Moje Taljanke

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Ti samo piši, mi bomo pridno brali. Pohvalno =D>
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Jebeno sranje od stropa. Blaž se je lotil preobleč strop, ker po 25 letih so vsi rjavih odtenkov, očistit pa jih ne gre, ker blago, s katerim je tapeciran strop .... razpade.

Drugače pa srečen jz za Blaževo zakladnico kosov. Saj ne da sem imel doma za dva avta rezervnih delov. Ko kramo pospraviš v 5 prostorov, kadneje 10x preložiš vse škatle in še kasneje večino (ne vse) preseliš v drugo garažo .... se izgubi sled za nekaj škatlami raznoraznih drobnarij.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Hja, od viška delov ne boli glava :lol: Sploh pa se je treba zavedati, da bodo tile deli vedno redkejši in posledično dražji...

Tako sem enkrat čist slučajno zavohal še eno makino, primerno za donatorko. Ob ogledu sem presenečeno ugotovil, da gre celo za Imolo, ki je bila napokana z bombončki 8)

Tako sem odcolal nek smešen denar in zadevo odšlepal domov

Slika

Zadeva je imela mašino po vzoru 911 nameščeno za zadnjo premo :lol:

Slika

Ker tega smetja ni bilo za predolgo gledati na dvorišču, se je zadevo po hitrem postopku razparceliralo na prafaktorje. Uporabne stvari na lager, ostalo sem šenkal bakrenim...

Slika

Slika

Nekje vmes pa sem pri mojem serviserju odkril še zalogo originalnih novih kosov. Med vso šaro so me pritegnile nove, še v folijo zavite felne in kar takoj sva sklenila deal. Za prvo silo bodo dobre...

Slika

V živo sploh ne zgledajo tako slabo :lol:
Uporabniški avatar
Alficious
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 115
Pridružen: So Sep 09, 2017 4:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 2.0 JTS

Prav veselje je tole brati! :D Lepo jo rihtaš =D>
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Hvala :D

Torej, dopust je minil, z mojo lepšo polovico sva prišla srečno tja in nazaj, en dan pred dopustom sva z bratom hodila po čudovitega goldtopa (ljubitelji kitar in les paulov boste že vedeli, za ostale je pač vseeno :lol: ), vse to pa je opravila.... khm khm khm... GT!!! Po sumu o glavi in dihtungah in tra la la, sem avto odpeljal na pooblaščenca, da še dokončno bankrotiram, ko sem izpljuval zadnje €€€ za turbo in ostale bedarije. Fantje so testirali in vozili avto 2 dni in prišli do sklepa, da je glava ok, dihtunga pa tudi. Tudi prav :D Vzroka, zakaj težko vžiga, ko stoji nekaj časa, pa nismo odkrili. Tester razen že utrujenega LMMja ni pokazal ničesar. Akumulator je veselo na 14V, edino med vžigom pade na 10V, kar pa naj bi bilo še ok. Če ima kdo kako idejo, prosim, razsvetlite me. Ko avto že enkrat vžge, ga lahko ugasnem, pa naslednjič kresne takoj, kot mu samo pokažem ključ :roll:

Beštija je nazaj v svojem brlogu (ki je trenutno precej razmetan :roll: )

Slika

Pa še z zimskim setupom

Slika

Slika

Iskreno povedano, prihodnost ji visi na nitki... Za zrihtati je ostal še LMM, ker je avto postal len v nižjih obratih in na hipe spusti od sebe tako neugledno dimno zaveso, da se za mano vozeči siromak lahko kar prijavi na pljučni oddelek. In še največji zalogaj - kleparija. Kdor si (je) lasti/l 14 let staro GT ve, da so pragi pri teh letih podobni stranici Titanica. Ki jo je razparala ledena gora. In je sedel 100 let na dnu oceana. Torej zanič. Zelo. Sem šel pred časom (ko mi je avto delal še 130%) na popoblaščenca in si drznil vprašati za pragove. Nahbau seveda ni, je GT le eksotika (narejenih je bilo 80 832 enot), original pa... Hja, saj se mi je samo smejalo :D 2200€ =D> Za eno stran!!! ](*,) p**** kot da je ferrari 250GTO, ne pa nek recikliran pralni stroj :lol:

Se nadaljuje... S 33 verjetno, ker GT se levi iz potentne bejbe v staro zakompleksano babo... Nekak sorazmerno s tem pa se spreminja tudi moj odnos do nje :lol: (saj ne, itak da bom poskrbel za njo... 8-[ )
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Teh 2200 je za komplet stranico avta, ne samo za prag :) Ker se jih posebej ne dobi. Enemu dobremu kleparju bi moral peljat, da jih na novo naredi in zaščiti.
Morda drugače kaj nagaja nizkotlačna pumpa za nafto? Pa tudi maf lahko pomaga pri tem.
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Ja, za stranico avta. Se pravi, če hočeš pragove moraš kupiti stranico avta in odrezati pragove. Še vedno stane 2200€ :lol: ne bom nič kompliciral, se jo bo verjetno poflikalo malo, naj še vsaj 2 leti zdrži, potem pa večna lovišča :D
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Prage se naredi na novo za dosti manj financ. Potem pa samo do enega normalnega kleparja in gasa :)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Če boš (ali kdo drug) rabil https://m.facebook.com/536617036458735/ ... &ref=notif" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Blaž, vzami. Pa pri meni dobiš zadnjega :)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Sem kontaktiral moža, bomo videli, kaj bo 8) Grega če imaš zadnjega viška??

Torej, kot zadnjič obljubljeno, gremo naprej malo s 33ko...

Kot sem že napisal nekaj postov nazaj, je bila želja glede notranjosti dobiti recarote. Ampak vemo kako redki so pa kam so šle cene... Sem že obupal, nakar sem dobil klic mojega prijatelja Luke, ki je zvohal eno rdečo 33ko z komplet recaro notranjostjo. Deal je bil po hitrem postopku spet sklenjen in tako so mi v garaži gužvo začeli delati tile biserčki 8)

Slika

Slika

Ohranjenost - super za svoja leta!!

Ker mi krame ni bilo za dolgo prelagati po prašni garaži, sem jo po hitrem postopku nabil na svoje mesto

Slika

Slika

Sexy na pasmater :lol:

Problem je bil edino s prednjimi tapetami... Nekemu hajmanu se je namreč zdela dobra ideja, da izreže xxl luknje v njih za neke neokusne zvočnike. Ker potem ni mogel odpreti okna, je nabil gor še neke dulce za podaljške in vse skupaj zgleda res malo češko... Sem malo študiral, pa se je odgovor ponudil v moji zbirki kosov...

Prej...

Slika

Potem...

Slika

Tapete iz Imole so rešile zadevo in zgledajo v kombinaciji z recaroti prav sexy (na sliki zgledajo zaradi fleša temno modre, ampak so črne garant)

Slika

Takole je zadeva zgledala še na svojem prvotnem mestu


Naslednji post pa bomo pogledali zgodbo mopeda, ki bo poganjal beštijo
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Motorka, ki bo poganjala 33ko bo "solidno zanesljivi" 1.5 litrski alfin boxerač z elektronskim vbrizgom. Vžig je še oldskul fertajler in vse to nadzoruje Boscheva Jetronic elektronika. Od sebe da nekih 74kW oziroma 101 italijanskih kljusetov. Soliden izkupiček glede na 8 ventilsko tehniko in majhno kubikažo. V planu je, da bo mašinca lažje dihala in lažje odvajala pline. Na performanse dvomim, da bo kaj dosti vplivalo, upam pa na malenkost oplemeniten zvok.

Ta blok je prišel iz tovarne s to šasijo, vendar je 2008 malo odpovedala poslušnost ena odmična in dročnik, pa je bilo ceneje zamenjati kar celo mašino :D V planu je bilo dati v avto motor, ki je bil noter nazadnje, bloka in batnega sestava nič dirati, dati gor obnovljene glave, malo šminke in je to to... Potem pa negativno presenečenje, ko sem snel glave - rja v cilindrih ](*,) Sledilo je malo panike, ker sem hotel pač potegniti par bližnjic...

Po začetnem šoku je padla odločitev, da se obnovi originalna mašina, in to tako kot se spodobi!

Takole je zgledal revček, ko smo ga 2008 ločili od avta

Slika

Potem je par let stal v leseni škatli, vdan v usodo, da bo šel za staro železo ali v najboljšem primeru - za kako mizico :D

Slika

Po zajebku z novejšim motorjem, je rade volje sodeloval in brez upiranja odmetaval različne dele

Slika

Sledilo je besno krtačenje in razmaščevanje ter penzlanje

Slika

Malo šminke...

Slika

Slika

Glave so se očistile vsega sranja, ki se je nabralo skozi leta, malo so se popravili sesalni in izpušni kanali, ker roko na srce, tile taljanski ulitki so prav smešni, kaki šmrklji in reže se najdejo vmes :roll:

Slika

Slika

Glave so se profesionalno poravnale in na mojo željo zgubile 0,5mm površine, da se kompresija dvigne še na malo bolj "zdravo" številko 8)

Slika

Slika

Slika

In pa veselo sestavljanje

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

In končni izdelek...

Slika

Slika

Slika

To je zaenkrat to... Pred vgradnjo bo dobil še cevi za hlajenje in gorivo, potem pa bi moral počasi prdnit
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Če je že zadaj vse novo, sem se vrgel v stroške in poskrbel, da bo tudi spredaj vse novo 8)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Diski so gor samo zaradi distance za felne, ker bodo šli gor ventilirani diski in čeljusti od permanentke. Če kdo rabi nove Brembo diske za 33 8v, se naj oglasi, dam za dobro ceno 8)
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Glede na to, da 33ka še en čas ne bo v pogonu, ti pa si po defoltu med bolj hitrimi, bi se stegnil za teh nekaj eur ter ur dela in bi vpasal ene malo bolj normalne čeljusti s diski. Tile fi 240 ravno tako majhni kot krožnik za sladico.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
zzzevs
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 50
Pridružen: Če Jan 08, 2009 8:59 pm
Član Alfa Kluba: 0

Grega pa saj 33ka nebo za takšne relije kot GT :D Bo nekoč dobila tudi apdejt bremz. Saj bo že zdaj, grem na ventilirane diske :lol:

Torej, zenderji iz zgornjih postov mi niso dali miru, zatorej sva se z Gregom odpeljala na en roadtrip proti Črnomlju, v Lokve natančneje. Tam naju je prijazen tip naložil s kramo in naju osvežil z bezgovim sokom. Izlet pa nebi bil popoln, če se nebi začel z rahlim vibriranjem Getejke. Ko je prisedel še Grega, je vibriranje prešlo v tresenje in nekako sva namutila, da se je poslovil notranji zglob desne akse. Tja sva še prilomastila dokaj sproščeno, je pa takoj po odhodu iz Lokev postalo jasno, da bova celo pot stiskala ritnice, če bo alfata zdržala do doma. Ob vrnitvi na avtocesto v Ivančni Gorici je tresenje in ropot že postalo zastrašujoče. Zato sva se odločila za postanek v Ljubljani, kjer se nama je pridružil njegov znanec s pravkar obnovljeno rdečo permanentko. Mater je bilo lepo videti 33ko v delujočem stanju! še lepše pa slišati 8) Po kavici in ene pet nervoznih čikov sva se z molitvijo k alfističnim bogovom odpravila proti domu. Za ponovno dozo razburjenja in povišanega krvnega tlaka je beštija poskrbela že pri Domžalah, ko mi je ušesa preparal znan zvok piska o opozorilu na armaturi. Cooling liquid temperature too high, cajgar za temperaturo pa ovit okoli svoje osi ](*,) Glede na to, da ko sem zadnjikrat videl to opozorilo in mi je naslednji dan razpizdilo turbo, sem skoraj doživel živčni zlom... Kaj drugega kot odstavni pas in izvoz pri prvem izvozu. Sva dolila kak deci ali 2 vode in dokler sem naštel vse svetnike, je temperatura padla in sva s še večjim strahom nadaljevala pot. Vedno ko zaslišim tisti PIIIIIIIIIIP iz armaturke dobim nek tik in se celo telo v grozi zdrzne :roll: Nekako sva privibrirala do Frama in takoj, ko je ded zapustil vozilo, je vožnja postala znosnejša :D Očitno je razbremenitev sovoznikovega sedeža in prerazporeditev teže blagodejno vplivala na zglob. Pred sabo sem imel še kakih 80km poti, ostal sem sam in v eni hujših neviht tega poletja :roll: Vseeno je makina zdržala do doma, s polnim prtljažnikom krame. Nisem vedel, ali sem srečen zaradi pridobitev za 33ko ali da sem se nekako priropotal do doma :D

Slika

Naslednji dan je sledil test fit, pa čeprav samo z izolirtrakom :D Je treba zadevo prilepiti in prišraufati na originalen odbijač, potem pa vse skupaj še zličiti in pihniti

Slika

Iz Grčije pa sva z Gregom pred dnevi pričakala še en paketič dobrin (ena spužva in nalepka za njega, ostalo je za mene 8) )

Slika


GT... Saj človek ne ve, ali bi jo ljubil ali zažgal... Težave z vžiganjem, ki sem jih omenjal v prejšnjih postih so skrivnostno izginile, avto vžge čim samo vidi ključ. Cajgar za temperaturo je pribit na 90 tudi ob hujših obremenitvah, zato sumim, da se je takrat samo za trenutek malo strgalo senzorju za temperaturo, glede na to, da se je avto takoj shladil. Parkinsona ji še nisem ozdravil, veselo trepeta že 3500km, čakam novo akso, sem naročil kar komplet novo. Po nekajdnevnem čakanju je prišla... Seveda napačna #-o
Tako, da zdaj čakam drugo. Sem pa imel še en incident, ki je terjal eno smrtno žrtev :cry: Ker sem zjutraj nekako preslišal budilko, sem s postelje zlezel kakih 20 minut prepozno, zato sem alfato malo pognal proti službi. Od daleč vidim mačko, ki je sredi ceste mrcvarila nekega glodalca, ji je zdrav razum velel, da je skočila na bankino. Očitno pa ji je lakota velela, naj skoči nazaj po svoj plen. Zadnja stvar, ki jo je uboga stvarca videla je, kako se ji moj odbijač približuje z nekimi 140 na uro in ji odpira lobanjo (ona pa meni odbijač)

Slika

Tak da ja... Žal mi je za stvarco, ampak moj moto je: "I don't brake!" (ker sem enkrat zaradi mačke že skoraj razbil cel avto)

Zavarovalničarji pa so častili nov sprednji odbijač (original špageti mareli), desno mrežico in žmigavec

Slika

Ker pa je razen tresavice drugače kar pridna, sem ji malo polepšal domovanje in sebi malo več delovne površine 8)

Slika

Slika

Slika
Odgovori
  • Informacija