Moja Bella 166-ka, Stella in GT-jka, ter ex 75-ka in 147-ka

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kakšno mnenje?
Al pa pustim pri miru in obdržim vodni izmenjevalec.
Pusti.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

El Barto napisal/-a:... če je vse prav, mora bat lepo sest v cilinder samo s pomočjo par prstov, brez ročaja od kladiva. ...
JOJ; a ni to logično??? Kako pa bi lahko drugače potisnil bat v cilinder?
Mora se sestaviti na roke. Ravnotako je pri zavornih cilindrih, mora iti BP sestavljanje na roke.

Še štorija, mehankarska!
Moja 2 kolega, brata, eden je mehanik. Mehanik je v mladih letih, že po šoli doma z bratom rihtal enega tomosakija. V mojih časih je bilo popularno povrtavanje na 60ccm... Ko sta montirala cilinder, je eden poprek držal lesen kol, mehanik pa z macolo nabijal cilinder na bat!
In potem je to en strokovnjak za popravilo avta... :( :( :(
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

:lol: :lol:
To me je spomnilo na:
https://youtu.be/t127UCrtvLw?t=44" onclick="window.open(this.href);return false;

Drugače pa bencin in brake cleaner ...

Slika

Pa ker set dihtng za spodnji del vsebuje gumico z napačnim premerom, drugega O-ringa pa sploh ne, bo treba še to dobit.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Poglej v ePER, ponavadi je tam tudi dimenzija napisana in greš lahko z dimenzijo iskat v kako tehnično trgovino.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Hvala, ja se poslužujem tega.
Žal za tele primer ni bilo nič podatkov, pa google tudi ni nič pametnega našel, tako da sem vse skupaj premeril in naročil.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Drugače lahko guglaš tudi po OE kodi in včasih, če je podatek, vrže na eno stran za italijanske dele in tam potem prideš do dela, zraven so pa dimenzije. Ni 100% za vse podatek, je pa za več kot 95%.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ja iskal po kataloški, pa po par poiskusih 0, drugega pa sploh ni nikjer označenega, tako da šubler v roke in premerit.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Še zadnji pogled v cilindre

Slika

potem primerjava različnih načinov zategovanja glave (sprednji Elring, dugi Payen)

Slika

odločil sem se za tretjega iz eLearna in tudi momente, ki so tam navedeni

Slika

vse šraufe lepo namazat, zategnt, ter ponovit vajo še za odmične in sesalni kolektor, kjer sem potem dokončno odlomil adapter iz 3/8 na 1/4, ...
Dost za dons :hi:-

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Glede zategovanja glave je pa že iz starih časov, da se zateguje krožno iz sredine ven. Kot je prikazano pri Payenu. Sem šel še stara tovarniška servisna navodila drugih znamk gledat in je povsod krožno zategovanje.

Samo da boš imel zdaj mir s to kačo! :D
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Malce dopoldanskega spanja po nočni, popoldne pa na delo ...
Se kar polni tole, pa robe iz prtlažnika sploh še nisem začel not tlačit

Slika

kakorkoli že ... na zdravje

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Olje za servo? :D
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9779
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Volanska letev je spustila ... :mrgreen:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Dons sem se končno spravil k menjavi teflonskih obročkov (tesnil) injektorjev. Paravzaprav nič posebnega :)

Slika

Bolj zabavno je bilo, ker za montažo krajnih injektorjev ni dovolj prostora za montažo pritrdilnega obročka, ko je enkrat namontiran sesalni kolektor. Manjša dodelava obročkov in injektorji ponovno domujejo v glavi.
Še malo morje drugi stvari nabasono okoli motorja, potem pa končno čas za jermenje (ja ponovno nastavljena na TS kote odmičnih)

Slika

in dost za dons

Slika
"Servo olje" še kar pušča in sem moral ponovno dolit ... :hi:-
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6831
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

3x po 30 sec vrtenja brez svečk, zadnje z nazaj vstavljeno varovalko za bencinsko pumpo



Oblaček je pa barva na katalizatorjih, ki se je morala posušit ... :)

Testna vožnja in pri 100 km/h nekaj zaropota v sprednjem desnem kolesu ... čez mogoče 5 sec začne Alfico zanašat in obenem ropotat iz istega konca, k sreči ravno plac za na hitro ustavt in ...
Nisem slikal, ampak sem zelo vesel, da sem si naštimal rezervno kolo in opremo za menjavo ...
Luknja da kamot pade šraufciger vanjo.

Slika

Slika

Verjetno sem nekaj že prej povozil in je potem pri brzini ven odfrčalo.

Edit
Popravek, skoraj 10 sec je šlo ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Slišati je, da motorče lepo prede! 8)
Guma pa, JBG, čas je za letne :)
Odgovori
  • Informacija