Alfa Brera 2.4 JTDm

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Hidrofobni sealant dobro dela - tudi na plastiki in steklu. Ameri pravijo, da je en boljših in trajnejših, bomo videli.
Slika

Pozabil zadnjič dodati filter zraka - skoraj 5 let je očitno bil notri ...
Slika

Nabira se pa že material za naslednji projekt:
Slika

Grelne svečke bom verjetno tudi vzel kar Meyle. Ali raje Magneti Marelli? Dvomim, da Hidria upraviči 3X osnovne cene po komadu. Ali pač?
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Jaz sem menjal original za hidrio na jeepu. Hladen ni nikol vec vžgal, kot je prej (prej je res kresnil takoj, ko si obrnil ključ). Bullshit precenjena roba.
Uporabniški avatar
TheRealDeal
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 724
Pridružen: To Jul 03, 2012 9:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Zagorje ob Savi

Jaz sem dal v svojo Beru (GN069) grelne svečke.
Uporabniški avatar
Assholer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1747
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 4:57 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 156 SW 1.9 JTDm
Suzuki Vitara
Kraj: Logatec

Kateri sealant pa si namazal?
lp. Tomaž
Slika

If in doubt - flat out
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Turtle wax Sealanat hidrofobic wax, v tujini se prodaja tudi kot Seal & shine.
Uporabniški avatar
Assholer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1747
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 4:57 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 156 SW 1.9 JTDm
Suzuki Vitara
Kraj: Logatec

Ga kar pohvalijo. O kakšni keramiki si razmišljal? Samo je pa priporočljivo poliranje.
lp. Tomaž
Slika

If in doubt - flat out
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Avto je bil poliran ob ličanju prednjega dela. Bom videl najprej kako dolgo bo zdržal želvak.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Rezime 1 leta lastništva, Brera je obrnila 191.000 km:

- mali servis (olje, filter olja, filter zraka, filter klime)
- velik servis (vsi jermeni, natezalci, vodna črpalka s tekočino, jermenica alternatorja)
- menjana obnovljena servo cev z originalno (obnovljena je tudi puščala)
- menjava 5 grelnih svečk (1 svečka je nehala delati in prižgalo se je opozorilo za nedelovanje svečk in sem menjal vseh 5 preventivno)
- menjava akumulatorja (zaradi napačne diagnoze pooblaščenca, da je slab, v bistvu pa je bil alternator krivec, da se ni zadostno polnil)
- popolna obnova alternatorja
- tesnenje plastičnega čepa na ekspanzijski posodi kjer se priklopi gor povratni vod (puščanje tekočine zaradi počene plastike)
- menjava sprednjih brisalcev (ki pa so že spet za zamenjat...)

Za zamenjati so še sprednji diski in ploščice, pa se še nisem spravil zraven (material je že doma ampak so bile druge stvari bolj pomembne).

Turtle wax zaenkrat še drži minimalno, je bil pa 2x v tem času osvežen s hitrim sprejem Turtle wax - wax it wet (vendar se le-ta spere z naslednjim pranjem in ga uporabljam samo kot pripomoček za lajže brisanje / sušenje avta)
Uporabniški avatar
Assholer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1747
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 4:57 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 156 SW 1.9 JTDm
Suzuki Vitara
Kraj: Logatec

Če se ne motim je sealant na vodni osnovi in ga lahko uporabiš med sušenjem avta po pranju.
Našpricaš na avto, ko je moker in obrišeš do suhega. Sevada vsak panel posebej, da se ti ne zasuši. S tem ga obnoviš, sušenje je lažje, edino dosleden moraš bit pri brisanju, da ti ne ostanejo lise (najprej vlažna cunja da obrišeš večino, potem suha za finiš, ki jo menjaš z novo, kadar se navlaži in ne briše več lepo).
lp. Tomaž
Slika

If in doubt - flat out
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Zamenjani diski in ploščice spredaj, stanje starih na meji legalnega #-o

Komplet MEYLE diski in ploščice.

Slika

Slika

Slika

Slika

Lp,
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ta pa je ena lovska ... :lol:

Slika

Slika
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Brera je bila na servisu, menjati je bilo potrebno sklopko, ležaj, vztrajnik - vse še prvovgradnja, avto je obrnil 196.000 km. Vztrajnik je že treslo na sklopki in se ga slišalo, tudi lufta je imel že na ležaju kar nekaj, sklopka je bila sicer še v zelo dobrem stanju, ampak se je tudi menjala. Zamenjali so se še komplet olje Tutela Matryx, semeringi, spodnji nosilec motorja (preperela gumica) in zavorna gumijasta cev (natrgana).

Material se je nabavil pri Alfa R trgovina z avtodeli/ Filip Štirn (komplet sklopke, olje, vztrajnik), ostalo je dobavil moj mehanik sam.

Slika

Marca me čaka namreč tudi tehnični pregled in kar je bilo potrebno urediti, se je zdaj komplet vse.

Naj dodam samo še skrajno razočaranje nad grelnimi svečkami FEBI Bilstein, lansko leto sem menjal z original M. Marelli, pa lahko z zagotovostjo trdim, da so napram italijanskim veliko, veliko slabše. Menjal sem vseh 5, pa me skoraj bolj ima, da dam notri nazaj stare original in pustim samo 1, ki ni več delala, novo. Na 4 delujoče Magneti Marelli svečke je pozimi štartal boljše kot na 5 novih FEBI :roll: Made in Germany ... ](*,) :vomit: :puke:

Skupni znesek material + delo: 1.187 EUR

lp
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Uh, ja, se spomnim takega velikega posega v denarnico ...
Zdaj boš pa imel mir nekaj časa :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Super rihtaš.

Grelne bi namesto FEBI Bilstein moral kupiti BERU.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Sem želel kupiti M.Marelli, ampak se jih dobi samo 10 kosov skupaj. BERU ni bilo takrat dobavljivih v kratkem času (sem rabil čim prej zrihtat).
Zaklenjeno
  • Informacija