Čas je za nadaljevanje sage oziroma sedaj lahko že mile duše rečem obnove pikapolonice.
Od tapetnika sem dobil sedaj vse stvari:
- Pretapiciran voznikov sedež od sportpack
- Pretapiciran sovoznikov sedež od sportpack
- Popravljena zadnja klop od ožganin cigaretnih ogorkov od sportpack
- Pretapicirane sprednje tapete
- Pretapicirane zadnje tapete
- Zamenjan ježek za fiksacijo pokrova prtljažnika
- Pretapiciran volan v dva tipa usnja (perforirano in klasično) z rdečimi šivi
- Izdelava manšet ročne zavore in prestavne ročice (po vzorcu originala - sivo usnje, sivi šivi)
Omenjene reči so šle na skladiščenje do vgradnje.
Ja ampak, Žagar, zakaj pa kar ne montiraš in registriraš ter rjo rihtaš sproti?!
Zato, ker sem se odločil, da poglobim obseg obnove.
Mislim, da bo slika vse povedala:
Če se že gremo, se pa dajmo kot se zagre. Iz ''firbca'' odstranjeni vsi sedeži, odstranjeno dno, praktično vse razen kablov in varnostnih pasov. Želel sem potrditev še z notranje strani, da je dno zdravo.
In je, v 85% zdravo. Največ problemov ima alfica od zadnje strani. Vse rešljivo, potrebno je samo potrpljenje in prosti čas.
Weapon of choice:
Ginekološki položaj:
Torej, začelo se je na desni strani, konkretno pri sprednjem nosilcu odbijača in potem proti zadku. Slik od pragov nimam žal, ker sem vihtel žičnato (drotpiršno po naše) in ni bilo volje za slikat. Lahko pa rečem, da ko smo končali s prvim in drugim korakom, se je prag svetil srebrno.
Popravilo je vsepovsod (razen tam, kjer se vari) potekalo po treh korakih:
1 - Odstraniti rjo do sijočega pleha (kjer je to možno)
2 - Del, kjer je prišlo do odstranitve rje namazati z protirjavinom in pustit vsaj nekaj ur, da grize
3 - Del, kjer je delal protirjavin pobarvati z vsaj dvema slojema temeljne barve
Protirjavin v akciji (notranja stran pragu, voznikov sedež; pravilna odločitev, da smo dali poden ven)
Seveda, ko bo celotna alfica rust-free, gre še čez vse zaščitni body. Notranje cevi, pragovi in vrata pa v vosek.
Sedaj pa so na vrsti sladkarije
Luknja je
Luknje ni
Brez panike, med vari pride še tesnilna masa in pa tudi luknjice se bo zadihtalo.
Za več je zmanjkalo časa. Z očetom sva delala celotno soboto in nedeljo. Alfo se je na določenih v preteklosti šlampasto popravljalo. Najbolj očitne zadeve so popravilo s poliuretansko peno (po domače purpenom) in pa zakrivanje resnejših zadev z basanjem tesnilne masa v kombinaciji z bodijem, brez predhodnega čiščenja.
Ok, to še ni tako kritično.
Cliffhanger do naslednjič, luknja #2 pripravljena za varjenje ''obliža''