Naša AR 156 (Scremer) #3

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Po prvi in drugi 156ki, je sedaj že nekaj časa pri hiši tretja. Tokrat prvič v karavan izvedbi, poganja pa jo stari dobri smrdljivko 1.9jtd. Za nakupom ni bilo nikakršnih posebnih emocij, zgolj želja očeta, da bi zamenjal avto. Pogoj, da je mlajši in da je v njem dizelski agregat. Glede na omejene finance in željo po tempomatu in usnju, je bil izbor hitro zožan do 156ke, pogojno GTjko in pa seveda najcenejše 159ke. Pregledanih je bilo kar nekaj avtomobilov. Večinoma katastrofa in če pri 159ki še razumem glede na izbor najcenejših, sem bil pri 156kah razočaran. Gledalo se je bolj ali manj samo najdražje, a žal se je, kot že velikokrat, izkazalo, da ljudje res nimajo občutka kaj je solidno/dobro ohranjen avto.

Po dolgem času je potem padla odločitev za dotično 156ko, ki je daleč od tega, da bi bila super, a glede na ceno se je še kar solidno peljala. Moja ocena ohranjenosti je slabo do srednje. V oglasu je seveda pisalo odlično :) .

Avto bo bolj ali manj ostal v original stanju. Odpravljajo se tehnične napake. Za nekatere se je vedelo ob nakupu, nekatere so se pokazale ob začetku uporabe. K sreči do sedaj nič resnejšega. Enkrat jo bo potrebno konkretno očistit in popravit nekaj kosov plastike . Par kosov se bo barvalo, zamenjalo kakšen iztrošen kos, nekaj stvari ne deluje… toliko pač da bo avto izgledal kolikor toliko solidno, da mi ne bo nerodno ko se bom vozil z njim.

Slika

Slika

Kot prvo narejen kompleten pregled avta… Najprej podvozje. Zamenjana leva in desna zgornja roka, zamenjana desna manšeta polosi ker je bila počena in zamenjane zadnje puše prečnih rok. Potem narejena optika. Roke so Fortuneline in ja, sedaj ko je hladno, kar lepo škripljejo kadar je avto parkiran zunaj.

Slika

Sledila je menjava olja in vseh filtrov. Planirana tudi menjava olja v menjalniku, pa se je po pregledu izkazalo, da je bilo pred kratkim zamenjano.

Slika

Pri filtru zraka se je izkazalo, da se škatle ne da odpreti. Zarjeveli vijaki, vse se vrti v prazno. Razdiranje vsega ker je okoli »air boxa«, da se ga je lahko potegnilo ven. Potem pa rezanje matic in varjenje škatle, ker je bila na dveh koncih počena. Filter je bil konkretno usran in vlažen. Zamenjan, škatla sestavljena z novimi maticami in vijaki in namazano z veliko bakrene masti.

Slika

Slika

Avto je pod intenzivno obremenitvijo kadil in računalnik je javljal napako »P0236 Overboost valve«. Problem z dimom je bil opažen že ob nakupu, vendar takrat še ni računalnik metalo v »safe mode«. S časoma je bilo seveda vedno slabše. Držal sem se načela, da najprej preverim najlažje in najcenejše stvari, k sreči sem napako našel že po eni minuti. Počena zgornja cev od intercoolerja do sesalnega. Na interculerju pa je bila cev postrani zmontirana. Intercooler je bil zaradi tega ves usran. Zamenjana cev, intercooler očiščen, kolektor očiščen samo s čistilom liqu molly. Preverjene še ostale cevi, spoji, loputka in vse skupaj očiščeno. Napaka resetirana. Avto gre kot raketa z 116 konji :) .

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Blindiran tudi EGR z bakreno blendo.

Slika

Zamenjane značke spredaj in zadaj s poceni robo. Hvala Gregson007.

Slika

Slika

Slika

Slika

Nabavljene gumice za stopalke, saj 300.000 znanih in xxx.xxx neznanih km naredi svoje.

Slika

Slika

V prtljažniku niso delovale lučke za osvetlitev. Problem je bil konkretno oksidirano mikro stikalo. Očiščeno in sedaj deluje. Naknadno sem kupil še pokrovček zadnjega mehanizma, ker je manjkal.

Slika

Slika

Slika

Ventilator klime je spuščal čudne zvoke. Odstranjen in odprt. V njem nenormalno veliko svinjarije in kar nekaj rje (prahu). Vse skupaj spihano z zrakom in podmazano. Sedaj dela brez čudnih zvokov.

Slika

Slika

Zadnje steklo polno prask na brisalcu pa povsem zanič gumica. Odstranim roko brisalca, steklo očiščeno, sledi uporaba plastelina, odstranjeno ogromno »oversprayja« iz ličarske delavnice, sledi intenzivno poliranje in na koncu še zaščita z nano premazom od Gtehniq-a. Zamenjana še gumica brisalca in vse skupaj zmontirano na avto. Samo poliranje je precej umazan postopek in zahteva kar nekaj časa za relativno majhno korekcijo. Končni rezultat odpravljene vse manjše praske, ostale zgolj tiste najgloblje. Sem zadovoljen, ni pa novo. Korekcija cca. 95%.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Je pa še kar nekaj dela za naslednje mesece. Obvolanske tipke ne delujejo, popravit kar nekaj plastike v notranjosti, menjava jermenov,…
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Čestitke za nakup in ogromna pohvala za takšen remont =D> =D> =D> =D>
Pa veliko sreče in užitkov želim!!!
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija