156 crosswagon - daily car

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Te feltne zelo verjetno ne bodo pasale, ker Crosswagon ima Brembo 4 batne čeljusti...

Mogoče bi pasale z distančniki.
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Misliš da ni dovolj prostora, da bo zadelo v čeljust?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jaz sem imel plan upgradeat na Brembo zavore na svoji 147, pred leti, ko sem ugotovil da se oboje 17" in 16" zadanejo v čeljust sem projekt opustil. Pri 17" bi rabil okoli 15-20mm distančnika da bi šlo mimo.

Problem je oblika krakov tam pri pestu. Feltne ki so prilagojene Brembo zavoram (GTA, Crosswagon...) imajo v tistem delu mnogo več prostora.
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Jap... potem ne bo nič iz tega :?
Bom moral poiskati kakšne druge. Malo felten paše (izgled) na ta avto drugače.
...btw, Tribes, kaj meniš okoli blindiranja in čipiranja, itak sem te imel namen kontaktirati. Kakšen predlog?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To je pa stvar odločitve lastnika. Če misliš da gre premalo, pol je treba čipirat :D
Tistih 30 konjev se drugače kr pozna.

Blindiraš pa če imaš težave (ali pa jih v prihodnosti nočeš imet) z EGRjem. S tem se tudi malo izboljša odzivnost motorja.
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Vidim v službi kakšne "cvetke" povzroča EGR in ostala krama za ekologijo. Vem, da se izboljša odzivnost v nižjih vrtljajih, kar je tudi zelo dobrodošlo pri tem avtu. Zato je padla takšna odločitev 8)
Pri crosswagnu je motor bolj obremenjen kot pri navadni 156, iz tega razloga bo tudi čiščenje sesalnega kolektorja. Opazil pa sem da crosswagoni malo bolj (kar precej) pokadijo, ko ga zamoriš, npr. pri speljevanju. V našem koncu so z mojo vred tri, tako, da vem, da ta pojav ni samo pri moji. Sem zasledil nekje, da naj bi imel cross. drugačen software (parametre) kot ostali 1.9 16v mjet.
Itak, ga bom moral k nekomu zapeljat, ker bo javil napako, ko bo EGR blindiran, pa če sem že ravno tam, nebi bilo slabo še kaj postorit v smislu čiprianja :mrgreen:
Malo me skrbi kako bi ta prirastek vplival na menjalnik, odgon, kardan, ker jih ne bi rad uničil :-k
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Software na crosswagnu je identičen ostalim... ni nobene razlike, kar se tiče moči ali ostalih parametrov ki bi vplivali na izgorevanje...

Edino mape za odzivnost pedala za gas so malo drugačne.

Menjalnik in ostalo bo zdržalo brez težav, edino v nižjih prestavah je treba malo pazit s povečanjem navora, pa bo vse OK.
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

TribesMan napisal/-a: Edino mape za odzivnost pedala za gas so malo drugačne.
V kakšnem smislu? je manj odziven zaradi varovanja prenosov ker je 4x4? Ali kakšna druga caka?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ne, mislim da nima veze s prenosi.

Pač je samo drugačno razmerje med tem koliko moraš pritisnit gas da dobiš odziv motorja.
Ubistvu je bolj agresivno nastavljen pri nizkih obratih (tam kjer speljuješ)... ostalo pa je več ali manj isto.
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Kupil sem še en komplet originalnih platišč crosswagon. Ker je bila letošnja zima bolj šala, sem jo in jo še vozim z 4 leta starimi (profila še za policaje komaj dosti) zimskimi nokiankami. Nove zimske gume sneg čakajo v kleti :roll:
Zimska platišča so povsod malo poškrebljane in poravsane, zato sem se odločil, da jih barvam. Zamislil sem si zlato barvo.
Nekaj v tem smislu:

Slika

Morda ne tako žive barve:

Slika

Slika

Na spletu sem našel nekaj oznak barv:

Brembo calipers STI: 2001 Honda Civic Coupe gold INCA: CHY61P
JDM STi v7 Wheels: W083G or volvo 451 (near of original) color yellow gold met
BBS gold STi 2004-2006: GK1 or Dupont F9657
RS 98 Gold wheels: 2C2B
OZ Rally Gold wheels: 57E81203 (lighter) or 7E81202 (darker)

Ker sem v teh ličarskih zadevah popolni "aberveznik" imam nekaj vprašanj: Je kdo že barval feltne na zlato? katero barvo je izbral? Kaj priporočate, kakšno metodo barvanja?

Rad bi pa tudi takšne nalepke "speedline" (spodnja slika) za na rob feltne, kdo pri nas to naredi? Se prvo nalepi nalepka in čez njo lakira?

Slika
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

barvat jih dej prašno ker tisto zdrži res veliko obremenitve. Ostalo ti pa težko kej pomagam.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Tnx.
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Po premisleku se nisem odločil za barvanje, škoda denarja, bo že moglo bit za čez zimo :-k
Zimske gume sem nabavil že lani, ampak ni bilo potrebe po njih. Sem pa vzel sava eskimo HP in letos opazil, da so zunaj že HP2 :roll: Za zimake sem se odločil, da vzamem malenkost ožje, namesto 225, sem vzel 215/55-17... upam, da se mi kakšen smrkc ne vpikne v to.

Slika

...komaj čakam
Slika
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Tole pa so letne gume, z njimi naredil neke 15.000km že. Moram jih pohvalit, zLine se obnesejo povsot, suverene v dežju tako kot uniroyal, ampak se ne obrabljajo tako hitro in so bistveno boljše na suhem.
Slika

Crosska v svojem naravnem habitatu :mrgreen:
Slika
Slika
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Drugače pa se tudi na Crosski vedno kaj dogaja...
Končno sem rešil problem vibracij motorja. Na novo sem vulkanizirat nosilec menjalnika, ki je bil preret.
Slika

Seveda, kljub temu, da jasno poveš, kaj morajo naredit, so ga zalili z gumo na polno... rezultat, so bile še hujše vibracije ](*,)
Po reklamaciji so zvrtali luknje in s tem se je problem rešil. sedaj vibracij ni, po mesecih vožnje je vse OK.
Slika

K sreči sem dobil za nekatere dele donorja. Tako se mzamenjal tudi počeno zavorno luč na spojlerju.
Slika
Slika

Popravilo bojnih ran na inox ščitniku. Sprednjega nisem dobil lepega, zato sem ga sklepal 8)
Slika

Kladivo opravi svoje :D
Slika

Zadnji je imel kar lepo ravso :oops:
Slika
Donorka delov pa je imela nedotaknjenega :)
Slika

Seveda ne gre vse po planih, če odpravim nek problem, si sam naredim novega. Shodila mi je sklopka, v času menjave, pa sem prišel na odlično idejo, da preventivno obnovim kardan #-o
Zgoda je taka, da sem imel željo menjati križe, stvar so obnovili pri Vargalantu... in brez moje želje menjali tudi sredinski gumi ležaj. Ko sem zmontiral pa katastrofa... avto je pri 60 km/h tako neznosno tresel, da praktično ni bil vozen. Kardan so balansirali na avtoobnovi in to že 3x... sicer je mnogo volje kot je bilo prvič, ampak... še vedno fine vibracije pri pospeških in pojemkih v hitrostih 50-70 km/h in 110-130km/h. Bravo Vargalant!!!
Ne vem, ali ga ne znajo zbalansirati ali pa je tale Vargalantov ležaj krivec za vibracije.
Slika

Ne vem še kako bom razrešil tole z vargalantom, ki je vedno poln izgovorov, trenutno se zgovarja na slabe zglobe. Ampak dejstvo je, da bom vztrajal, če ne drugega, pa hočem odškodnino :evil:
Odgovori
  • Informacija