Obnove motorjev V6 in Nord by Killergame

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Mal zamujam z updajtom za nasledn motor, preveč norišnica skos 8-[

GTV 2.0 V6 TB iz HR. Motor bil "profesionalno" sestavljen v firmi za obdelavo motorjov :roll: #-o Pila olje nevideno, ropotala neznosno, nardili 200 km in pripelali motor k meni.

Slika

Vodna pumpa tko dobr zatesnjena, da je vse teklo pri njej

Slika

Slika

Slika

Tut jermen zalivalo in jermenica rjavela

Slika

Knock senzorji? 8-[ ](*,)

Slika

Slika

Najljubša zadeva pri tem motorju? Silikon! POVSOD!!

Slika

Oringi novi? Jebeš to, silikon!

Slika

Slika

Slika

Filter olja ohišje? Silikon!

Slika

Gred pa ležaji začuda edini ok bli

Slika

Še mal več silikona.. ful zabavn ga je čistit povsod :-)(

Slika

Slika

Mostički, kam je padl je padl. Zaporedje tukaj je blo 2 pa potem 1

Slika

Kljub temu da je bil očiščen itd, sem jz vse na novo od začetka šel zaradi "stokovnosti" kak je blo narjeno vse..

Slika

Vzamem vn bate in cilindre. In glej no glej, odkrijem razlog vseh težav. Batni obročki na 5 batih vse mešano in narobe obrnjeno #-o :| Pri enem se jim je vsralo, da so jih prav obrnili edino.

Slika

Slika

Niso bli glih v idealnem stanju več, tko da se je šlo kr na nove original bate, cilindre in obročke 8)

Slika

Slika

Slika

Pridem do glavne gredi. Vsaj neki dobr narjeno. NOT! Menjali čepe gredi. Nabili jih not prek starega zatolčenega roba, povil jih, postran nabili not, sploh nč držali.

Slika

Slika

Tko da pobruso robove od starega zatolčenega, vse opral celo gred na novo, pa nove original čepe z loctite not nabil plus zatlko rob zgoraj, kot se spodobi

Slika

Slika

Slika

Gred not, preverjanje s plastigage

Slika

Slika

Vse super kot mora bit lufti

Slika

Isto preveril za ojnične ležaje, tudi vse super in vse zategnjeno in povezano

Slika

Dalje je bil na vrsti ta horror zažgan od oljne pumpe. Rotor komi vn ZBIL kolk je blo vse zažgano od olja

Slika

Temeljito očiščena, preverjena

Slika

S pasto pobrušen rob batka za pritisk v oljni pumpi in preverjeno stanje fedra

Slika

In nazaj na svojem mestu

Slika

Očiščen pokrov bloka, ter seveda zamenjan potem tudi semering

Slika

Očiščena vodna pumpa, seveda ostala ista, ker mela komaj 200km za sabo

Slika

Skupaj z napenjalcov vse zmontirano

Slika

Slika

Sledilo je čiščenje karterja, kjer je grozljiv odlitek. Same ostre pikice povsod od odlitka. Nemogoče sploh čistit

Slika

Slika

In spodnji konc gotov

Slika

Potem pa na "obnovljene glave" :doubt:

Tesnilo se je noro zapeklo in tudi ko sem očistil, je blo jasno, da bo treba dat spet na novo pobrusit, da se očisti temeljito

Slika

Poleg tega brušenje je blo..grozljivo

Slika

Slika

Brusili še kr neke dele, kjer nimaš kej brusit

Slika

Sedeži so sicer neki bli urejeni, sam je bil en drug problem. Ko sem čistil glavo in komore, pa grem preko ventila, pa se venil orng premika in zaropoče :-k 8-[ Takoj jasno, da neki ni ok, al ventili al vodila. No kasnejši pregled je pokazal, da so bli ventili izredno obrabljeni in so meli proti vodilom velik velik lufta

Slika

Slika

Tako da so šle glave na brušenje, pranje, vseh 12 novih ventilov ter seveda obdelani sedeži na novo, novi sesalni dročniki, nastavljen luft ventilov na novo.

Slika

Slika

Slika

Novi knock senzorji seveda

Slika

Nabavil še papir za izdelavo dihtung, ker ajusa včasih ne ve kak zgledajo dihtunge za ker motor :doubt:

Slika

Slika

Potem sem menda 1 teden iskal in naročal na pamet oringe, da sem dobil prave. Original namreč več niso dobavljivi za praktično nič! Zmontirano z novimi oringi

Slika

Menjal semeringe odmičnih še, so neke čudne napacali notr spet pa obenem namazal še s sticky oil vse

Slika

Slika

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Jogador
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 93
Pridružen: Ne Mar 30, 2014 2:42 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 2010 159 SW jtdM 2.0

Topic flagged for NSFW material :D

Hudo natančno delo, bravo =D>
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

o boh pomagi kva so delal tle, no lepo si ga zrihtu ;)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Odlično zgleda!! =D> =D> =D>
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Dobro narejeno =D> =D>
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Knock senzor me je pa res nasmejal :lol:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Tolk tega vmes blo, da groza od zadnjega updejta :lol: :mrgreen: Tole bo noro dolgi post, kerga sestavljam pol dneva menda, tko da vzamte si čipse, piškote, pivo, čaj, itd za zravn :lol:

Dokončan GTV 2.0 V6 TB motor.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Nov rotor. Stari je bil en mal znucan :lol:

Slika

Slika

Slika

Slika

Zmontiran termostat s senzorji in vsem

Slika

Zalepljen zadnji most

Slika

Slika

Pa še karter tesnilna + tesnilo

Slika

Slika

Slika

Postavljen na voziček

Slika

Potem pa očistil še injektorje v ultrazvoku in testiral brizganje

Slika

Začnem montirat še krom cevi. Opa..spet bo neki narobe :doubt:

Slika

Postran so ga not navili. Pa sem se še spraševal zakaj hudiča je bil tak kratek vijak, da prijel skor nč..sem zvedo. Sej je sam turbo, zakaj bi rabo bit dolgi vijak :lol:

Slika

In gotovo

Slika

Slika

By 8)

Slika

Slika


Vmes med tem motorjem sem vzel v delo še GTV 2.0 V6 TB (ja 2x pain in the ass V6 TB istočasno :lol: :doubt: ), ki je po dolgih letih stanja rabila ljubezni okoli motorja. No kasneje se je izkazalo da je rabila še malo več kot samo predvideno 8-[ :lol:

Slika

Slika

Slika

Takoj vidim en kup dela

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Puščajoči semering na polno

Slika

Obenem avto je prišel do mene na vleki, pedal sklopke not pado. Veselje pridet do cilindra na menjalniku. Sam ene 100 stvari v napoto :lol:
Snameš vse to, pa še vedn nisi nč bližje :lol:

Slika

Slika

Slika

Odšravfam 2 vijaka. Čak mal..kje je 3. Zakaj se to ne premika. Gledam, svetim. Počen vijak. Zavaril nosilc na vijak ki je ostal v menjalniku ](*,) ](*,)

Slika

Zakaj sklopka ni delala :lol:

Slika

Slika

Začnem snemat zobati jermen

Slika

Komi kej držal še napenjalc :lol:

Slika

Redne menjave olja..hja. Ne glih. Ampak sem vido že 10x hujš tudi

Slika

Avto je ropotal neznosno in nabijal vse. Sem mislo, da bo treba sam naštelat ventile. Mhm..

Slika

So že razpadli dročniki vsi izpušni.

Slika

Slika

12V ključ za obmične pa jermenico oljne pumpe. Dal nardit si seveda

Slika

Pomeril lufte

Slika

Vidim stanje dročnikov. Grem s strahom merit odmične. Po nekem čudežu ne čist uničene, ampak ni minimum. Ajde..za silo bo še.

Slika

Slika

Turbo vs turbo :lol:

Slika

Vse puščal semering na ohišju razdelilnika vžiga

Slika

Slika

Razkopal že pol motorja praktično haha

Slika

Vse sneto

Slika

Slika

Po par dneh namakanja v citronki je star cilinder z še vedno ogromno nabijanja in vodovodarskimi klešči popustil in dal plac za novega

Slika

Slika

Vmes sem se zmoto in naročil tamale dročnike za prvo serijo. TB in super ma namreč večje..Pa je šel skoraj teden okoli, da sem dobil prave

Slika

Slika

Počasi zlaganje nazaj. Dobit pri tem avt vodno pumpo vn in notri, je za ubit!!! ](*,) Da ne govorim da jermenica ne gre posebi dol, ker je premalo prostora, čeprav Alfina navodila kažejo kak jo snameš bp :doubt: V nekje 6 poizkusu sem jo uspel not dobit.

Slika

Slika

Slika

Na hitro malo polepšal pokrov, da ni glih cel rjav

Slika

Slika

Slika

Slika

Malo še varil plastiko haha

Slika

Slika

Nov rotor

Slika

Vsi jermeni nazaj

Slika

Slika

Zaprto vse pri jermenih

Slika

Zaprt motor

Slika

Večina nazaj na svojem mestu

Slika

Na hitro polepšal še napise. Nisem mogo pustit vse umazano, odluščeno :D

Slika

Vmes zamenjal še glavni cilinder sklopke

Slika

Slika

In odzračil sklopko

Slika

Motor sestavljen!

Slika

Slika

Dalje mi reče, naj pogledam armaturo, ne sveti nič. Ok. Hudo čudno. Vzamem vn, razstavim.

Slika

:lol: :lol: :roll:

Slika

Slika

Mja..nova ohišja, spucat vezje 8)

Slika

Pri kolegu na dvigalki dobila novo podvozje spredaj. Roke, amortizerji, stabilizator štangice, nove manšete volana, nov semering polosovine.

Slika

Test drive itd, avto ne gre nikamr, tuli kot nora turbina in vleče šele od nekje 4k +. Ok neki ni vredu. Diagnoza, verjetn je turbina v kurcu :doubt:

Slika

Turbina dol.

Slika

Lufta ni, veternica ok :-k

Slika

Kaj je pa to 8-[

Slika

Slika

Veselje z vijaki seveda :roll:

Slika

In pa krivec za vse!

Slika

No obenem odkrijem še počen westgate..

Slika

Slika

Ok. Dejmo drugo turbino. Reče znanc, joj mam eno obnovljeno v italiji. Ja super, dej pošl. Ko sem jz vido to "obnovljeno" [-o<

Slika

Slika

Slika

Slika

Hvala in adijo. Bomo kr staro od avta zrihtali.Vse razstavil

Slika

Povarili westgate kolk se je dalo, da bo dlje zdržala.

Slika

Vijake porihtali, kjer mi glave urejajo

Slika

3x helicoil

Slika

Downpipe 2x helicoil

Slika

Pa seveda sem dal original stojne vijake in matice kot mora bit, ne vijake kere najdeš pri roki, kot večina dela..

Slika

Slika

Poravnane površine

Slika

Plus cement za izpušne sisteme za ziher

Slika

Pa za piko na i, še razcepka kot se spodobi za westgate

Slika

"Obnovljena" turbina. Vsa nova tesnila, nove vakum cevi, stojni vijaki, matice, itd.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Zadaj desno je nabijala še stab štangica

Slika

Pa grozni znakci so dobili malo lepše 8)

Slika

Slika

60 km testne vožnje. Zdej pa leti kot treba. Dobro potegne, nobenih zvokov več pihanja mim itd. Rabi še nov izpušni sistem, ker sta zadnja dva lonca luknjasta, ampak povrsti. Pride tudi to na vrsto, ma že v planu lastnik, skupaj z menjavo podvozja zadaj še.

Slika

Mašinca dela zdej k urca





Pa na poln segrete še z mal več obrati :mrgreen: To je to od GTV, ki je vmes vskočla.





Potem je prispel nov motor za zrihtat. Alfa 75 1.8 TB 8) Zgleda sicer odlično stanje, ampak je dolga leta čakal pa se bo preventivno pogledalo pred vgradnjo.

Slika

Slika

Slika

Slika


Za GTV 2.0 V6 TB motorjo je prišel na vrsto 164 3.0 V6 QV motor.

Slika

Slika

Že ko sem olje spuščal sem sumo, pa se je hitro sum potrdil :doubt: Voda zmešala se. Pa zažgano vse črno, lepljivo kot smola ](*,)

Slika

Slika

Rjav zanič cilinder

Slika

Podmazovanje na vn hehe :mrgreen:

Slika

Slika

Glave dol, nič lepega

Slika

Noro oksidirane

Slika

Slika

Karter dol

Slika

Ležaji pa gred na srečo preživeli

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Kar se pa ne more rečt za bate..2 sta že mela znake ribanja na polno.

Slika

Slika

Cilindri bli pa toooolk zapečeni. Ene 2 ure jih vsaj vn tolko, brez da bi jih seveda pojebal ](*,)

Slika

Vse črno zažgano

Slika

Prišle še 2 rezervne glave, smo mislili, da jih bo mogoče boljše uporabit, ampak ta motor je pa zgleda mel neke probleme z dobavo olja, ker je bilo VSE zaribano do neuporabnega. Dobesedno vsak del motorja..

Slika

Vmes prišli novi QV bati

Slika

Delavnica polna :mrgreen:

Slika

Glave so sicer mele tudi probleme, ampak se je uspelo rešit

Slika

Slika

Slika

Odšle z gredjo v obdelavo

Slika

In prišle nazaj "nove" :) Spodaj je bili sicer površina tolko od korozije, da se je rabili povarit in pobrusit potem, ampak so se rešile.

Slika

Oprane v stroju, pri tolk zapečenem, drugače ne gre. Nova vodila, popravilo sedežev, poliranje vseh gredi in odmičnih. Popravilo korozije, brušenje, novi tefloni.

Slika

Slika

Slika

Cilindri bojo ostali z izjemo enega isti. Po honanju premerjeni in preverjeni, bojo še vse ok.

Slika

Enga tistega je pa žal rja uničila.

Slika

Slika



Vmes ker se je pri 12V mal vse zakompliciralo z vsem, sem pa dal na stojalo 24V in ga začel kr zlagat

Tuki je bil pa mal obratn vrstni red zaradi časovnega da smo spelali balans gredi na novo.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Gred na novo zbalansirana na preračunane uteži. Olajšan vztrajnik in alu jermenica custom made. Jermenica utež v njej ni glih vrhunec estetike haha :lol:

Slika

Slika

Slika

Slika

Glave so bile sicer urejene, ampak se jih ni glih pazilo pa tudi brušene so bile slabo, tako da so šle še enkrat na brušenje

Slika

Slika

Slika

Slika

Robe za 2 motorja pripravljene :mrgreen:

Slika

Čiščenje batov. Prvi so bli čisto zanič, pa je potem mi hrvat prineso te druge, ki so pa super stanje še.

Slika

Slika

Slika

Slika

In pa čisti 8)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Sestavljeni!

Slika

Dalje. Čiščenje glavne gredi. Mojster na delu :mrgreen: :lol:

Slika

Slika

Nikoli ne razočara kolk je svinjarije. Tukaj bi kmalu prišla do kanalov za mazanje ležajev

Slika

Slika

Skupaj kr nekaj svinjarije

Slika

Slika

Temeljito oprana kompletna in spihana

Slika

In pa novi čepi

Slika

Slika

Prvi blok ni bil ok. Cel potolčen povsod, poškodovan pri zadnjem semeringu, pobrani navoji menjalnika 3, odtrgan vijak pri vodni pumpi, itd

Slika

Opran drugi blok od Lancie, ki je isti kot 24V z izjemo par sprememb ki se zamenjajo bp

Slika

Slika

Malo pobrušena površina pumpe

Slika

Očiščeni sedeži za cilindre in tesnila cilindrov

Slika

Ležaji v blok

Slika

Gred notr

Slika

Slika

Preverit s plastigage. All good.

Slika

In stegnjena

Slika

Tesnilna masa na ove strani plus tesnilo

Slika

Slika

Montirano skupaj s pokrovom bloka

Slika

Flexhone je mel kr posla :mrgreen:

Slika

Ampak je ratal

Slika

Pa še očiščeni odzunaj

Slika



Nadaljevanje sledi kmalu. Kdo je prišel do konca..kapo dol :lol: :mrgreen:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Sicer imam krč v palcu, ampak je uspelo :) Bravo
Uporabniški avatar
GORA
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 740
Pridružen: Ne Nov 25, 2007 11:06 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 159 SW 2.0JTDm TI & Alfa 75 1.6ie
Kraj: Ljubljana

Noro, prav lepo je spremljat tvoje dokumentirane obnove za nas laike, kapo dol!
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

...kot je že GORA povedal ...
Keep up with good work!! =D> :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Vzdolžne praske na batih niso od ribanja. Imaš jih na vseh slikah batov. :) Bate pri premikanju skuša prekucnit, saj so vrtljivo vpeti na sorniku, vodeni pa samo nad sornikom. V starih časih so imeli celo 4 obročke nad sornikom, moj videni rekord pa je skupaj 7 obročkov, 5 nad in 2 pod sornikom. (Steyr)

Zato imajo novejši avti na stranicah med sornikoma grafitno prevleko. Grafit je pa hkrati tudi trdo mazivo.

Pod vse te "opazke" pa ne mešaj T in ostale dirkalne bate.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Nekaj prask vedno nastane itak. Ampak so daleč od "normalnega". In ko je tko črno skurjeno in zribano, to ni normalno. Nastane to pri zanič olju oz pri problemih z mazanjem.
Motor ima povsod preveliko obrabo, kar je posledica skurjenega zanič olja (se vidi da je notri kompletno črn in lepljiv kot smola) in posledično slabega podmazovanja. In zato sta ga tista dva bata nastradala. To je znan problem pri 12V, ki ima podmazovanje cilindra in bata preko luknje v ojnici. Zato so tudi potem pri FL V6 12V motorju naredili podmazovanje preko šob v bloku, kot pri novih 24V. Še v EPER pri menjavi bloka piše ADOPTION OF OIL JETS TO ELIMINATE PISTON SEIZURE.
Je pa seveda ogromen plus pri 24V in nasploh novih batih zaščitni sloj, ki ščiti pred obrabo, manj trenja med batom in cilindrom, itd.


Preverjanje obročkov v cilindru, da bo pravi gap. Je bilo potrebno vse 1. kompresijske pobrusit

Slika

Primer nepravilnega jemanja cilindrov vn...

Slika

Po nekaj brušenja poškodb, so bili vsi notri

Slika

Slika

Zlaganje batov, ojnic in zmontirani obročki

Slika

Slika

Moj zvesti pomočnik Hans :lol: :mrgreen:

Slika

Lufti vsi super

Slika

Razdrta, očiščena in preverjena + premerjena oljna črpalka

Slika

Pobrušena površina

Slika

Slika

In zmontirana

Slika

Slika

Vse označeno, da ni nobene dileme, da bi slučajno kaj spustil in ne zategnil na moment

Slika

Slika

Provizorično zaprto s karterjem

Slika

Knock senzorji. Začuda original, še ne razpadeni :lol:

Slika

Glave so bile na frišno pobrušene. Sem moral potem vse spihat in preverit konkretno, da nebi kje ostali kakšni opilki

Slika

Stisnil še ventil, da vidim, da so res uredili sedeže. Začuda so :lol: Ker to so bile spet že obnovljene glave.. :roll:

Slika

Slika

Slika

Slika

Glave stegnjene

Slika

Odmične notri

Slika

Slika

Slika

Nastavljen v fazo in blokade

Slika

Slika

Zaščite na novo pobarvane

Slika

Slika

Zobati gor

Slika

Pri ponovnem steguvanju mostička odmične kjer je blokada, pa seveda ni šlo spet brez pobranih navojev #-o

Slika

Slika

Pa dejmo helicoil...

Slika

Slika

Slika

Slika

In gotovo

Slika

Vmes so prišli deli iz vodnega peskanja od kolega :mrgreen:

Slika

Slika

Zalepljen karter na koncu

Slika

Slika

Zaprto pri jermenih

Slika

Očiščeni injektorji na vn in notr

Slika

Slika

In pa zmontirani

Slika

In gotovo. Motor je totalni pornič za pogledat. Napise morem še edino pobarvat v rdeče

Slika

Slika

Slika

Novi stojni na eni glavi, sploh ni bilo namreč nobenega.

Slika

Na drugi glavi so pa pojebali vse navoje praktično [-o< #-o

S klešči vn jemljejo, pojebejo navoje na stojnem vijaku, nič ne očistijo v glavi, ne popravijo navoja, ampak sam notr v glavo zašravfa nazaj kolk gre. Seveda večinoma primejo samo par navojov...

Slika

Slika

Slika

Potem pa popravljam, in rešujem kar se da. Naročil stojne, mi jih zmanjkalo. Bomo vidl, če bojo kej prijeli al bo treba še tukaj delat 3x helicoil :doubt:

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Zadnji detajli na 24V gotovi (rdeči napisi). Pol sem pa nardil en redek photoshoot obnovljenih 3.0 V6 24V in 3.0 V6 12V side by side :mrgreen: 8)

Slika

Slika

18+ material!! :P :mrgreen:

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

24V je šel iz stojala in ga je hrvat odpelal. Dalje na stojalo pa obešen iz 164 3.0 V6 12V QV.

Slika

Slika

Slika


Blok opran. Stanje je blo grozljivo #-o Črno zapečeno vse vni in notri 8-[

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Čiščenje gredi je spet pokazalo grozote v kanalih

Slika

Očiščena in novi čepi

Slika

Slika

Luft vse ok v toleranci

Slika

Slika

Zadevo zategnem, probam zavrtet, se nikamor ne premakne :-k Probam še malo, se premakne in ustavi po cca 1 obratu in že po občutku, da ni ok. Hm..neki ne štima ne. Urica, merim, vse ok. Gred ni zvita. Probam s starimi ležaji, isto. Odtegnem napol mostičke, boljše, sam še vedn ne ok. Ok kaj še probat. Mel še en 24V blok. Prestavim gred z novimi ležaji, stegnem, se vrti vse kot mora. Super, se pravi je blok pojeban #-o
Peljem blok v pregled, gledajo, merijo, probavajo, še njim nč jasno blo na začetki. Stegnejo z ležaji ni ok. Stegnejo blok brez ležajov, vse v toleranci. Na koncu se je izkazalo, da je blo treba ležaje in sedeže spolirat, ker oboje nekak ni sedlo dobro skupaj, čeprav je bilo vse očiščeno konkretno.

Slika

Slika

Vmes pripravil vse ostalo že. Novi semering glavne gredi

Slika

Sestavil glave

Slika

Slika

Slika

Spoliral na fino sedeže in mostičke odmičnih, ki so kar lepo popraskani

Slika

Potem pa os za klackalice izpunih ventilov, nikakor ni hotela notri, pa težko šla, pa neke rise po glavi so bile že narjene. Gledam, merim, nič videt. Pretipam vse in odkrijem problem..

Slika

Očitno italijančki pustili po vrtanju robove nepobrušene in sam nabili notri. Ker je vse grozljivo kot en polizdelek nedokončan povsod videt #-o

Slika

Tole v glavah je spraskalo vijake na polno

Slika

Pobrusim vse te točke in grejo štantgice z enim prstom notri, kot morajo it..

Slika

Novi bati, sorniki, obročki, kajlice združeni z ojnicami

Slika

Preverjeni gapi obročkov

Slika

Slika

In vse pripravljeno na vgradnjo

Slika

Svinjska oljna pumpa. Prvo čiščenje, potem meritve. Vse je bilo začuda ok

Slika

Slika

Potem pa spet problemi z ležaji. Zadnje serije GLYCO so ble katastrofalna kvaliteta. Bi jih takoj reklamiral in zahteval druge, ampak je problem, da jih več ni nikje na voljo sploh. In je edina opcija porabit to kar je pa ostalo še ](*,) Kot da se je eden igral z njimi, jih popraskal, odzadaj so bili kot da so pozabili zadnji sploh sploh pobrusit..ah.

Slika

Slika

Slika

Posledično zadeva seveda sploh ni sedla ok, premalo lufta, itd. Sem moral vse spolirat zadnje strani ležajev in ojnic, da sem dobil tisto stotinko-dve da je luft sedaj ok.

Slika

Slika

Slika

Slika

Aja pa kako sedejo "naravnost" 8-[

Slika

Potem je končno ratalo zaključit spodnji del

Slika

Slika

Zmontirana vodna črpalka in pokrov bloka

Slika

Slika

Slika

Končno mislim, da je sranja konec. Očistim karter. Here we go again. Skup s čepom je šel vn še navoj #-o #-o

Slika

Slika

Slika

Peljem še karter v popravilo...

Slika

Slika

Sprednja glava zmontirana

Slika

Slika

Slika

Zadnja glava pa..treba menjat še os pogona oljne črpalke, ker je cela pojebana in semering spet nebi dihtal.

Pa še dva vsaj meni huda posnetka :)



Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Vse pohvale. Z veseljem pogledal vse. Zdej vsaj vem na koga se obrnit če bo kdaj kakšen V6 pri hiši. =D>
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
Odgovori
  • Informacija