Update.
Ta teden imam dopust. Več ali manj cele dneve delamo na pikapolonici.
Najprej je bilo potrebno celotno notranjost umiti od ličarske umazanije (kaplje mokrega brušenja, polno prahu,...). Že samo to je vzelo skoraj 3 ure časa.
Nato pa najbolj zamudno delo - čiščenje delov, ki so skoraj eno leto ležali na pol odprtem podstrešju. V to skupino spada tudi čiščenje vseh tesnilnih gumic. Sanjam jih že.
Danes smo s lepilno-tesnilno maso tudi uredili vse spoje, kjer se je varilo in še kakšna luknjica, ki smo jo opazili sedaj.
Nato je sledila montaža omenjenih gumic in določenih delov.
Danes smo tudi montirali zadnje luči. Lastniki 145k veste, da se na zadnjih lučeh, ki so na havbi sedeži vijakov potrgajo (ker so plastični) in zato je potrebno luč zalepiti na havbo.
Ruska metoda lepljenja z lepilno-tesnilno maso
Jutri gredo notri vratne pritikline (kablovje, ključavnice in stranska ogledala).
V petek, če bo vse po sreči (čakam Dinitriol od operi-avto) se avto izolira
V soboto, če se bo body posušil gre avto v vosek
V nedeljo pa bomo še videli