Grega pa saj 33ka nebo za takšne relije kot GT
Bo nekoč dobila tudi apdejt bremz. Saj bo že zdaj, grem na ventilirane diske
Torej, zenderji iz zgornjih postov mi niso dali miru, zatorej sva se z Gregom odpeljala na en roadtrip proti Črnomlju, v Lokve natančneje. Tam naju je prijazen tip naložil s kramo in naju osvežil z bezgovim sokom. Izlet pa nebi bil popoln, če se nebi začel z rahlim vibriranjem Getejke. Ko je prisedel še Grega, je vibriranje prešlo v tresenje in nekako sva namutila, da se je poslovil notranji zglob desne akse. Tja sva še prilomastila dokaj sproščeno, je pa takoj po odhodu iz Lokev postalo jasno, da bova celo pot stiskala ritnice, če bo alfata zdržala do doma. Ob vrnitvi na avtocesto v Ivančni Gorici je tresenje in ropot že postalo zastrašujoče. Zato sva se odločila za postanek v Ljubljani, kjer se nama je pridružil njegov znanec s pravkar obnovljeno rdečo permanentko. Mater je bilo lepo videti 33ko v delujočem stanju! še lepše pa slišati
Po kavici in ene pet nervoznih čikov sva se z molitvijo k alfističnim bogovom odpravila proti domu. Za ponovno dozo razburjenja in povišanega krvnega tlaka je beštija poskrbela že pri Domžalah, ko mi je ušesa preparal znan zvok piska o opozorilu na armaturi. Cooling liquid temperature too high, cajgar za temperaturo pa ovit okoli svoje osi
Glede na to, da ko sem zadnjikrat videl to opozorilo in mi je naslednji dan razpizdilo turbo, sem skoraj doživel živčni zlom... Kaj drugega kot odstavni pas in izvoz pri prvem izvozu. Sva dolila kak deci ali 2 vode in dokler sem naštel vse svetnike, je temperatura padla in sva s še večjim strahom nadaljevala pot. Vedno ko zaslišim tisti PIIIIIIIIIIP iz armaturke dobim nek tik in se celo telo v grozi zdrzne
Nekako sva privibrirala do Frama in takoj, ko je ded zapustil vozilo, je vožnja postala znosnejša
Očitno je razbremenitev sovoznikovega sedeža in prerazporeditev teže blagodejno vplivala na zglob. Pred sabo sem imel še kakih 80km poti, ostal sem sam in v eni hujših neviht tega poletja
Vseeno je makina zdržala do doma, s polnim prtljažnikom krame. Nisem vedel, ali sem srečen zaradi pridobitev za 33ko ali da sem se nekako priropotal do doma
Naslednji dan je sledil test fit, pa čeprav samo z izolirtrakom
Je treba zadevo prilepiti in prišraufati na originalen odbijač, potem pa vse skupaj še zličiti in pihniti
Iz Grčije pa sva z Gregom pred dnevi pričakala še en paketič dobrin (ena spužva in nalepka za njega, ostalo je za mene
)
GT... Saj človek ne ve, ali bi jo ljubil ali zažgal... Težave z vžiganjem, ki sem jih omenjal v prejšnjih postih so skrivnostno izginile, avto vžge čim samo vidi ključ. Cajgar za temperaturo je pribit na 90 tudi ob hujših obremenitvah, zato sumim, da se je takrat samo za trenutek malo strgalo senzorju za temperaturo, glede na to, da se je avto takoj shladil. Parkinsona ji še nisem ozdravil, veselo trepeta že 3500km, čakam novo akso, sem naročil kar komplet novo. Po nekajdnevnem čakanju je prišla... Seveda napačna
Tako, da zdaj čakam drugo. Sem pa imel še en incident, ki je terjal eno smrtno žrtev
Ker sem zjutraj nekako preslišal budilko, sem s postelje zlezel kakih 20 minut prepozno, zato sem alfato malo pognal proti službi. Od daleč vidim mačko, ki je sredi ceste mrcvarila nekega glodalca, ji je zdrav razum velel, da je skočila na bankino. Očitno pa ji je lakota velela, naj skoči nazaj po svoj plen. Zadnja stvar, ki jo je uboga stvarca videla je, kako se ji moj odbijač približuje z nekimi 140 na uro in ji odpira lobanjo (ona pa meni odbijač)
Tak da ja... Žal mi je za stvarco, ampak moj moto je: "I don't brake!" (ker sem enkrat zaradi mačke že skoraj razbil cel avto)
Zavarovalničarji pa so častili nov sprednji odbijač (original špageti mareli), desno mrežico in žmigavec
Ker pa je razen tresavice drugače kar pridna, sem ji malo polepšal domovanje in sebi malo več delovne površine