Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

No pa še 75 - ka

Pa ponovimo vajo:
orodje in lovilne posode so pripravljene
Slika

še ostale stvari (sicer sem kasneje uporabil Mann-ov filter za olje)
Slika

pogled na to kaj me čaka ...
Slika

seveda najprej čep
Slika

in že teče ... :lol:
Slika

pa še filter odvijem ...
Slika
Slika

ponovno ribarjenje za zamaškom :roll:
Slika

sledi toplotna obdelava tesnila čepa
Slika

tesnilo se pogreje na rdeče in vrže v vodo
Slika

predpriprava filtra - mazanje tesnila in polnenje filtra z novim oljem. Nalil sem ga malenkost čez polovico, ker če bi ga bilo več bi teklo povsod, ko bi hotel priviti filter
Slika

ko je vse na svojem mestu (čep in filter) sledi nalivanje olja, na zdravje :hi:-
Slika
Slika

nadaljuje se pri filtru za zrak. Stakns se 5 klipsen, ki držijo pokrov filtra
Slika

razrahlja dve objemki
Slika
Slika

odklopi se še konktor z merilca pretoka zraka in odstrani pokrov
Slika

ker je filter kot nov, ga še nebom menjal ...
Slika

ker bo verjetno kdo vprašal kaj je to za ene ploščica pod merilcem pretoka in cevjo naj povem, da je to inox plošča, ki služi kot toplotni ščit pred vročimi izpušnimi cevmi
Slika

sledi menjava servo olja
Slika

s staro črpalko za gorivo sem izpraznil rezervarček, ker v nasprotnem primeru bi nastala poplava olja :?
Slika

no ko sem odstranil rezervarček, sem na dovodno cev namestil lijak za novo olje, povratni vod pa podaljšal v kantico, v katero se bo nateklo staro olje. Snel sem še jermen za pogon servo črpalke ter namestil krajši jermen, za pogon pa skrbi vrtalnik z nameščeno jermenico. Poislak sem še pomočnika, da bo vrtel volan. Aja pa avto sem tudi dviglil, za lažje vretnje volana in črpalke
Slika

... in tako sem zamenjal še servo olje.

Sestavljanje se vrši v obratnem vrstnem redu:
- namestitev rezervarčka za servo olje in polnjenje sistema z oljem
- še malo zavrim črpalko, da potisne zrak iz sistema
- namestim filter za zrak na svoje mesto in pokrije ter zategne vse objemke in natakne kabel na merilec pretoka zraka.

Nakar se zežene motor, preveri, če vse tesni in normalno deluje, ptem pa še najpomembnejše - gre se na hladno PIVO :wink:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
rapbit
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1876
Pridružen: To Jun 15, 2004 9:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lublana trnovo

=D> lepo skrbiš za lubice :wink: edino kaj je fora z unim pregrevanjem unega čepa...al tesnila?
meu bi use kar ma križ pa kačo u krogcu!!!!!
-----------------------------------------------------
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Fora tesnila ... ja ...

Žarjenje bakra, da je ponovno mehko in ponovno opravlja nalogo tesnila, ker če bi kar staro našraufal nazaj, bi se kaj hitro lahko zgodilo, da bi stvar puščala.

Moram pa najti še eno bakreno tesnilo za Bello, ker ima sedaj nako zadevo iz aluminija, tega pe se neda tako popravljat ampak samo zamenjat. Žal nisem imel drugega in je za še eno leto kar staro notri, za naslednjo menjavo pa si moram nekaj poiskat.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
rapbit
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1876
Pridružen: To Jun 15, 2004 9:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lublana trnovo

aha aha ok hvala :wink:
meu bi use kar ma križ pa kačo u krogcu!!!!!
-----------------------------------------------------
Uporabniški avatar
guma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1009
Pridružen: To Apr 12, 2005 8:28 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

V lepem stanju je 75ka. Sploh okoli motorja se lepo sveti. =D>
Slika
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

tale 75ka je pa ko nova? respect =D>
Slika
blisk
Alfist
Alfist
Prispevkov: 397
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:50 pm

spodaj je gnila? :? ..al je zelo zdrava in brez pike rje :?: :)
Alfa-potenza italiana
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Se trudim, da je čim lepša pa zrihtana ... jaz osel sem pa malenkost slabšo šel pa prodal.
Vsakič k kaka debata nanese me ponovno prime ...

Edit
rija - hja spodaj ni nič posebnega, se najde kaka pika, najbolj so na udaru nosilci za dvigalko, pa zadaj zanka na koritu za rezervo, pa standard na zadnjih blatnikih
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Super fotke! =D>
A mašino kej pucaš ali je vedno tako čista?

Koliko te selenije pa popije?
Pa če ni skrivnost kaksno olje imaš v menjalniku?
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Grilzz napisal/-a:Super fotke! =D>
A mašino kej pucaš ali je vedno tako čista?

Koliko te selenije pa popije?
Pa če ni skrivnost kaksno olje imaš v menjalniku?
Mašina je bila do sedaj prana 2 krat (v domači lasti je 7 let) prvič k je prišla, drugič pa ko sem pozabil dat pokrovček na motor :oops: :roll: (so bli dimni signali pod haubo, pa ostala lepota), oz. se po potrebi obriše vsake tolk cajta, če je kaj posebnega, a sproti odpravlam mogoče probleme.

Kolk popije Selenie še ne vem, ker je bil prej Valvoline Turbo V, pa ga je šlo cca 1 liter na 1000 km ali pa še mal več.

V menjalniku je pa sedaj Tutela ZC 75 SYNT, prej je bil pa ELF Tranself TRJ, ki je dobesedno zgorel po 1000 km - ven sem spustil skorajda črno brozgo. Saj nebi nič posebnega opazil a se je začel menjalnik oglašat (prej se ni).
To olje ELF je bilo v vseh avtih doma, pa je povsod zgorel ... :evil:

Nikol več ELF :evil:

PS
Še besedica o riji - avto je spodaj dodatno zaščiten, a bom moral počasi ponoviti vajo. Lukenj ni, razen na blatniku je bila (obroba) pa je popravljeno, obese so mal bolj popikane, a ni problema. Aja pa sedaj ima neka manj k 90 kkm.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
guma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1009
Pridružen: To Apr 12, 2005 8:28 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Se pravi je vredna nekje 272 EUR :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Hehehe, milo za žajfo. :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

guma napisal/-a:Se pravi je vredna nekje 272 EUR :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Hehehe, milo za žajfo. :mrgreen:
Am 272,24 € ... :mrgreen: :mrgreen:


Ne ni, ker je trenutno neprecenljiva - se niti pomisli ne na prodajo ali cenjenje v stilu kolk bi dobil zanjo, ker se ta Alfica nebo več prodajala. :wink:
Itak pa če bi se je mami naveličala, jo vzamem jaz ... :mrgreen:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
33-fonda
Alfist
Alfist
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr Avg 16, 2006 1:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: NG-Solkan

lepa 75-tka...platišča tud dobra :D
ko peštam.Alfa rešuje mene in jst rešujem njo....Popolno sožitje :)
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

Daj mi samo prosim povej katera cevka je dovodna in katera odvodna. Tista ki gre na pumpo je verjetno odvodna, ne ? Pa kolko olja gre cca. v 33tko (ATF) ?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Dovod vodi direktno v črpalko in je tudi večjega premera kot povratek.
Povratek je pa tista manjšega premera, ki pride iz volanske letve, skozi hladilnik (železna cev, speljana v zanko za hladilnikom vode) in se vrne v rezervarček.
V mojem primeru je dovodna za črpalko na spodnjem robu rezervarčka, povratek pa na sredini spodaj.
Za snemanje obeh z rezervarčka sem si pomagal s fenom, ker je bila guma preveč trda ...

Jaz sem za tole porabil nekaj več kot liter tega olja (olje za avtomatske menjalnike -ATF - Dexron II). Pa danes zjutraj se je kar poznala razlika na volanu - zgleda je bilo olje še originalno :oops: (je že malce vleklo na rjavo barvo).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija