je v meni zevala praznina. Nekaj je manjkalo. Z Giulietto in 159 nimava problemov, tako da je doma dolgčas ...
Tako sem novembra 2019 nabavil GTV 2.0 Tb (200KM V6).
Za kratek čas je bil lastnik Klemen:
sicer je pa to bivši avto A. Snedca, ki je kupil zaribano in jo porihtal.
Torej za kaj se gre? italijanska vlada je uvedla davek na prostornino motorja, Alfa pa ga je zaobšla s tem, da so 3.0 bussotu zmanjšali prostornino in mu obesili turbino. Rezultat je 8 konjev več, pri tretjino manjši prostornini Side effect? z boost controllerjem ali proper čipiranjem (https://squadra-tuning.nl/chiptuning/al ... 2-0-v6-tb/" dobiš še dodatnih 30 konjev, kar pri 3.0 atmosfercu ni tako enostavno
Mimogrede, zaradi enakih razlogov je tudi Ferrari modelu 308 GTB 3.0 V8 dodal turbino in nastal je Ferrari 208 GTB 2.0 V8 Turbo.
Davek do 2 litra prostornine je bil pač 18%, nad dvemi litri pa kar 38%.
Prvi Ferrarijev turbak - 208 GTB Turbo, ostalo je zgodovina ...
No tako imam zdaj zaradi vmešavanja italijanske vlade v avtomobilizem, doma pomanjšanega bussota s kako svojo muho več in s priporočljivim nastavljanjem ventilov na dve leti.
Če je motor sodeč po forumih malo manj zanesljiv od atmosferca, ima pa eno prednost:
cestnina za 3.0 atmosferca: cestnina za 2.0 turbaka: ni slabo
No pa še slika dejanskega avta ko sem ga pripeljal domov: To je to za otvoritev teme, kaj več pa v naslednjih dneh