Re: Alfa Romeo GT 2.0 JTS - mia Bella
Objavljeno: To Okt 23, 2018 2:47 pm
Končno je alfica zrihtana in vozna brez strahu pred lučkai na armaturki, je pa povzročila kar hud prepih skozi mojo denarnico
Vzrok prižiganja lučke in vseh ostalih težav je bil na koncu konektor od MAF-a, ki je bil očitno zanič oz. ga je bilo potrebno dobro očistiti s sprejem za kontakt, ki vse skupaj še malo razžre. Ko sem avto peljal menjat sprednje diske in ploščice, se je našlo še en kup stvari...bolj kot se ga je podiralo, več je bilo napak in potrebnih popravkov. Hvala Alanu, da si je vzel čas in zrihtal avto tako, kot je treba . Predhodni lastniki so očitno veliko eksperimentirali, na način, da človeka boli glava.
Že kar nekaj časa sem imel težave z menjalnikom - občasno mi je pokalo v zglobu, kdaj ni želelo skočiti v nevtralno lego (zoprno hitro prestavljati predvsem iz 2. v 3.). Ko se je menjalo diske in iskalo vzrok puščanja hladilne tekočine se je odkrilo še en kup malenkosti.
Požrti navoji, napačni vijaki, predolgli vijaki (en vijak je tolkel v izpuh - naredil je prav lepo vdolbino), most spodaj je že kar dobro načet, prav tako nosilec za hladilnik. Hladilna tekočina je puščala na več mestih...zamenjane so bile posamezne cevke, druge malo skrajšane in na novo pričvrščene, puščal je tudi hladilnik, tako da je seedaj nov Nissens, nekje sploh ni bilo tesnila, ampak samo silikon, drugje je bilo tesnilo počeno in potem le zasilikonirano nekaj na pol. Sprednji diski so sedaj ATE z novimi ploščicami ATE. Filip, hvala za diske!
Most in nosilec pod hladilnikom nista več najbolj zdrava:
Menjalnik...katastrofa. Vidi se, da je bil že enkrat odprt. Ob menjavi olja (notri sedaj dirkaška sintetika) se je v njemu našlo tudi kovinske opilke , ampak sedaj teče bistveno bistveno bolje kot prej. Menjalnik prav tako ni bil dobro zategnjen, samo na rahlo so ga držali šraufi.
Skopka je bila prenizka in ni nikoli popolnoma spustila, kar sem enkrat že opazil, ko sem avto pohodil s pritisnjeno sklopko in je v notranjosti grdo zasmrdelo, tudi prestavljenje je bilo zato malo bolj trdo. Sedaj je zamenjana z Sachs kompletom. Bolje je pričvrščena tudi motorna zaščita, očiščeni konektorji za zadnje parkirne senzorje in KONČNO nastavljena tudi ročna zavora, da prime že na prvem zobu, ne pa tako kot prej, ko je zagrabila šele na tretjem in tudi četrti zob ni vlival zaupanja na kakšnem klancu. Sedaj prime, kot se spodobi.
Zagotovo sem pozabil še kakšno malenkost, se pa avto sedaj pelje čisto drugače. Predvsem sklopka, prestavljanje in diski...nova pesem.
V prihodnje bi bilo potrebno zamenjati še most in nosilec hladilnika (oboje dat prašno barvat, da bo mir), zadnji prečni stabilizator (želja je od GTA) in še kakšne malenkosti.
Še enkrat hvala Alanu, da je vse zrihtal in tudi ostalim pri Enigmi.
Vzrok prižiganja lučke in vseh ostalih težav je bil na koncu konektor od MAF-a, ki je bil očitno zanič oz. ga je bilo potrebno dobro očistiti s sprejem za kontakt, ki vse skupaj še malo razžre. Ko sem avto peljal menjat sprednje diske in ploščice, se je našlo še en kup stvari...bolj kot se ga je podiralo, več je bilo napak in potrebnih popravkov. Hvala Alanu, da si je vzel čas in zrihtal avto tako, kot je treba . Predhodni lastniki so očitno veliko eksperimentirali, na način, da človeka boli glava.
Že kar nekaj časa sem imel težave z menjalnikom - občasno mi je pokalo v zglobu, kdaj ni želelo skočiti v nevtralno lego (zoprno hitro prestavljati predvsem iz 2. v 3.). Ko se je menjalo diske in iskalo vzrok puščanja hladilne tekočine se je odkrilo še en kup malenkosti.
Požrti navoji, napačni vijaki, predolgli vijaki (en vijak je tolkel v izpuh - naredil je prav lepo vdolbino), most spodaj je že kar dobro načet, prav tako nosilec za hladilnik. Hladilna tekočina je puščala na več mestih...zamenjane so bile posamezne cevke, druge malo skrajšane in na novo pričvrščene, puščal je tudi hladilnik, tako da je seedaj nov Nissens, nekje sploh ni bilo tesnila, ampak samo silikon, drugje je bilo tesnilo počeno in potem le zasilikonirano nekaj na pol. Sprednji diski so sedaj ATE z novimi ploščicami ATE. Filip, hvala za diske!
Most in nosilec pod hladilnikom nista več najbolj zdrava:
Menjalnik...katastrofa. Vidi se, da je bil že enkrat odprt. Ob menjavi olja (notri sedaj dirkaška sintetika) se je v njemu našlo tudi kovinske opilke , ampak sedaj teče bistveno bistveno bolje kot prej. Menjalnik prav tako ni bil dobro zategnjen, samo na rahlo so ga držali šraufi.
Skopka je bila prenizka in ni nikoli popolnoma spustila, kar sem enkrat že opazil, ko sem avto pohodil s pritisnjeno sklopko in je v notranjosti grdo zasmrdelo, tudi prestavljenje je bilo zato malo bolj trdo. Sedaj je zamenjana z Sachs kompletom. Bolje je pričvrščena tudi motorna zaščita, očiščeni konektorji za zadnje parkirne senzorje in KONČNO nastavljena tudi ročna zavora, da prime že na prvem zobu, ne pa tako kot prej, ko je zagrabila šele na tretjem in tudi četrti zob ni vlival zaupanja na kakšnem klancu. Sedaj prime, kot se spodobi.
Zagotovo sem pozabil še kakšno malenkost, se pa avto sedaj pelje čisto drugače. Predvsem sklopka, prestavljanje in diski...nova pesem.
V prihodnje bi bilo potrebno zamenjati še most in nosilec hladilnika (oboje dat prašno barvat, da bo mir), zadnji prečni stabilizator (želja je od GTA) in še kakšne malenkosti.
Še enkrat hvala Alanu, da je vse zrihtal in tudi ostalim pri Enigmi.