Drugače pa se tudi na Crosski vedno kaj dogaja...
Končno sem rešil problem vibracij motorja. Na novo sem vulkanizirat nosilec menjalnika, ki je bil preret.
Seveda, kljub temu, da jasno poveš, kaj morajo naredit, so ga zalili z gumo na polno... rezultat, so bile še hujše vibracije
Po reklamaciji so zvrtali luknje in s tem se je problem rešil. sedaj vibracij ni, po mesecih vožnje je vse OK.
K sreči sem dobil za nekatere dele donorja. Tako se mzamenjal tudi počeno zavorno luč na spojlerju.
Popravilo bojnih ran na inox ščitniku. Sprednjega nisem dobil lepega, zato sem ga sklepal
Kladivo opravi svoje
Zadnji je imel kar lepo ravso
Donorka delov pa je imela nedotaknjenega
Seveda ne gre vse po planih, če odpravim nek problem, si sam naredim novega. Shodila mi je sklopka, v času menjave, pa sem prišel na odlično idejo, da preventivno obnovim kardan
Zgoda je taka, da sem imel željo menjati križe, stvar so obnovili pri Vargalantu... in brez moje želje menjali tudi sredinski gumi ležaj. Ko sem zmontiral pa katastrofa... avto je pri 60 km/h tako neznosno tresel, da praktično ni bil vozen. Kardan so balansirali na avtoobnovi in to že 3x... sicer je mnogo volje kot je bilo prvič, ampak... še vedno fine vibracije pri pospeških in pojemkih v hitrostih 50-70 km/h in 110-130km/h. Bravo Vargalant!!!
Ne vem, ali ga ne znajo zbalansirati ali pa je tale Vargalantov ležaj krivec za vibracije.
Ne vem še kako bom razrešil tole z vargalantom, ki je vedno poln izgovorov, trenutno se zgovarja na slabe zglobe. Ampak dejstvo je, da bom vztrajal, če ne drugega, pa hočem odškodnino