Brera je bila na servisu, menjati je bilo potrebno sklopko, ležaj, vztrajnik - vse še prvovgradnja, avto je obrnil 196.000 km. Vztrajnik je že treslo na sklopki in se ga slišalo, tudi lufta je imel že na ležaju kar nekaj, sklopka je bila sicer še v zelo dobrem stanju, ampak se je tudi menjala. Zamenjali so se še komplet olje Tutela Matryx, semeringi, spodnji nosilec motorja (preperela gumica) in zavorna gumijasta cev (natrgana).
Material se je nabavil pri Alfa R trgovina z avtodeli/ Filip Štirn (komplet sklopke, olje, vztrajnik), ostalo je dobavil moj mehanik sam.
Marca me čaka namreč tudi tehnični pregled in kar je bilo potrebno urediti, se je zdaj komplet vse.
Naj dodam samo še skrajno razočaranje nad grelnimi svečkami FEBI Bilstein, lansko leto sem menjal z original M. Marelli, pa lahko z zagotovostjo trdim, da so napram italijanskim veliko, veliko slabše. Menjal sem vseh 5, pa me skoraj bolj ima, da dam notri nazaj stare original in pustim samo 1, ki ni več delala, novo. Na 4 delujoče Magneti Marelli svečke je pozimi štartal boljše kot na 5 novih FEBI
Made in Germany ...
Skupni znesek material + delo: 1.187 EUR
lp