147 2.0 TTS GTA CUP

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Hm... glede na to da ima Kovačič v svoji Corsi 2.0T (~700ps) turbo od Scanie že dve leti brez problemov, pa je avto izključno samo za dirke. Tako da nevem zakaj ne bi zadeva laufala na street avtoju...
Zato ker so materiali v turbinah za tovornjake precej drugačni, kot pa tisti iz avtomobilov.

Turbina v tovornjaku mora zdržat kake 2mio kilometrov, in večina teh kilometrov je pod veliko obremenitvijo. Pri avtu pa če je 150k je že uredu... pa še to je pol časa v štantgasu.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

jaz bi sel v smer ali samo kompressor ali samo turbo... kr oboje skp dat na zanesnljiv nivo je kar podvig...
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Jz pa mislm da ne bo velik zabave ker TS za to ni primeren. Edino če se bo konkretno dodelalo motor, jaz mislim da kaj več kot 220KM na serijskih komponentah ne bo za tiščat, mogoče za daily pa občasno mal ponucat ne pa za stalno teranje.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mnja... twinspark ni v nobeni verziji glih kak presežek zanesljivosti.

Ampak pomojem bi se dalo naredit kar vzdržljivo zadevo, pogoj je da ne bo kakega pretiravanja.
Zmontirat oil cooler od JTD 16V, to je pomojem osnovni pogoj.
Kompresijo bi bilo v vsakem primeru zelo pametno znižat, sploh če hočeš dirkat s tem.

Najbolj pomembno je da ne forsiraš v neke divje obrate. Spravi red line na kakih 6000-6200.
Ne delat preveč na top end power, raje na navoru v srednjih obratih.
Ta motor boš veliko prej ubil z obrati, kot pa z navorom.

Pametno izbrat turbino, ne kar nekaj od oka.
Dobit moraš kompresorsko mapo, in malo poštudirat kaj pričakuješ.
Zarisat delovne točke motorja v kompresorsko mapo, pa da vidiš kaj je sploh možno.
Tu ne gre za neko znanstveno fantastiko, to je čist osnovnošolska matematika.

Go read:
http://turbobygarrett.com/turbobygarrett/choosing_turbo" onclick="window.open(this.href);return false;

Kar me malo skrbi so odmične gredi. Neke "športne" NA odmične, so brca v temo za turbaka.

Izpušni kolektor, ne preveč fantazirat. Razni 4-2-1 ali 4-1 kolektorji ne delajo čudežev pri turbo motorju.
Raje izberi nekaj kar ima manjši volumen in krajše cevi, tako bo odzivnost boljša.

Potem pa glavna stvar, pametno zmapirat zadevo.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mogoče je kej takega dosegljivo s približno 1 bar boosta:

Slika
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

ta graf mi je všeč :)

-ja haldilnik olja pride zmontiran če bo dost placa od 159 2.4
-odmične bom dal original
-injektorji od 3.2jts ne pašejo tko da grejo zeleni 440cc
-kolektor bo od jtd 16V ali TS 105hp kar bo bol pasal skupi
-turbina je že na poti od impreze TD04l

mi je pa všeč tud to :)
Slika
cena pa taka da bi lah kr za 159 zamenu :)
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Zamenji :P
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

hunt3r1 :)

neki ratuje počas

-iz nepremičnine je ratala premičnina :)
-zamenjan komplet štrom in BC + motrni računalnik. motor zdej lepo laufa brez napak na BC
-neki me je zajebavu še abs modul. sem pol naredu kr upgrejd na abs 5.7 asr/tc
-zmontirani Eibach + Bilstein
-zadej gta žlajfi.
-hladilnik olja od jtd

Slika
Slika
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Uf priden si bil, sem se že bal, da si si premislu use skupi :) turbino si že dobil?
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

hehe :) je na poti še sam je že zlo bliz :)
n Transit with Destination Carrier NIF Inbound scan 18.12.15 18:49 Ansfelden, Österreich
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

evo pa je povzek varno prispel na cilj :D
Slika
Slika
Slika

mal sem probaval najlažje bo kar z kolektorjem od 1.6 105hp . sam adapter se bo nardil pa je.
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Ta polžek bo lepo ruknil, že od 2.7k rpm dalje, ga bo pa pri 5k rpm konec.
:wink:
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

sem mal tasta ponucu da mi je naredu reducirne plata za izpušni del :D
Slika

turbina ima malenkost zračnosti zato sem tudi narocil kit za obnovo turbine kinugawa
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Bos sam obnavlal?
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

seveda :) več k zajebat itaq nemors :)
https://www.youtube.com/watch?v=8ndPYmfQuXU" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija