Stran 1 od 3

GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: Pe Jan 24, 2020 11:41 pm
Napisal/-a Toolox
Po prodaji 164 3.0 V6:

je v meni zevala praznina. Nekaj je manjkalo. Z Giulietto in 159 nimava problemov, tako da je doma dolgčas ... :-k

Tako sem novembra 2019 nabavil GTV 2.0 Tb (200KM V6).
Za kratek čas je bil lastnik Klemen:

sicer je pa to bivši avto A. Snedca, ki je kupil zaribano in jo porihtal.



Torej za kaj se gre? italijanska vlada je uvedla davek na prostornino motorja, Alfa pa ga je zaobšla s tem, da so 3.0 bussotu zmanjšali prostornino in mu obesili turbino. Rezultat je 8 konjev več, pri tretjino manjši prostornini =D> Side effect? z boost controllerjem ali proper čipiranjem (https://squadra-tuning.nl/chiptuning/al ... 2-0-v6-tb/" dobiš še dodatnih 30 konjev, kar pri 3.0 atmosfercu ni tako enostavno :-)( :cheers:

Mimogrede, zaradi enakih razlogov je tudi Ferrari modelu 308 GTB 3.0 V8 dodal turbino in nastal je Ferrari 208 GTB 2.0 V8 Turbo.
Davek do 2 litra prostornine je bil pač 18%, nad dvemi litri pa kar 38%.

Prvi Ferrarijev turbak - 208 GTB Turbo, ostalo je zgodovina ...
2292512-3440x1440-[DesktopNexus.com].jpg

No tako imam zdaj zaradi vmešavanja italijanske vlade v avtomobilizem, doma pomanjšanega bussota s kako svojo muho več in s priporočljivim nastavljanjem ventilov na dve leti.
Če je motor sodeč po forumih malo manj zanesljiv od atmosferca, ima pa eno prednost:

cestnina za 3.0 atmosferca:
3.0 registracija.PNG
cestnina za 2.0 turbaka:
2.0 registracija.PNG
ni slabo \:D/ \:D/ \:D/

No pa še slika dejanskega avta ko sem ga pripeljal domov:
20191203_153040.jpg
To je to za otvoritev teme, kaj več pa v naslednjih dneh 8)

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: So Jan 25, 2020 8:03 am
Napisal/-a Binji
Super =D> =D>
No saj zdaj je čas za take podvige, pozneje je to težje :)

P.S. Komaj čakam testno vožnjo :mrgreen:

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: So Jan 25, 2020 12:34 pm
Napisal/-a MaStr
Čestitke!!! =D> =D> =D>
Super igračka s pravim motorjem!

Srečno!!!

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: Ne Jan 26, 2020 7:10 pm
Napisal/-a veloce
Kakšen je pa kej filing s tem motorjem? Kako se kaj odziva, kako je kaj odziven, navor...? 3.0 v 166 je petarda, da je ni enake v tem segmentu atmosfercev.

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: To Jan 28, 2020 7:28 pm
Napisal/-a Toolox
hvala :)

Leti, ampak preden bi dajal kake ocene, bom še nastavil ventile ker se jih sliši in menjal amortizerje+fedre

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: Ne Feb 02, 2020 12:09 am
Napisal/-a Toolox
Ker se sliši da motor ne prede optimalno, sem šel nastavljat ventile.
Pa začnimo odpirat:
20200116_185032.jpg
evo prva napaka. tesnilo pri svečki uničeno, posledično je bila svečka zalita z oljem.
20200116_195019.jpg
dihtunga trda kot kamen.
20200116_195333.jpg
Po koščkih sem jo dol trgal
20200116_200036.jpg
20200116_195618.jpg

Kar sem na hitro pomeril so ventili razštelani. Zdaj čakam trgovino Alfa parts (Killergame17) da mi dobavi set merilnih lističev in ključ 41 za obračanje motorja.

Zdaj ko čakam, sem se danes začel ubadat s podvozjem in rjo.
Najprej Cup prag dol. s spodnje strani ga držijo vijaki, zgoraj je pa zasilikoniran.
1. Vijake ven.
2. silikon je nekje že prej popustil, drugod je pa preveč držal...
sem ga kar z izvijačem rezal.
20200201_205846.jpg
zadeva uspela. zdaj pa še navaden prag:

Slika
spodaj so ga držali isti vijaki kot Cup verzijo, potem je pa še pritrjen z vijaki pod vratnimi tesnili:

Slika
Ker pa to očitno še ni dovolj, so notri po sredini praga še plastične sponke, ki držijo kot hudič.
z ročajem od kladiva sem šel zadaj za prag in navrl da so šle narazen.
Slika
uspelo:
Slika
Na hiter pogled rje pod pragi ni.
še največji problem je spodaj takoj za sprednjo gumo:
Slika
Slika
pa kaka naključna poškodba:
Slika

Po pogovoru s kolegi je plan tak, da se v enih 10cm širokem pasu od prednjega kolesa pa do zadnjega pleh očisti do golega in poravna kar je zvito od dvigalk, potem se pa pobarva z Wurth rust converterjem, čez to s temeljno in nazadnje še body.

Preden se bom pa tega lotil, bom pa že dobil potrebno orodje za nastavitev ventilov.

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: To Feb 04, 2020 2:15 pm
Napisal/-a fixy
Všeč mi je projekt.
Keep up the good work

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: To Feb 04, 2020 2:30 pm
Napisal/-a MaStr
Erik, šibaj dalje!! =D> =D>
Upam, da čimprej vidim v živo to zver.

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: To Feb 04, 2020 9:56 pm
Napisal/-a Toolox
Evo šibam!

Saga z dvigalko.
Situacija:
Slika

Dvigalka št.1. Iz Bauhausa za 25€:
Slika
upss


"klik, klik, klik"

Par dni kasneje -
Dvigalka št. 2 - Mimovrste - 65€ Nizka varjanta, minimalna višina 80mm
Slika
woohoooo za las gre pod avto! :cheers:
Ok, to je dviganje na plehu pod pragom, česar ne bomo počeli ker ga zvije in začne gniti [-X





Ajde, kje si dvižna točka?



Slika
#-o #-o ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
(ni vse v tehniki, včasih je pomembna tudi dolžina)

Ok, poceni varijant ki bi pasale je zmanjkalo.

Zdaj pa zares:
Švedski BAHCO - Dual Piston Extra Low Entrance and Long Reach
https://www.bahco.com/nz_en/dual-piston ... 11500.html" onclick="window.open(this.href);return false;
slabih 300€ :-)(
Pride do konc tedna 8)

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: Sr Feb 05, 2020 10:25 am
Napisal/-a MaStr
Kmalu bo nakup dvigalke dražji kot sama GTVjka :lol: :lol: :mrgreen:

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: Sr Feb 05, 2020 3:08 pm
Napisal/-a Aless
cenejša rešitev je avto zapeljat s kolesi na leseno desko oz. po potrebi na 2, pa se da tudi z normalno dvigalko :D

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: Sr Feb 05, 2020 3:34 pm
Napisal/-a Toolox
MaStr napisal/-a:Kmalu bo nakup dvigalke dražji kot sama GTVjka :lol: :lol: :mrgreen:
Ah kje, taplavo sm že vrnu nazaj na mimovrste :D

@Aless mah, enkrat kupiš pa jo maš za 30 let. Za Bahco dobiš vsak rezervni del posebej, ni to kitajc ki ga lahko samo še vržeš v smeti :)

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: Sr Feb 05, 2020 5:27 pm
Napisal/-a alfa_samec
Jaz sem jo vedno dvigal s klasično trapezno dvigalko iz moje nekdanje Mazde 323F, da sem jo spravil na višino za dvigalno rampo. Dobiš na vsakem odpadu kot obvezno opremo ;)

So pa fedri in vzmeti totalno fuč na tvoji, ker je grozno posedena (sploh zadaj).

Imam še nekaj novih nikoli zmontiranih kosov za GTV, pa moram malo poiskati, če te kaj zanima (zagotovo imam še nekje šalco za vzmet zadaj, powerflex puše za spodnje zadnje roke pa verjetno še kaj).

Mimogrede, če smo že pri PF - močno priporočam zadaj, ne toliko spredaj. Šele ko urediš vzmetenje in puše, občutiš kako dobro se pelje s pasivnim krmiljenjem zadnjega konca.

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: Sr Feb 05, 2020 9:59 pm
Napisal/-a Toolox
Nižja je zato ker so Eibachi gor . Amortizerji tudi niso več tovarniški, Monroe Reflex so.
Gre pa vse to dol, ker ja, maš prav - zanič so :)
gledam gewinde.
KW in Novitec - kar je menda ista zadeva za različen denar.
Novitec Stradale (navadni kovinski, pocinkani) https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :6791.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Novitec Stradale+ (nerjavno jeklo) https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :1116.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Novitec Corse+ (več opcij za nastavljanje, nerjavno jeklo) https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling ... :6333.html" onclick="window.open(this.href);return false;

in pa recimo KW nerjavno jeklo https://www.gazzellaracing.com/cart.php ... ry_id=2352" onclick="window.open(this.href);return false;
dodatno nastavljivi https://www.gazzellaracing.com/cart.php ... ry_id=2352" onclick="window.open(this.href);return false;

Kaj vzet? :-k
Pri najdražjih lahko nastavljaš "rebound rate". Se to rabi če ne greš na pisto?

Powerflex :-k
ja, sem mislu podret pa porihtat, če se že vzmetenje menja
Slika

Seveda me zanimajo kakršnikoli novi nerabljeni deli :)

Re: GTV 2.0 TB by Toolox

Objavljeno: Sr Feb 05, 2020 11:32 pm
Napisal/-a Binji
Jaz osebno še nastavljanja višine ne potrebujem :) Jaz sem se tudi odločal med Novitec/KW in čem drugim, pa sem se po pogovoru odločil, da ob priliki nabavim samo nek kakovostni komplet podvozja, pa je to to (npr. Bilstein).