Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3726
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

A prav vidim? 147 je šla na odpad?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Prav vidiš.
V vsem času sem prejel celo en klic, pa še ta je bil bot kot ne samo za nižanje cene ... 600€ je bilo očitno preveč, čeprav bi jo dal tudi za manj, ampak ...
Tako da za par 100€ se pa ne bom z nikomer pogajal, raje čim prej dobim popust na zavarovanje GT-jke in dobim za pol leta zavarovanja in cestnine nazaj od 147-ke, ter sproščeno dvorišče.

Torej spraznil tank, pobral dol kar je še približno uporabnega in poslednja vožnja do Lesc ...
Hvala za lepe kilometre in delovne urice preživete okoli nje ... ena pot se je končala, druga se začenja :wave:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Joj, kaj nisi povedal, vzel bi zadnjo polico ...
Jo je pa kar škoda. Bila je prečudovita in brezhibna.
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Škoda, ker si kar nekaj ur vložil vanjo. Čeprav ne morem reči, da te ne razumem...
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Je za zastopit. Raje v prešo kot pa da prenašaš raznorazne klice in esemese "avtohtonega" prebivalstva, ki bi imeli zastonj pa še to je itak predrago.

Danes prodajati star avto, ki ni iz svete trojice, je res mukotrpno.
Ko sem lani prodajal dva svoja, je na koncu bilo zelo blizu tega, da bi 159 ostala pri hiši.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Lep dan za delo zunaj, pa še mimogrede za eno slikco

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Prijavljen še drugi pilot od 147-ke.

Slika

ko pride novo ohišje pa še prestavitev vsebine, tako da bosta oba komplet ključa z lediko, original bo pa samo še kot rezerva pilot.
Z lediko pa zato, ker se je prejšni teden zgodilo, da mi je ključ padel po tleh in ni več deloval. Brez ledike sem šele čez en čas registriral kaj je narobe. Nosilc za baterijo je bil malce bolj zunaj kot običajno.
Čuvaj tako prevzel drug kluč, ostalo pa kot takšna ali drugačna rezerva.

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Na potepu ... žal vreme na destinaciji ni najbolj sodelovalo

Slika

po poti je bilo bolje

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

In problem po izletu ...




Torej nenadoma manjka moči v nizkih obratih, pa pozdrav variatorja pri hladnem zagonu je izginil, mašina se malce bolj trese na štantgasu, pa zvok iz auspuha je :roll:
Seveda že pregledan solenoid in batek pod njim.
Mogoče se ga da kaj razmigat brez večjega podiranja, čeprav kar močno dvomim v to.
Torej nov variator in kmalu menjava.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Jeba... :(
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Tudi to boš rešil, kot že vse ostalo ... :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ja se bo zrihtov ... sam €, pa cajt in plac ...
Nisem pa vedel, da se tej stvaritvi rata zataknt v aktiviranem položaju, pa čeprav ga jermen vleče v kontra smer.
No ja, imam pa sedaj komplet izkušnjo, ko je na 75-ki crknil solenoid, pa sedaj ko je ostal zataknjen variator. Mrzla se pa sedaj pelje tako, da manjka samo še MSCF.- nič moči, pa še malce cukanja in tresenja do 3krpm.
Mimogrede bom pa še enkrat zamenjal oljnato packarijo, 50€ se ne bo prav veliko poznalo pri vsem skupaj.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Vprašanje glede glavnih motornih ležajev:
Glyco navaja (prav tako Kolbenschmidt), da se vgradi 5x 72-3995 STD, kar izgleda takole (torej 5x z oljnim kanalom in 5x brez):
Slika

ePer pravi, da so 1,2,4,5 en set, 3 pa drug set, kar tudi navaja King: http://www.king-catalog.com/Catalog/Set/MB5036AM" onclick="window.open(this.href);return false;

Torej moje laično razmišljanje, na podlagi dejstva, da ima glavna gred samo eno luknjo za olje na glavnih ležajih, ki dovaja olje k onjičnim, pripelje do ugotovitve, da bo z Glyco ležaji furala ojničme ležaje brez olja pol obrata glavne gredi.
Ali pravilno razmišljam?

Obenem pa ima samo King 71718258 in 71728316 kot refernčni številki, ki ustrezata ePeru.
Kaj pa če enostavno dam ležaje za TS, ker te pa ima Glyco?

Zakaj sprašujem, ker je trenutno JTS per partes:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

PS
Ojnični ležaji fuč, tako da sploh ne sedijo več v ležišču, ampak se kar zapirajo, k sreči jih še ni začelo na veliko praskat, oljni obročki tudi poravnani.
Gred, blok in bati izgledajo ok, glava pa pride na vrsto kak drug dan.

Edit
Sem že našel odgovor v Damijanovi temi, dobi komplet Glyco ležajev za 2.0 TS, ker kar katalog navaja za JTS, so večinoma namenjeni za traktorje. Pa gred ni prevrtana skozi, da bi mazanje normalno delovalo.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Dobro da te je firbec matral...koliko je pa pila olja ? Boš glavo tudi podrl ?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Par deci na 1k na začetku, zadnjih 100 je pa začela plav kadit, ko je bila mrzla.
Glava gre tudi v kose, nov variator in tefloni, čiščenje ventilov in kanalov, ter ravnanje. Čiščenje injektorjev, ter nov katalizator, ker je trenutni uporaben kot ropotulca.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija