Vrhunska višina, prosim povej kakšen je sedaj občutek sprednjega dela, je veliko nižji? Kako je s trdoto, se je sploh kaj spremenilo, glede na to, da imaš pri Veloce paketu že "športne" fedre in če je sedaj s temi kaj razlike.
Super fotke, lep avto, edino tista bela plahta na vratih kvari lepoto
Manj komentarjev kot dobiš pod svoj avto, lepši je.... saj ni stvari ki bi ti jo lahko skritizirali..word!
Avto je popolnoma drug. Zaradi distančnikov imam občutek da je bolj stabilen, se čuti tudi na AC pri višjih hitrostih. Glede fedrov je pa tako, manj se sliši ropotanje kot zapelješ čez lukno, pa še lepše jih pobira. Opazi se progresivnost vzmeti. Trši, stabilen v ovinkih, ampak lepše pobira neravnine.
V eni vasi imam točno določeno cesto s specifičnim ovinkom in globokimi kolesnicami. Tam malo podrsam s podvozjem če prehitro zapeljem. Drugače nikjer nobenih problemov.
En detajl, kako so italijani rešili problem z butanjem pokrovčka ob lak pri tankanju
Sicer ima pa avto danes že čez 100.000km. Nobenih izrednih težav.
Sem pa opazil da mi Eibach distančniki tresejo pri cca 120-140km/h.
Na zimskih gumah itak vozim brez distančnikov, ko se bo pa spomladi menjalo na letne, bom pa probal izničit zračnost med distančnikom in feltno s kovinskim trakom.
Nimam tolk cajta da bi hodu na avtocesto preverjat če trese.
Mam boljšo idejo.
Ko bom rešu problem s kovinskim trakom, bom distančnike kar zalimal na feltne z loctitom za ležaje. Pol mam pa rešeno za večno.
Na drugi dan letošnjega Velikega srečanja alfistov (trackday na Lindauringu) sem zjutraj med vožnjo na zbor povozil kamen in odtrgal zaščito motorja. Ravno toliko se je še držala da sem jo pripeljal do Sieste, kjer smo jo do konca pošravfali dol.
Še dobro da je bil kolega alfist malo bolj resen dirkač in je s seboj imel vso možno orodje.
Ne vem, mogoče
No za kolege bi se že dalo kaj zmenit
Naredil sem dva seta. Enega za sebe, drugega pa za prodajo. Po objavi oglasa se je javilo kakih 5 kandidatov, ki bi zadevo kupili.
Ampak saj vemo kako je to, na začetku so vsi glasni, ko je pa treba pokazat denar pa kandidatov zmanjka
tako da nekako ne upam delat po več setov na zalogo da bi dobil čim boljšo ceno, za izdelavo enega seta po enega se pa prvič finančno ne splača, drugič pa tudi nimam volje za take hece.
Bomo videli, mogoče bi bil pa lahko to artikel v klubskem butiku?
Ma ne, ne gre se mi za to da bi rabil posrednika za izdajo računa, to sploh ni problem, da bi rabil prek Filipa delat.
Bolj se mi gre za to, da klubu ponudim nek nov izdelek v butiku, da imamo še kaj za pokazat poleg oblačil in podobnega.
No ja, Alfa klubski trackday je bil pester.
Zjutraj kot rečeno sem odtrgal plastiko, za nazaj sem pa na avtocesti trgal koščke gume, ki so mi med vožnjo tolkli po blatniku.
Mogoče sem na stezi naredil kak krog preveč
Sicer so pa to gume Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 225/40/18 92Y XL FP
Lahko rečem da sem z njimi zelo zadovoljen. Mogoče so malenkost slabše od Michelin Pilot Sport 4 ki sem jih imel pred temi, so pa toliko cenejše, da odtehtajo tist 1% kar so slabše od mišelink.
Pa mišelinke mi je prehitro pobralo, sem pa slišal, da so ravno v verziji 5 to popravili. Mogoče, ko goodyearke zradiram
Moram reči da sem s kvaliteto lipa kar zadovoljen, saj je zelo mehak in se lepo upogne. Z roko ga lahko zagrabiš in vlečeš gor in dol, pa se lepo upogne in pogliha nazaj.
Seveda pa ne mara direktnih udarcev v robnik ...