Mnja... twinspark ni v nobeni verziji glih kak presežek zanesljivosti.
Ampak pomojem bi se dalo naredit kar vzdržljivo zadevo, pogoj je da ne bo kakega pretiravanja.
Zmontirat oil cooler od JTD 16V, to je pomojem osnovni pogoj.
Kompresijo bi bilo v vsakem primeru zelo pametno znižat, sploh če hočeš dirkat s tem.
Najbolj pomembno je da ne forsiraš v neke divje obrate. Spravi red line na kakih 6000-6200.
Ne delat preveč na top end power, raje na navoru v srednjih obratih.
Ta motor boš veliko prej ubil z obrati, kot pa z navorom.
Pametno izbrat turbino, ne kar nekaj od oka.
Dobit moraš kompresorsko mapo, in malo poštudirat kaj pričakuješ.
Zarisat delovne točke motorja v kompresorsko mapo, pa da vidiš kaj je sploh možno.
Tu ne gre za neko znanstveno fantastiko, to je čist osnovnošolska matematika.
Go read:
http://turbobygarrett.com/turbobygarrett/choosing_turbo" onclick="window.open(this.href);return false;
Kar me malo skrbi so odmične gredi. Neke "športne" NA odmične, so brca v temo za turbaka.
Izpušni kolektor, ne preveč fantazirat. Razni 4-2-1 ali 4-1 kolektorji ne delajo čudežev pri turbo motorju.
Raje izberi nekaj kar ima manjši volumen in krajše cevi, tako bo odzivnost boljša.
Potem pa glavna stvar, pametno zmapirat zadevo.