Žagarjeva Alfa #2 - Alfa Romeo 145 1.6 Boxer

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Ma ne rečt da si še eno alfo zvlekel na dvorišče ?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Ne ne, to je ista. Samo nisem še dal tablic delat (beri: se še nisem odločil).
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Tudi jaz sem za originalno ime: boxer :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Hah, po številki šasije je ta avto celo letnik 95. Even better 8)
jHutXou.png
jHutXou.png (13.23 KiB) Pogledano 18 krat
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Kot vse kaže nas bo več z osebnimi tablicami spomladi.
:mrgreen:

Se strinjam, če bo "pretepač" naj bo original boxer, kot pravi Bojanxe, poslovenščeno se smešno sliši/bere.
=D>
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Urban, zaključek projekta spomladi potem? =D>
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Ko bi vsaj bilo od mene odvisno...
:evil:
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

A jebiga, samo da dogaja :) Matej, sori za off O:)
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Notranjost je narejena!

Sedež zgleda na tej sliki zelo čudno :D
Drugače ni tako zvit, ni pa popolnoma raven, to je pa tudi res.
44JEjc9.jpg
KWnZFGy.jpg
ZQBgZhQ.jpg
k072Zr6.jpg
Manšete so ostale original (sive s črnimi šivi). Zadnje tapete so tudi cele črne.

Naslednja postaja : sanacija rje.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

U hudo! Super bo izpadla notranjost =D> :D
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Čas je za nadaljevanje sage oziroma sedaj lahko že mile duše rečem obnove pikapolonice.

Od tapetnika sem dobil sedaj vse stvari:

- Pretapiciran voznikov sedež od sportpack
- Pretapiciran sovoznikov sedež od sportpack
- Popravljena zadnja klop od ožganin cigaretnih ogorkov od sportpack
- Pretapicirane sprednje tapete
- Pretapicirane zadnje tapete
- Zamenjan ježek za fiksacijo pokrova prtljažnika
- Pretapiciran volan v dva tipa usnja (perforirano in klasično) z rdečimi šivi
- Izdelava manšet ročne zavore in prestavne ročice (po vzorcu originala - sivo usnje, sivi šivi)

Omenjene reči so šle na skladiščenje do vgradnje.

Ja ampak, Žagar, zakaj pa kar ne montiraš in registriraš ter rjo rihtaš sproti?!

Zato, ker sem se odločil, da poglobim obseg obnove.

Mislim, da bo slika vse povedala:

Slika

Če se že gremo, se pa dajmo kot se zagre. Iz ''firbca'' odstranjeni vsi sedeži, odstranjeno dno, praktično vse razen kablov in varnostnih pasov. Želel sem potrditev še z notranje strani, da je dno zdravo.

In je, v 85% zdravo. Največ problemov ima alfica od zadnje strani. Vse rešljivo, potrebno je samo potrpljenje in prosti čas.


Weapon of choice:

Slika

Ginekološki položaj:

Slika

Torej, začelo se je na desni strani, konkretno pri sprednjem nosilcu odbijača in potem proti zadku. Slik od pragov nimam žal, ker sem vihtel žičnato (drotpiršno po naše) in ni bilo volje za slikat. Lahko pa rečem, da ko smo končali s prvim in drugim korakom, se je prag svetil srebrno.

Popravilo je vsepovsod (razen tam, kjer se vari) potekalo po treh korakih:

1 - Odstraniti rjo do sijočega pleha (kjer je to možno)
2 - Del, kjer je prišlo do odstranitve rje namazati z protirjavinom in pustit vsaj nekaj ur, da grize
3 - Del, kjer je delal protirjavin pobarvati z vsaj dvema slojema temeljne barve

Slika

Protirjavin v akciji (notranja stran pragu, voznikov sedež; pravilna odločitev, da smo dali poden ven) 8)

Seveda, ko bo celotna alfica rust-free, gre še čez vse zaščitni body. Notranje cevi, pragovi in vrata pa v vosek.

Sedaj pa so na vrsti sladkarije :D

Luknja je

Slika

Luknje ni :mrgreen:

Slika

Slika

Brez panike, med vari pride še tesnilna masa in pa tudi luknjice se bo zadihtalo.

Za več je zmanjkalo časa. Z očetom sva delala celotno soboto in nedeljo. Alfo se je na določenih v preteklosti šlampasto popravljalo. Najbolj očitne zadeve so popravilo s poliuretansko peno (po domače purpenom) in pa zakrivanje resnejših zadev z basanjem tesnilne masa v kombinaciji z bodijem, brez predhodnega čiščenja.

Ok, to še ni tako kritično.

Cliffhanger do naslednjič, luknja #2 pripravljena za varjenje ''obliža'' 8)

Slika
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Super bo to =D>
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Površinsko rjo nisi poskusil s Ferosanom premazati? Se izogneš žičnati krtači.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Ne izogneš se. Če ferosan namažeš samo čez žal nisi naredil dovolj. Treba je zbrusit in potem namazati, to pa popolnoma uniči rjo.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Pa Ferosan je slabši, kot če pustiš rjo! Rja je kislina in Ferosan je kislinski! Kislini moraš nevtralizirati z bazo, da bo učinek! Bazičen pa je Würth-ov pretvornik rje...
Odgovori
  • Informacija