VSI JTS-ji (2.0) pijejo olje in zgoraj zapisana poraba je še nizka!Alficious napisal/-a:Končno lepo nalepljene tablice, brez okvirčkov res izgleda dosti bolje . Sem se pa kar dolgo zafrkaval, da sem jih pokrivil tako, da se ne bodo odlepile.
Ima kdo kaj izkušenj glede pitja olja? Notri točim Selenia Racing 10W60, kot je sicer priporočeno v navodilih (10W60), mi je pa alfica v 5000 km spila kake 2 litra, kar se mi zdi malo veliko. Ali je problem v olju (berem da veliko ljudi vozi na Motul 5W40) ali se mi obetajo kake druge težave?
Alfa sport napisal/-a:Spet nepoznavalsko posploševanje - bratu kuri liter na 10000km
Je pa redno vzdrževana, kot se spodobi.
Vidim, da je mnenje glede Selenie zelo deljeno, sam pa nimam izkušenj z nobenim drugim oljem v JTS-ju. Katero drugo olje predlagaš?grega983 napisal/-a:Zamenjaj olje, selenia ni ravno presežek
Alfa sport napisal/-a:Če kuri 2 litra na 5000km potem najbrž ni krivo olje (Selina gor ali dol) ampak je najbrž problem mehanski.
Možno, da so kanali zamašeni. Ne vem, kako se je za avto skrbelo preden sem postal lastnik (kar je dobrega pol leta). V tem času pa je bilo menjano olje in vsi filtri. Mi je pa prejšnja lastnica zagotovila, da je notri vedno točila le Selenia 10W60. Je čiščenje kanalov, menjava obročkov itd. zapleten in drag postopek?Damijan napisal/-a:Tefloni, vodila ventilov, batni obročki!
Ali pa zamašeni kanali na batu pod oljnimi obročki. Tako olje ne more odtekati skozi obroček ampak ostaja na stenah in ga kuri. Selenia zna zelo dobro zamašiti et kanale...
Po obnovi motorja, če menjaš obroče in brusiš cilindre se vliva najcenejše olje ki še dovoljuje zadostno mazanje.grega983 napisal/-a:Damjan ti če povedat, da motor kliče po generalki. Ker takšna poraba na servisni interval napoveduje to.
Po mojih izkušnjah se pa prej proba zamenjati olje. Ne vem kako je s jts-ji ampak moja delta prav lepo prenaša motul-a.
Mogoče ni najbolj relevantno ampak za utekavanje po generalki sem vlil elf polsintetiko, ki je motor ni prav nič lepo prenašal, po 200 km pa ga je hajcal kot da ni jutrišnjega dne- Seveda je skozi izpuh ustvarjal prav veličastne dimne zavese. Po 200 km sem nalil selenio enake gradacije in sem končno dobil nov motor brez dimljenja, po menjavi na motula pa je še oljni pritisk prišel tja, kjer mora biti. Tako da ni vsako olje dobro za vsak motor
Raje vozi avto in pakrat prej zamenjaj olje kakor razdiraj mašino. Pa preveri da nimaš natankanega preveč olja, potem seka povsod kjer lahko in ga žre nenormalno veliko. Je mašinca kdaj kuhnila ?Alficious napisal/-a:Hm, upam, da generalka ne bo potrebna, sicer pa bom moral najti serviseja, ki to naredi tako, kot se spodobi in za neko normalno ceno. Kateri Motul pa si uporabil? Motul X-Power 10W60?
Ob servisu čez slabih 5000 km bom dal očistiti injektorje in zamenjati olje (glede na to, da praktično vsi priporočajo Motul, bom poskusil).
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov