Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Jonas
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1850
Pridružen: Ne Maj 16, 2004 7:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Lepo povedano in predstavljeno, se vec takih clankov! =D> Zame je to kar precej poucno :)

LP
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Nov paket :lol:

Tokrat mali servis - olje in filtri ...

Najprej odstranim pokrovček za olje - za lažje dihanje ...
Slika

potem pa v kanal in odstranit plastiko pod motorjem 8 vijakov in pastika odpade ...
Slika

pod karter podstavim stari pladen od štedilnika, v njem pa imam dve kantici v kateri se bo zlila večina olja, nekaj ga je pa politega po pladnu :oops: , nekaj ga je pa še na nosilcu nasproti odtočne luknje :|
Slika

da se olajša dostop do filtra (oljnega) je treba odstranit toplotni ščitnik nosilca motorja in toplotni ščit na volanski letvi
Slika
Slika
Slika

pod filter je priporočljivo dati kakšno krpo, ki bo lovila olje, ampak ga je kar precej :? . Ko je filter odvit se pocedi še mala količina olja iz karterja direktno na glavo :roll: #-o . Očisti se sedišče filtra.
Slika

ko se enkrat vse dobro odcedi (pa dobro umije :lol: ), odstranim pladen izpod avta
Slika

hmmmmm le kje bi bil čep pa tesnilo za karter hmmmmm :?: :?:
ahhhh še vem kje ... :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
Slika
Slika
Slika

sledi nameščanje čepa na karter
Slika

pa še olje se je našlo
Slika

z novim oljem se namaže tesnilo filtra, ter nalije do 2 cm pod robom olja v filter
Slika
Slika

z roko se privije (kar da) filter
Slika

sedaj je pa že čas za olje - na zdravje ! :hi:-
Slika
Slika

olja se nalije do označbe max na palčki.

tako en del je opravljen, sli še filter za zrak in za kabino (klima)
Slika

najprej zračni, z majhnim šrufncigerjem (izvijač) se stakne objemki na zračnem vodu. V mojem primeru na obeh straneh dušilnika sesalnih šumov
Slika
Slika
Slika

dušilnik šumov se potegne iz MAF-a in gibljive cevi pred dušilno loputo
Slika
Slika

pogled na ohišje filtra z 4-mi vijaki (eden se skriva pod dovodno cevjo v hladilnik) - originalni so ponavadi dobro zarjaveti, a v mojem primeru sem jih že prejšnič zamenjal za inox (kakor tudi večino drugih na izpostavljenih mestih)
Slika

sname se konektor z MAF-a (sicer sem ga že prej ampak vseeno raje napišem), odstrani se še nosilec ohišja, vidi se ga za kablom ki je peljal na MAF
Slika

ohišje je potrebno nekoliko dvignit, da se stakne iz sedišča na dnu, kar omogoči lažji dostop do vijakov in potem olajša dostranitev pokrova in samefa filtra
Slika

stari filter leti v smeti, odišje se očisti raznih smeti in namesti se nov filter
Slika

no pa pred sestavljanjem še en detajl (ne)slavnega MAF-a 8)
Slika

potem se vse skup namesti v obratnem vrstnem redu inzadeva je opravljena.

a vas mogoče zanima specjalno orodje za stiskanje objemk na sesalnem vodu ?? :?:
tukaj je pa nikomur ne povejte :-$
Slika
Slika

še en del končan, sedaj pa samo še fliter za kabino.
odvijejo se 4-je vijaki na ploščoci pred vetrobranskim steklom
Slika

odstranitev te ploščice razkije še en pkrovček, katerega držita 2 vijaka
Slika

na še vedno ni filtra - kot ruske babuške :lol:
če se odvije še naslednja 2 vijaka in umakne kable ki vodijo čez ploščico, pa dobimo ...
Slika

... en zamazan filter :vomit:
Slika
Slika

ker je sigurno nekaj smeti ostalo v ohišju, je treba improvizirat sesalnik z dolgim in zelo tankim nastavkom - gumi cev in lepilni trak :mrgreen: 8)
Slika

stari filter ponovno dobi krila in pristne v kanti, očisti se še okvirček filtra, nakar se namesti nov vložek
Slika

sledi samo še setavljanje v obratnem vrstnem redu, zagon motorja, preverjanje, če vse tesni in deluje normalo ter še namestitev toplotnih ščitov na nosilcu in volanski letvi in same zaščite za motor.


Pa še:
- motor naj bo dobro ogret pred menjavo, da olje bolje izteče, je pa potrebno paziti, da se ne opeče na katerem koli delu motorja in izpuha, ter s samim oljem, ki izteka. Zaradi tega je moj čep pristal v kantici skupaj z oljem, ker sem raje nsalednji dan v olju našel čep, kot pa se oplekel z oljem - Bella ne je 15 min pred menjavo pripeljala iz LJ, tako da je bilo olje dobro ogreto :P
- olje naj izteka čim dlje časa, ker si ponavadi rezerviram kak dan ali dva za taka opravila (se pravi imam druga avto za uporabo), pustim da olje izteka vsaj 10 ur (kdaj celo kak dan).


Mal huda je, ampak bo že .... :lol: :lol:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Zatačas ko pa čakate še na mali servis na 75-ki pa lahko pakžem s čim se še ternutno ubadam zraven Alfic:

Tole šla Bella pred servisom iskat v LJ:
Slika

kar je zamenjalo dosedanjo vsebino
Slika

z novejšo
Slika
Slika

A nisem zanimiva kombinacija: čez dan šreufam pa pocam po šmiru, zvečer pa računalnik sestavljam... :jump3:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

=D> lepo lepo, kot bi sebe gledal, pa tudi z računalniki se rad igram in jih sestavljam :D

Drugače pa jaz pri menjavi olja ne čakam tako dolgo na iztek, ampak žrtvujem par deci novega in ga natočim tako da izpere karter in teče spodaj res čisto olje, šele potem privijem čep in točim novega.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

res si faca...macgyver ;) oz. sam svoj mojster... Pralni stroji pa to ti gre tut? :lol:

Joke...
Res si jack. to z računalnikom bi mi še šlo.. uno ta prvo in sploh tko dosledno ni šans. =D>
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Alan ja sej tisto z nalivanjem nekaj svežega tud mal zravn prakticiram.


Pralni stroj ja ..... kakšno gumo, cevi, pa take stvari ni problem, štrom pa pr mir pustim oz. bratu rečem, k je elektronik - elektrotehnik
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

:D zgleda nas je vec takih mix talentov tuki :D
Uporabniški avatar
Jonas
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1850
Pridružen: Ne Maj 16, 2004 7:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Lepo dokumentirano, jaz osebno kar rad kaj takega preberem, se morebiti se naucim kaj koristnega =D> :D

LP
Uporabniški avatar
H.P. BaXXter
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1498
Pridružen: Ne Feb 12, 2006 7:57 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj

tudi meni so take teme vedno zanimive =D> =D> =D>
FuManchu napisal/-a:V moji dvoletni alfistični karieri sem ugotovil, da je najpomembneje biti član AMZS (zastonj šlep :lol:)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Hvala za pohvale :D :D

No ta nov mlinček tudi že funkcionira - tole pišem na njem. 8)
75 - ka je pa v delu, olje je že izteklo, jutri pa novo noter pa še servo olje zamenjam ... slikce sledijo (upam, da jih nebo že preveč :oops: )
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

vse pohvale res =D>

zdaj pa čakam na slikce od 75-ke :mrgreen: :mrgreen:

aja pa pri 166 si meu ceu od avspuha malo sploščeno spodaj, al je že original al si mal podrsau kje?:oops:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Sem prav čakal, kdo bo za tisto udrtino na auspuhu vprašal .... :mrgreen:

Balla je bila v kompletu s tisto udrtino, k sem jo kupil.
Videl sem jo itak šele k sem olje v prvo menjal, izgleda ja nekdo mislil, da je avto višji - se je tudi na zaščiti poznalo (bila je sesuta).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Par slikc na željo Grilzz-a

Menjalnik v vsem svojem sijaju ... :lol: :lol:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Skorajda bi raje videl, da malce pušča, ker razni vijaki kar rjavijo ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

No naslednji del je v pripravi ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6834
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Se oproščam za nabita posta, a nekako moram temo spravit na nasledno stran, ker je ta že kar hudo zabasan s slikcami. :oops: :oops:

Komentarji dobrodošli ... :D
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija