Alfa Romeo GT 2.0 JTS - mia Bella

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Zaklenjeno
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Če kuri 2 litra na 5000km potem najbrž ni krivo olje (Selina gor ali dol) ampak je najbrž problem mehanski.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Tefloni, vodila ventilov, batni obročki!

Ali pa zamašeni kanali na batu pod oljnimi obročki. Tako olje ne more odtekati skozi obroček ampak ostaja na stenah in ga kuri. Selenia zna zelo dobro zamašiti et kanale...
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Alficious napisal/-a:Končno lepo nalepljene tablice, brez okvirčkov res izgleda dosti bolje :D . Sem se pa kar dolgo zafrkaval, da sem jih pokrivil tako, da se ne bodo [-o< odlepile.

Ima kdo kaj izkušenj glede pitja olja? Notri točim Selenia Racing 10W60, kot je sicer priporočeno v navodilih (10W60), mi je pa alfica v 5000 km spila kake 2 litra, kar se mi zdi malo veliko. Ali je problem v olju (berem da veliko ljudi vozi na Motul 5W40) ali se mi obetajo kake druge težave?
VSI JTS-ji (2.0) pijejo olje in zgoraj zapisana poraba je še nizka!
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Spet nepoznavalsko posploševanje - bratu kuri liter na 10000km
Je pa redno vzdrževana, kot se spodobi.
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Jaz sicer nisem imel JTS, ampak TS in že za tega so govorili, da pije olje kot zmešan, ampak meni več kot dober liter na 10 000km tudi ni sisnila... Tudi za boxerja so govorili, da pije olje, ampak mi tudi več kot slabega pol litra ni spila. Vedno pa sem točil Castrola. Enkrat sem dal selenio v boxerja in je šel po 2000 km ven, oziroma ga je skoraj pol predelala sama :lol:
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Alfa sport napisal/-a:Spet nepoznavalsko posploševanje - bratu kuri liter na 10000km
Je pa redno vzdrževana, kot se spodobi.

Meni je pa od sestre znanka rekla, da znanki od sestrične kuri 1 l na 2.000 km in da njen mehanik pravi, da njegovi stanovski kolegi iz sosednje doline pravijo, da skoraj vse 2.0 jts porabijo toliko olja!
In ti meni nabiješ z nepoznavalcem! Jaz znam tudi cel gugl!
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

No roberto znani provokator jaz sem si konkretno ta avto lastil, sedaj ga ima brat tako da vem kaj govorim.
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

grega983 napisal/-a:Zamenjaj olje, selenia ni ravno presežek
Vidim, da je mnenje glede Selenie zelo deljeno, sam pa nimam izkušenj z nobenim drugim oljem v JTS-ju. Katero drugo olje predlagaš?
Alfa sport napisal/-a:Če kuri 2 litra na 5000km potem najbrž ni krivo olje (Selina gor ali dol) ampak je najbrž problem mehanski.
Damijan napisal/-a:Tefloni, vodila ventilov, batni obročki!

Ali pa zamašeni kanali na batu pod oljnimi obročki. Tako olje ne more odtekati skozi obroček ampak ostaja na stenah in ga kuri. Selenia zna zelo dobro zamašiti et kanale...
Možno, da so kanali zamašeni. Ne vem, kako se je za avto skrbelo preden sem postal lastnik (kar je dobrega pol leta). V tem času pa je bilo menjano olje in vsi filtri. Mi je pa prejšnja lastnica zagotovila, da je notri vedno točila le Selenia 10W60. Je čiščenje kanalov, menjava obročkov itd. zapleten in drag postopek?

Kot berem po angleških forumih večina odpravi preveliko porabo olja predvsem s čiščenjem injektorjev, ki naj bi "karbonizirali" in pa menjavo batnih obročkov. Ve kdo kaj več glede tega? Baje naj bi bile te napake značilne za 2.0 JTS motorje...
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Damjan ti če povedat, da motor kliče po generalki. Ker takšna poraba na servisni interval napoveduje to.

Po mojih izkušnjah se pa prej proba zamenjati olje. Ne vem kako je s jts-ji ampak moja delta prav lepo prenaša motul-a.
Mogoče ni najbolj relevantno ampak za utekavanje po generalki sem vlil elf polsintetiko, ki je motor ni prav nič lepo prenašal, po 200 km pa ga je hajcal kot da ni jutrišnjega dne- Seveda je skozi izpuh ustvarjal prav veličastne dimne zavese. Po 200 km sem nalil selenio enake gradacije in sem končno dobil nov motor brez dimljenja, po menjavi na motula pa je še oljni pritisk prišel tja, kjer mora biti. Tako da ni vsako olje dobro za vsak motor
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Hm, upam, da generalka ne bo potrebna, sicer pa bom moral najti serviseja, ki to naredi tako, kot se spodobi in za neko normalno ceno. Kateri Motul pa si uporabil? Motul X-Power 10W60?

Ob servisu čez slabih 5000 km bom dal očistiti injektorje in zamenjati olje (glede na to, da praktično vsi priporočajo Motul, bom poskusil).
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

JTS zahteva 10-60
Probaj drugo olje iste ali zelo podobne gradacije, če to ne bo odpravilo težav potem je tako kot je napisano potrebno odpraviti mehanske nepravilnosti.
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Danes spet neprijetno presenečenje... :? Včeraj je alfa še normalno delala, danes pa ko sem jo zjutraj vžgal, se je sama od sebe zavrtela do okoli 3000 obratov, nato pa počasi nekako čudno kašljala in se končno umirila na slabih 1000, kot mora biti štant gas. Lučk in podobnega nič. Po približno dobrem kilometru vožnje pa zapiska in prižge lučko "Motor Control System Faliure", kazalec za količino goriva pade direkt na 0 in začne utripati lučka za gorivo...vse skupaj je trajalo kakih 30 sekund (kazalec na 0, utripanje lučke), po tem pa se kazalec spet lepo pobere in pokaže pravo vrednost, lučka tudi neha utripati. Hitro sem se vstavil, počakal par minut, jo ponovno vžgal, vse normalno, spet pa opozorilo "Motor Control System Faliure" in lučka check engine. Avto ves čas popolnoma normalno pelje, pod nogo ni čutiti ničesar čudnega, mi pa vse skupaj ni prav nič všeč.

Malo sem gledal po spletu in zna biti, da je težava v injektorjih. Ali kdo ve kaj več? Ne želim se naokoli takole voziti in po možnosti še poslabšati situacije... :(
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Meni se je to zgodilo, ko mi je šel kontakt na inkektorju. Niti tempomat ne dela
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Priklopi na računalnik.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

grega983 napisal/-a:Damjan ti če povedat, da motor kliče po generalki. Ker takšna poraba na servisni interval napoveduje to.

Po mojih izkušnjah se pa prej proba zamenjati olje. Ne vem kako je s jts-ji ampak moja delta prav lepo prenaša motul-a.
Mogoče ni najbolj relevantno ampak za utekavanje po generalki sem vlil elf polsintetiko, ki je motor ni prav nič lepo prenašal, po 200 km pa ga je hajcal kot da ni jutrišnjega dne- Seveda je skozi izpuh ustvarjal prav veličastne dimne zavese. Po 200 km sem nalil selenio enake gradacije in sem končno dobil nov motor brez dimljenja, po menjavi na motula pa je še oljni pritisk prišel tja, kjer mora biti. Tako da ni vsako olje dobro za vsak motor
Po obnovi motorja, če menjaš obroče in brusiš cilindre se vliva najcenejše olje ki še dovoljuje zadostno mazanje.
S sintetiko je namreč utekavanje prepočasno. Navadno mineralno je skoraj še predobro.
Alficious napisal/-a:Hm, upam, da generalka ne bo potrebna, sicer pa bom moral najti serviseja, ki to naredi tako, kot se spodobi in za neko normalno ceno. Kateri Motul pa si uporabil? Motul X-Power 10W60?

Ob servisu čez slabih 5000 km bom dal očistiti injektorje in zamenjati olje (glede na to, da praktično vsi priporočajo Motul, bom poskusil).
Raje vozi avto in pakrat prej zamenjaj olje kakor razdiraj mašino. Pa preveri da nimaš natankanega preveč olja, potem seka povsod kjer lahko in ga žre nenormalno veliko. Je mašinca kdaj kuhnila ?
Zaklenjeno
  • Informacija