A slučajno kdo ve kaj sta tisti dve luknji nad prvo in tretjo trobentico. Gresta v fergazer ampak tam se nič ne vidi da bi kam šlo.
Kaj bi pa lahko dal na tisto cev ko je šla nazaj iz pokrova ventilov v škatlo za filter. To je nek oddušnik če prav vem.
Ni panike za polico samo, da ti služi na cevko od oduška lahko daš kakšen filterček ( stem da bo mastno potem okoli ) ali pa kupiš kašen oil catch can in ga redno prazneš
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
A se je slučajno komu že zgodlo, da ko vzame kontakt in potegne ključ ven iz ključavnice, še vedno ostane kontakt? To se mi je že parkrat naredilo, ampak danes za po vrhu avto še vžgat ni hotel. Niti malo ni zaverglalo. Včasih mi je to že naredila ampak ko sem ene trikrat probal je vedno vžgala potem. Danes pa nič. Kakšna ideja? Štarter mogoče ali le ključavnica?
Bom danes preveril to. Še dobro da se je zadnjič nekdo ustavil in mi rekel da ma polno kosov ki jih bo dal v smeti in če rabim kaj da naj pridem iskat. Bom šel po hitrem postopku hehe.
Če slučajno še kdo rabi kaj naj pove pa bom preveril če je.
Za 75-ko ne vem, kako ima narejeno kontaktno ključavnico.
Pri starih Škodah, pogon zadaj, eventuelno tudi Favoritka, je bil čist simpl vložek. Si ga lahko razdrl, očistil ali pa iz kosa medenine sam naredil kontakt in ga zamenjal. Zato upam ,da je tudi na 75-ki kaka podobna fora...
Podrl včeraj ključavnico. Simpl ko pasulj. Ampak ključavnica je ok. Premerjena dela čisto lepo. Sem sestavil nazaj in poskusil s kontaktom pa ga se vedno ni vzelo ko sem dal ključ ven. Sem odklopil ključavnico in isto. Potem sem ugotovil, da je rele ostal sklenjen. Malo sem ga pregonil, sedaj pa dela. Bom dobil nov rele pa zamenjal za ziher.
Vžgala je pa iz prve ko sem prišel domov. Še predno sem začel kaj brkljat. Tko da ne vem kaj jo je zjutraj prijelo.
Tole, da ne zavergla iz čistega miru se večkrat zgodi pri 75kah.
Mi smo reševali tako, da smo dodali kar še en rele čisto ločeno, ki ti zažene štarter.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Danes šel spomladansko zalaufat starino in je kresnila brez problema. Laufala takoj brez zauga. Sem prav ponosen nanjo hehe.
Zdaj pa upam da ne bo več kakšnega mraza da jo lahko dam ven.