Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 16V by Killergame

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Neke čudne zvoke sem že mal slišal, pa po letih ko je bil kao velik servis je zdej tut glih 5 let. Pa pri vžigu je tut mal zacvililo pri jermenit. No izkazalo se je da zadn čas menjam 8-[

Slika

Rolca pa napenjalc mela že lufta, da je zlezo že čisto proti notri jermen #-o

Slika

Slika

In vse novo gor

Slika

Obenem menjal še tuleči kompresor klime, ki ni nič hladil več sploh.

Slika

Na njegovo mesto je šel kompresor iz stare 156, ki je začuda ista kataloška :lol:

Slika

Zaključeno. Obenem še nova posodica, ker je stara že začela puščat.

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Pa bo mir pri bajti spet nekaj časa ... :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Nc velik novega. Pred kratkim se je pojavilo neko crickanje pri mikro jermenu, ki je izgnilo ko se je vklopila klima ali pa po nekaj km ko se je vse segrelo. No potem se je to stopnjevalo in sedaj vec sploh ne zgine. Nisem še ugotovil kaj je, moja garaža je polna, mehaniki kolegi pa vsi na polnu gume, tko da trenutno stoji in caka :lol: :doubt:

Zgleda pa še vedno dobro hehe
Slika

Uspel tudi radio KONCNO zamenjat.

Slika

Pa prejšnje leto so 1x zaledenele zajle, pa tudi nasploh je obcutek bolj štekajoc. Tko da sem nabavil kr originalne, ki so me prišle ceneje kot vse kopije :lol:

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Lepa =D>

Tisto čričkanje se je mi je poleti pojavilo na Belli, ampak me je minilo tako okrog vozit že naslednji dan.
Torej kovinski zvok dokler se ne vklopi klima kompresor ... ležaj jermenice kompresorja

Slika

Izlet v Tinex in 14€, pa par ur zabave, kako to izvest skozi blatnik, mimo vse raznorazne nastave, saj mi ni bilo do podiranja klima sistema.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sem prvo sumil to, ampak je še neki čudnega. Pošpricaš z wd40 ali namenskm sprejom jermen in za par sekund utihne :lol: 8-[ Jermen bo treba dol vržt pa vse prevrtet in pregledat, ne bo druge. Ostalo je vse novo okol mikro jermena seveda.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Poglej če so v liniji vse jermenice
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Krivec. Faking 2 leti star jermen #-o Zamenjam jermen, tišina, kot da nič ni blo :lol:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Začelo se je s tem. Končal sem pa iz tega na vseh problemih, kere se mi lep čas ni dal spravit delat :lol: #-o

Slika

Nov konektor. Če ne bo ok, bom pa še novo maso potegno

Slika

Slika

Zamenjal cev dovoda zraka. Še edina, ki je bila original

Slika

Turbina ok, lufta ni, poškodb tut ne

Slika

Slika

Potem pa nerazumljiva poteza innn...se lotil snet odbijač zadaj, ker mi park senzor srednji crknil, ki seveda ni dostopen brez snemanja odbijača. Že ene 2 leti sem se spravljal to rešit :lol:

Slika

Slika

Obenem naletim na tole presenečenje. Zdrav avto vse, 3 točke vem da je rja za rešit, ampak je zgledalo nč posebnega. No rja na za en k**** plehu od 156, proti 164 je dan pa noč :) Pri 164 dobi pleh luknjice mini, ampak ga očistiš in je še ok. Pri 156 mal rje, vse zacveti, globoko v pleh, razpada itd #-o Katastrofa.

Slika

Točkovni sveder se mi je obrabil, tko da sem pol kr zrezal tole stran. Ob priliki ali vse stran točkovno poberem, ali pa dam nov del (sicer ne vidim smisla zakaj, ker itak nimam namena nobenega vlečt s tem avtom..)

Slika

Slika

Slika

Zalepim ohišje enega senzorja ki je odpadlo, plus preostale 3 tudi kr na novo zalepil še dodatno

Slika

Slika

Špricnem nov senzor na hitro

Slika

Potem pa vmes dokler čakam da se vse to posuši, dobim briljantno idejo, da pogledam še eno točko avta, kjer vem da je blo videt nekaj rje pod bodyom.. BAD IDEA!!!

Slika

Tko kompletno zdrav avto z izjemo omenjenih 3 točk, potem pa vmes najdeš 3 take rjave točke.. :roll:

Slika

Slika

Slika

Skratka zaključek je, da vse Alfine "ojačane" točke zgnijejo PRVE! ](*,) Tole je neka ojačava ne vem česa točno.. Preveč bogo, da bi se dalo še kej rešit, tko da jeseni gre k Uneku, da se tole zamenja. Seveda bi blo prelepo, če bi se tale ojačava dala dobit nova. Dobi se desna, dobi se vlečna zadaj, dobi se vse ostalo, razen ta leva :doubt:

Slika

Očistil kolikor se je dalo in zaščitil do jeseni

Slika

Slika

Slika

Slika

Desna stran sicer zgleda ok, sam tut leva se je vidlo praktično nč, dokler nisem stran postrgal vse. To je še to do lista, da vidim, če bomo potrebno še desno stran zrihtat

Slika

Še zadnja stvar rjava je pa spet "ojačava" ](*,)

Slika

Na videz zgleda glih mal bolj površinska rja. Če bi le bil kvalitetn pleh kot recimo 164...

Slika

Nisem se velik sekiral, spucal kolk se je dalo, namazal wurth in temeljno 2k čez. Unek prav, da bo dobr :mrgreen:

Slika

Slika

Potem sva šla pa na dopust, po živlenju v rji pri 156 in 164 skoraj cel mesec :lol:

Slika

Mal prepucali rore po HR avtocesti, kjer je itak, kot da se tekmuje kdo bo vozil hitreje z audiji, bmwji in podobno. Tempomat 140-160, občasno smo šli tut 180 :mrgreen: Me pa še vedno tale 1.9 JTDM 16V preseneti kolk je zadeva noro poskočna. Pri 150 ko se ti zalima na rit na prehitevalnem in pohodiš pomojem marsikaterem švabarju ni jasn, kak dobr potegne ta "stara" Alfa, ker je 1-2-3 na 180+.

Slika

Po divji vožnji pa lepo pod oljke in počitek 8)

Slika

Slika

Slika

Mal me je skrbela že poraba, ker zadnjih 2 leti odkar se je začel to sranje svetovno, sem mel večinoma samo mestno vožnjo še, z malo relacijami in to je potem takoj 8-9l porabe. No zdej je relacija 3/4 AC plus relacije pokazal, da je očitn all good :) 679 km in še 1/4 tanka je ostala ob povratku domov. Porabil natanko 45l.

Slika

Slika

Ker drugače se pa tko giblje z mojim načinom vožnje 8-[

Slika

Naslednji teden gre na mal večjo operacijo. Pride nova sklopka in vztrajnik, ker trenutna ob prveliko gasa zna zdrsnit od 4 dalje. Sicer to dela že 3+ leta hehe, ampak ni glih moteče, ker treba res gas v podn iz nizkih da zdrsne.
Pa ker bo že glih šansa, bom obenem menjal še vse nosilce motorja in menjalnika, nov semering glavne gredi, nov cilinder sklopke, semeringi polosovin.
Potem pa pridejo na vrsto še Bilstein B6 amortizerji, rešit vso rjo na avto, 2k temeljna, nova tesnilna po spojih in nov body. Tko, da bi moglo pol bit mir za lep čas :) 159 nočem, drugega karavana pa Alfa itak ne ponuja, tko da če hočeš Alfo in karavana, ki ga rabim za delo, potem morem 156 vzdrževat, da bo še dolgo služila.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Evo avto je šel kolegu mehaniku, da mi zamenja vse to. Vztrajnik-sklopka-potisni so kot novi iz moje prejšnje 156. Tam sem kupo novo in nardil glih ene cca 40k km ali še manj. Pa ker je blo še na 81 kW motorju, je seveda obraba dobesedno 0 :)

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Je blo kr orng dela z menjavo, ampak na koncu uspelo bp. Obenem montiral še strongflex gumice, če že delam z njimi, pa še šansa je bla idealna. So bile še original gumice gor namreč :)

Slika

Slika

Slika

Potem pa dalje. Zaščitil in nesel peskat Bilsteine B6, ker jih je rja kr lepo napadla. Na sliki še 164 deli.

Slika

Razlika je očitna :D

Slika

Sem se bal če bo sploh še uporabno in ostalo kej po peskanju

Slika

Pa mi zgleda še čisto ok

Slika

Potem je sledila temeljna 2k

Slika

In pa rumena, kjer pride še en sloj. Pa nove nalepke sem dal delat, ker hočem da je seveda kot novo in original vse 8-[

Slika

Slika

Aja pa končno je dobila podlago za v prtlažnik. Best thing ever. Odložiš in se lahko pelješ čisto normalno do hitro in stvari nikamor ne letijo. Mam jih na voljo za skoraj vse avte, če koga zanimajo :)

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Počasi bodo na vrsti naslednja dela. Bilstein B6 obnovljeni do konca. Sem šel all IN. Nisem bil zadovoln z barvo čisto, tko da sem odtenek še malo popravil in zadel v nulo :mrgreen:

Slika

Pa dal sem narediti nove nalepke, ker brez tega pač niso kot original in novi 8-[ Hvala sleby za vrhunsko izdelavo. Vsa priporočila.

Skratka stanje prej

Slika

Stanje sedaj 8) Naročil sem nove manšete. Čakam še original nove gumice iz Italije za na šalce v katere potem sede feder.

Slika

Zadnja dilema s katero se ukvarjam že 2 leti je pa ali spustit ali ne :-k Vzmeti mam eibach prokit. Hotel bi sprobat, da vidim to kombinacijo, ki naj bi bila res dobro. To je pa tudi do.
Sedaj gre avto preko vseh robnikov praktično bp in ne rabim nič pazit, potem več nebi šel. Kot drugo tole je daily/delovni in se skos nekaj prevaža v njemu in glede na izkušnje uporabnikov pri 156 SW, zna z Eibach že sama po sebi dokaj proti nazaj viset, če bo pa še naložena, bo pa verjetno še slabše. Nebi pa rad tistih zadev za podlagat med fedre pa tko.. :doubt: Če bi kdo delil osebne izkušnje te kombinacije, kr na plan z njimi prosim.

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Polno naložen avto (štirje odrasli plus roba za kampiranje) ni drsala guma po kolotekih.
Na tem setu amortizerjev, ki je na tvoji sliki
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Če gre majčken dol, ne bo nič narobe ...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Zgleda sem star prdec ..... ni ga čez fabriško stanje na teh starih kripah :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Če rabiš uporaben avto zamenjaj samo amortizerje, bo velika razlika. B6 so trši, niso pa skrajsani tako da ni problema z original vzmetmi. Jst sm imel na eni 156sw h&r vzmetim na dveh pa eibach in so mi bile h&r bolse za vozit, niso ble progresivne, bolj trda vzmet. Eibach bi skoraj rekel niso nic trse kot original, lepše pozira luknje ker so progresivne, ko pa malo pozeneš avto pa ne delajo tko dobro kot h&r.
Če je ravno, ni zabavno.
Odgovori
  • Informacija