Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
GEISTERFAHRER
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1389
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ptuj

Moje sanje voziš! =D>
Slika
Alfa Romeo, za dušo in telo!
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Sam da je ovca na zicih, hehe.

Volan mi je ful všeč barvna kombinacija.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
rapbit
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1876
Pridružen: To Jun 15, 2004 9:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lublana trnovo

čist je hudaaa!!! volan je čist bolann!!!!!!!!!!!! kako pa kje si pa to dau delat - volan mislm?

ares je huda k ps!!!,
ztr
Uporabniški avatar
GTA lover
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1908
Pridružen: To Avg 30, 2005 5:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Meni je tudi krasna, sam 2 stvari me pa motijo:

1) zadnji spojlerček, se mi zdi kot da je "na silo" tam...
2) ovca na sedežih :roll:

Sicer pa ena a avto =D> =D> =D>

PS: volan + prestavna = respect 8)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6821
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

GTA lover napisal/-a:2) ovca na sedežih :roll:
Leder je nekoliko mrzel za zjutraj na njega zicent (nimam ogrevanih sedežev).
Jarca mam pa na zdicih odkar sem prvo Alfo kupil, se pravi od leta 2000.

Drugače sem pa ta nove prevleke kupil cca 14 dni nazaj.

Vseeno pa jo je treba videt v živo.

Volan + prestavna pa je prišlo skupaj z lubico.

PS
Sem hotel v BTC pridet, pa sem moral po sili razmer nazaj v službo. :cry:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
kristijan
Alfist
Alfist
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr Dec 01, 2004 6:23 pm
Član Alfa Kluba: 0

Zelo lepa 166 pa tudi motor je dober smo jo imeli doma in je res super avto, sam neki me moti, kaj imaš to za ene prevelke na zicih se mi zdi da sploh ne pašejo ker so take kosmate, kupi rajši navadne da se bodo lepo po zicu ulegle bo lepše zgledalo.
Slika
Uporabniški avatar
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 5:22 pm
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

A prevelke za zaice pa sam prestavlaš...bo na konc ATX mel une plave....Avti lepi sam prevleke na zicih so pa ogab....
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

hudo huda 166, volan je res nor!!!!!
drugace pa bi jz bodykit odstranu, kupu en zelo diskreten spojlercek (podoben temu, le da bi se lepse ujemal z celoto) ter znizal zadevo. joooooooooooj zakaj nima $ da bi si kupu 166:((
drugac pa respect, dve lepoticki na kupu:)
Slika
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Lep Fiat, sam mi je una Alfa lepša :mrgreen: :mrgreen:
Uporabniški avatar
žival
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3281
Pridružen: Pe Avg 26, 2005 12:42 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Litija

No evo z novo obutvijo precej bol zgleda! Za vse tiste k pa jih motjo prevleke: sej jih date lohk dol :)
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6821
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Kaj ste se vsi spravli na te prevleke. :oops:


Prevleke ostanejo - so mi preveč všeč v poletnih in zimskih mesecih in še tistih vmes. :lol: oz. imam raje komfort kot lepoto :lol:

Pa body kit tudi, ker je večinoma lepljen + je ta kit odliči o nakupu :wink:



Drugače pa se zahvaljujem vsem za komentarje.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
GEISTERFAHRER
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1389
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ptuj

El Barto napisal/-a:Kaj ste se vsi spravli na te prevleke. :oops:


Prevleke ostanejo - so mi preveč všeč v poletnih in zimskih mesecih in še tistih vmes. :lol: oz. imam raje komfort kot lepoto :lol:
Vrži še en kožuh na volan, da bo avto zares komfortalen.... :wink:
Slika
Alfa Romeo, za dušo in telo!
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6821
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Obljuba dela dolg ....

Najprej kako se je odvijal veliki servis na moji Belli:

Najprej sem odklopil akumulator ter počakal 15 min. Potem sem odstranil vso plastiko okoli motorja, med lučmi ter prečni nosilec nad hladilnikom, spotoma sem tudi malce umaknil mehanizem za zpiranje motornega pokrova. Odstranil sem tudi filter za zrak, MAF in dušilnik sesalnih šumov (opis bo sledil v nadaljevanju - mali servis)
Slika

sledilo je preznenje hladilnega sistema, pred tem sem moral odmontirat ventilator, ter odklopit nekaj kablov ki vodijo nanj.
Sistem sem spraznil tako, da sem odrezal spodnjo objemko na cevi (pravzaprav sem porezal vse), in spustil antiftiz v posode.
Slika

odstranil sem še hladilnik, ker je bil popolnoma zamašen iz zunanje strani, sama odstranitev je pa malce zoprna, ker je nanj pritrjen še kondenzator klime ter kovinski ploščici, ki usmerjata ves zrak skozi hladilnik. Vijaki so pa skriti za odbijačem in sem jih nekako dosegel skozi mrežico (predhodni poskusi s klučkom v roki in šarjenje v neznanem je prineslo precej grdih besed, pa nekaj odrgnin :x ).
Slika

nakar je bilo treba razkriti vžigalni sistem, tako da sem odstranil prednji pokrov, zadnji pa ni tako enostaven, ker je obenem še seselni kolektor.
Se pravi sesalne cevi (imajo fine objemke za večkratno uporabo), pa cevi za dihanje karterja, ter nekaj elektronike - dušilna loputa ter dva modula na zadnji strani sesalnega kolektorja.
Slika
Slika

stvari so se začele kopičit v prtlažniku :lol:
Slika

sledila je menjava termostata (original seveda)...
Slika

za menjavo je bilo treba odmaknit malo škatlico za konektorje
Slika

medtem sem zamenjal svečke in dal hladilnik v čiščenje. Ko je bilo to končano, sem dvignil avto, snel kolo in notranje obloge blatnika ...
Slika
Slika

presenečenje ... -A-;
Slika

da sem lahko snel pokrov zobatega jermena, sem prej moral spraznit in odstranit rezervarček za servo olje - spet nekaj grdih besed, ker ni nobenega placa, pa cevke so zapekle na rezervarček #-o
Slika

ko sem bil že pri delu sem zamenjal še servo olje (ko ni rezervarčka, je zelo enostavno z vtralnikom za pogon jermena in pomočnikom v avtu :lol:
Slika

nekaj sekund dela s pištolo na 9 barih in glavna jermenica je odpadla :lol: (orodje za fiksiranj se je zelo dobro obneslo :D )
Slika
Slika

zbirka stare krame :) ...
Slika

seveda ne smemo pzabit še na vodno črpalko, nova je s kovinskim impelerjem
Slika
Slika

nekaj se dogaja - nov jermen Gates, ležaja SKF ter napenjalec KOYO (original AR). Na sliki pa še najnovejše priprave za popravljenje položaja odmičnih gredi :-$
Slika

namestitev glavne jermenice, ter zatregovanje (simbolna slika) :oops:
Slika

ter preverjanje položaja odmičnih gredi (vsaj 5 kratno) in napetosti jermena
Slika
Slika
Slika

nameščen še rezervarček za servo olje in pokrovi čez zobat jermen, pa še mikro jermen Gates in ležajčki KOYO in še en original napenjalec tudi KOYO
Slika

sestavljanje v obratnem vrstnem redu - nameščanje pokrovov, povezovanje konektorjev, namestitev hladilnika in ventilatorja, povezovanj cevi, nameščanje novih objemk, polnjenje hladilnega sistema, namestitev notranje obloge blatnika, kolesa in prizemljitev ...
Slika
Slika

še finiš cez ciljno črto ...
Slika

Pa najpomembnejša stvar - PRIVOŠČITE SI HLADNO PIVO - vsaj na koncu če že ne vmes - jaz sem si ga :lol:
Slika



V naslednjem prispevku sledi mali servis (menjava olja v motorju ter vseh filtrov), pa še mali servis na 75-ki ter menjava servo olja, pa mogoče še kak druga stvar ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
tito156
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1529
Pridružen: Sr Jun 07, 2006 10:40 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MarburgAnDerDrau

Zelo zanimivo in poučno. =D>
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6821
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Aja lahko še povem, da je bila plastika pod motorjem odstranjena zaradi lažjega dostopa (opis v nadaljevanju). Motor pa je bil pred demontažo zobatega jermena spravljen v gornjo mrtvo točko (GMT) na prvem cilindru, označen je bil položaj na vztrajniku, in vseh jermenicah. Same odmične pa so bile blokirane s kovinskimi ploščicami, ki so bile zagozdene med zobe...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija