147 2.0 TTS GTA CUP

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

mal sem preletu google najdu 17 projektov uporabljali so
Garrett GT22,GT2854R,GT28R,GT2056,T25,T28,T3 ,T4 , Greddy TD05 18G
večinoma na 0,5 bara pride na cca 230hp -250hp

kero turbino je pol najbolš uporabit da bo najman turbo lag ?

če se komu valja doma aluminjast sesalni del od CF1 se priporočam.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kontaktiraj Peruccyja, mogoče ima tudi kakšno turbino kje.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

T25 in T28 imajo zelo hiter spool tko da je najmanj laga tam. Je pa mitsu turbina td05 18/19G tudi zelo hitra..spool naj bi bil ze pri 1400/1500rpm.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Mogoče probaš z vagovo turbino iz 1.8 motorja. Na 2.0 mašini bi znala met boljši spool pa sigurno je dobra za kakih 220KM.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Alan napisal/-a:Mogoče probaš z vagovo turbino iz 1.8 motorja. Na 2.0 mašini bi znala met boljši spool pa sigurno je dobra za kakih 220KM.
od 225 konjskega? z 1,8T (150, 164 in 180 konjev) se da do cca 200 prlezt z vsem original. Nevem pa kje so sicer omejeni (verjetno intercooler). 225 konjski ma večjo/boljšo turbino (z drugim intercoolerjem) tako da bi bila ta mogoče še boljša, če hočeš na 250 konjev prlezt varno. Biu je se mi zdi ta motor v s3kah in TTjih.
sicer bi pa mogoče iz kakih volvotovih T5 motorjev pasala (imaš tud italjanske 2,0T v s40 s serijsko 200 konji).

Kaj pa kaka turbina od italjanov? Fiat coupe, delta, itd. ? So pa dosti bolj redki... Kolektor pa lahko dobiš, ki bi pasal šrauf na šrauf s tem..

Je pa to vse govorjenje na pamet, ker nevem kake setupe so uporabljali. Bolj naštevam, kje bi se najdlo kaj uporabnega mogoče :D
Slika
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Italjan ma garrett t3 ki gre nekje do 250KM, samo pozabi na TS take konje pa da bo delalo na stezi, že za 220KM bi jaz malo zmanjšal kompresijo in poskrbel za res dobro mazanje in hlajenje motorja.
1.8T sem mislil kakšno ki jih je bilo največ v prodaji, nevem točno specifikacij in zmožnosti teh turbin :D
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Poglej za kakšno T25, T28, GT28 ipd. velikost. Pri 2.0 motorju boš težko dobil hiter spool, pa da bo držalo boost do blokade.

Če bo avto samo za dirkat, bi jaz osebno raje vzel malo večjo turbino, da ji ne zmanjka na vrhu. Če ti na polno zagrabi nekje do 2000-2500rpm, je še zmeraj dost nizko da ne moti na dirkališču - 95% se voziš na višjih obratih, pa dost visoko da bo približno držalo boost do blokade.

Idealno za tvoje potrebe bi bila po moje od Delte Integrale EVO, kjer je izpušni del večji kot pri ostalih Italjanskih 2.0T motorjih. Original ma 210hp, gre bp na 260hp. Mal je edino problem dobit. :)
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

TBO385? je sicer malo vecje od ostalih ampak obstaja se malo vecja... samo se oznake iz glave ne spomnim..
eno imam celo doma samo nevem vec ali je 367 ali 385...

tukaj je pa malo podatkov o 385ki
http://www.integrale.cz/garrett-tb0385

in info kaj so imele integralke vgrajene in kdaj.
http://www.integrale.cz/technika
Zadnjič spremenil colibry, dne Ne Nov 22, 2015 9:48 am, skupaj popravljeno 1 krat.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

SAAB-ova iz 95 2.3 aero prime kmalu in ne omaga do konca. Z malo predelave map je bil to moj najbolj divji avto!

ps - vezano na motor!
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Witboy, kaj pa kompresor namesto turbine?
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

MB kompressor ( SLK m65 ali m45 ) se da kmot stlacit gor . Sicer terja dosti predelav ampak se da. Na madzarskem ima en 155 Q4 v varianti kompressor + turbo.. skratka da se veliko stlacit in predelat. Samo evre v zepu je treba met in voljo do ustvarjanja kar pa witboyu zihr ne manjka :D
hunt3r1
Alfist
Alfist
Prispevkov: 252
Pridružen: Pe Avg 10, 2012 8:06 pm

Ja sej ce je kdo na forumu, ki ima doma ze vecino potrebnih delov, je to witboy.. :)
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

a saab aero 2.3 ima TD04 ?

supercharger je ql ampak niso lih ugodno. če bi ga imel doma bi ga uporabil z veseljem :) tud v kombinaciji z trubino sam ker tale 2.0 TS ni nevem kaj ni lih za pretiravat :) de nebo izdihnu prekmal :)

t25 nova 200€ sam tole je pomoje HK
http://www.ebay.com/itm/141834256383?_t ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

TribesMan napisal/-a:
-turbina z kolektorjm gre kar od jtdm-ja
To je popolnoma neprimerna turbina za bencinarja. Kot prvo dizelske turbine ne zdržijo temperatur nad 900°C (pri bencinarju so temperature 1100-1200°C). Drugo, dizelske turbine so optimizirane za velik boost in mali pretok zraka, ti pa rabiš ravno obratno. Malo boosta in večji pretok zraka...
Hm... glede na to da ima Kovačič v svoji Corsi 2.0T (~700ps) turbo od Scanie že dve leti brez problemov, pa je avto izključno samo za dirke. Tako da nevem zakaj ne bi zadeva laufala na street avtoju...

Moj predlog:
Če hočeš spool, je TD04 od Volvoja/Subaruja prava izbira. Pri 2000rpm ima full boost in ustvari dovolj pretoka, da na 2.0 motorju pridobiš 20-30ps z 0,5bar in tam 50ps z 1bar boosta. Za več pretoka pa lahko vzameš stock TD04 in kupiš 19T kompresorski del, da pridobiš še nekaj dodatnega pretoka, z minimalnim povečanjem spoola.

Če hočeš konje, pa vzameš TD05 iz 164ke, katerega lahko odpreš do 1,4bar, vendar je full boost na 2.0V6 pri 2800rpm. To je seveda v stock setup-u. Ta turbo je dober do 280ps. Za več pretoka pa lahko kupiš 16G kompresorski del, vendar bo max boost pri 3500-3800rpm. Dobiš pa dovolj pretoka za tja do ~320ps.

Če pa uporabiš še dober izpušni kolektor, portaš wastegate luknjo za ~2mm, daš dober downpipe, FMIC z max 51mm cevami, lahko zmanjšaš spool še za 500-700rpm. Kaj več na stock TS motorju in stock komponentami niti ne pričakuj...

Prednost Mitsu turbojev je ta, da so večno obnovljivi in dokaj poceni, ker so journal bearing.

Ta turbo na zadnjem linku je China copy. Tega ne bi dal na avto za noben denar. Dober nov turbo je tam od 700€ dalje...

Če boš rabil kakšne dele za projekt, imam še doma:
- 440cc bosch green injektorje x6 (praktično novi, laufali samo enkrat v 166ki - ugotovil da imajo prevelik pretok za moj setup, na 4cyl turbo motorju bi ti prav prišli)
- FMIC side twinport (jedro: 560x203x89 / 63mm luknji)
- Blitz BOV
- Univerzalen BOV
- 300lph zunanjo črpalko goriva
- 80mm ohišje LMM - not paše vsak Alfin LMM vložek
- Prednji strut bar od 156 (mislim da paše na več modelov)
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

hvala za use koristne informacije.

ja teh turbin od 2004 subaru impreza wrx td04l jih je dost na ebayu. bom kr to uzel.
se je pa najdu tud eaton 65
Slika

sej kako bi pa šla skupt eaton 65 + td04l ? al je bolš da ustanem na prvotnem planu sam turbo
Odgovori
  • Informacija