
Posledično je padla odločitev, da se sploh ne bom ubadal s reklamacijo in bom šel neposredno v nabavo novih. In ker novih ne štancajo že dolga leta, sem naročil kar NOS par.
Sproti bom zamenjal še vse fedre, ker sedanje so rabljene, stare 30 let, sprednji pa se že posedata.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Čisto kot opcij preden obupaš...z diskom iste velikosti ki ima drugačen et se nebi dalo skombinirat? Recimo 155, fiatu coupe ipd. če je kaj drugace. Pa drugačen adapter potem za brembote?
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Obupal nad bremboti.
Obstoječe zavore so dokaj sprejemljive, brembote pa dobil čisto slučajno po normalni ceni in sem jih za hec nabavil.
Glede na to, da imam trenutno bolj pereče plehnate projekte v pripravi, mi ta projekt ni prioriteta.
Pa kot sem že rekel, obstoječ zavorni sistem mi trenutno odgovarja in je tudi svetlobna leta boljši od fabriškega
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Leto je naokoli, tako da je gospa ime spet zmenek na tehničnem pregledu in ga tudi opravila brez pripomb :)

V obdobju enega leta je nabrala dodatnih 1651 km, tako da lahko mirne vesti rečem, da je gospa če ne najbolj pa ena najbolj uporabljenih delt v sloveniji. Večina jih nabira prah v garažah namesto nasmeškov po ovinkih :mrgreen:

Slika

Plani za čez zimo:
- motor in menjalnik naslednji mesec padeta iz avta, ker bo potrebna rahla predelava požarne stene zaradi servo volanske letve. Istočasno sledi velik servis mopeda, ki bo bistveno enostavnejši zaradi poljubno veliko prostora okoli :)
- montaža servopumpe, jermena, nosilca pumpe, rezervoarja za servo olje in cevi - vse skupaj dosti enostavnejše, ko je motor na mizi :)
- pa če je že motor vzunaj bom posaniral eno sila nadležno puščanje olja na povratnem vodu olja s polžeka :?
- par dni nazaj sem si vbil v glavo, da gospa pa sedaj res nujno potrebuje sprednji meglenki. Nekih nahbau ne bom montiral, tako da ostanejo samo originali. Pred leti sem jih imel doma a jih nisem zmontiral, ker je desni meglenki bila v napoto oljna instalacija za oljni hladilnik. Potem pa sem se jih poceni znebil oz. menjal za materialne dobrine. Pameten jz. Tako da sedaj kupujem nove meglenke, ki so se v zadnjem času opazno podražile, zelo verjetno pa bo prišel še nov oljni hladilnik ali pa bom obstoječega prestavil.

Tako da nekaj malega dela :mrgreen: bo za dolge zimske večere in popoldneve
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Pa še par besed o 33

Bilo je sila delovno leto, nekaj o aktivnostih sem opisal nekaj objav nazaj, sedaj pred koncem sezone sem se vrgel pa še v nekaj sitnih stroškov, poleg tega sem pa spet nekaj prelagal orodje :mrgreen:

En star zajebek. Ko sem sestavljal avto sem originalna zavorna diska vrgel v citronko, pobarval robove in vpasal na avto. Ne vprašat zakaj tako, ker se še sam ne spomnim, se pa spomnil, da sem domneval da se bosta diska po nekaj prevoženih km lepo vnesla. In ja, se nista. Tako sta zgledala po 1300 prevoženih km. Pedalka za zavore je še kar tresla

Slika

Celih 24 eur (za oba diska) in 1 uro kasneje :mrgreen:
Slika


Celo poletje sem tuhtal, zakaj se 33 vozi prav čudno. Na ležečih policajih in udarnih luknjah je nabijalo, da sem se zbal plombe na zobovju, pri 120/uro pa se je zibala kot stara krava s zdelanimi kolki.
Nekako sem sčasoma porajtal, da je sprednji desni amortizer spet hin. Ker sta bila sprednja obnovljena in kvaliteta te storitve v zadnjem času očitno šepa, sem se vrgel v stroške in nabavil NOS kosa. Cena recimo da zmerna. Pa ker sem že bil v akciji, sem nabavil nove fedre. Sprednji sta bili original, ena bolj posedena od druge. Novih standardnih ni, dobijo se samo nahbau, ki pa tudi znižajo cel avto.

Slika


Tako imam sedaj lowrider 33

Slika

Slika

Izgled mi ni pretirano pri srcu ampak upam da se bom sčasoma sprijaznil :|


Plani za čez zimo:
- v zalogovnici rezervnih delov našel nadomestni termostat, ki preverjeno deluje. Sedanji je namreč stalno odprt, tako da moped res hudo redko doseže zdravo, delovno temperaturo. V kratkem sledi menjava

- sprednja hauba me je od dneva montaže rajcala s svojim izgledom. Na levem robu je zvita, poleg tega pa so se na notranji strani poleg pantov na pločevini pojavile razpoke.
Tako da bo v teh dolgih zimskih popoldnevih sledilo barvanje in menjava. Nadomestno haubo grem iskati te dni


Porajtal pa sem tudi, da vakum sistem pušča. Vakum sistem je namreč vezan na ventil prostega teka in pa regulator pritiska bencina. To dvoje pa definira delovanje motorja v prostem teku in na splošno delovanje v celem območju obratov. Namreč nikakor ne uspem nastaviti loput do te mere, da bi bil prosti tek miren in da bi bi motor tekel lepo tekoče v nizkih obratih, sploh ko je hladen.
Cevi za vakum so vse nove, originalen je samo še del s šifro 605 51 801/ 605 52 306, ki pa sem ga pred montažo že obdeloval z lepilo, saj sta bila dva nipla polomljena. Domnevam da je ta q..c začel puščati dušo.

Slika

Ker tega čuda še nisem našel novega ali rabljenega (tudi v moji zalogovnici ga ni), bom očitno prisiljen v kakšno improvizacijo
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Dobro da bo zima dolga. :mrgreen: Ta zadnji kos je alu ali plastika? Po sliki je tole samo "razdelilec" na vec vakum portov? Če je plastika bo jeba, če je alu pa polomljene niple stran, vrezat navoje pa dobit niple z navojem na eni stranismrekca na drugi, pa loctite na navoj pa bo.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Plastična je ta vakum posoda.

Tako da se nagibam k temu, da bom izdelal novo, ker plastika na tem delu motorja po 30 letih ne more biti več pretirano kvalitetna zaradi ciklov ogrevanja, pregrevanja in ohlajanja.

Je pa drugače posoda dokaj enostavna. Ima 5 niplov fi 5 mm in en fi 20 mm
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Odgovori
  • Informacija