No pa še 75 - ka
Pa ponovimo vajo:
orodje in lovilne posode so pripravljene
še ostale stvari (sicer sem kasneje uporabil Mann-ov filter za olje)
pogled na to kaj me čaka ...
seveda najprej čep
in že teče ...
pa še filter odvijem ...
ponovno ribarjenje za zamaškom
sledi toplotna obdelava tesnila čepa
tesnilo se pogreje na rdeče in vrže v vodo
predpriprava filtra - mazanje tesnila in polnenje filtra z novim oljem. Nalil sem ga malenkost čez polovico, ker če bi ga bilo več bi teklo povsod, ko bi hotel priviti filter
ko je vse na svojem mestu (čep in filter) sledi nalivanje olja, na zdravje
nadaljuje se pri filtru za zrak. Stakns se 5 klipsen, ki držijo pokrov filtra
razrahlja dve objemki
odklopi se še konktor z merilca pretoka zraka in odstrani pokrov
ker je filter kot nov, ga še nebom menjal ...
ker bo verjetno kdo vprašal kaj je to za ene ploščica pod merilcem pretoka in cevjo naj povem, da je to inox plošča, ki služi kot toplotni ščit pred vročimi izpušnimi cevmi
sledi menjava servo olja
s staro črpalko za gorivo sem izpraznil rezervarček, ker v nasprotnem primeru bi nastala poplava olja
no ko sem odstranil rezervarček, sem na dovodno cev namestil lijak za novo olje, povratni vod pa podaljšal v kantico, v katero se bo nateklo staro olje. Snel sem še jermen za pogon servo črpalke ter namestil krajši jermen, za pogon pa skrbi vrtalnik z nameščeno jermenico. Poislak sem še pomočnika, da bo vrtel volan. Aja pa avto sem tudi dviglil, za lažje vretnje volana in črpalke
... in tako sem zamenjal še servo olje.
Sestavljanje se vrši v obratnem vrstnem redu:
- namestitev rezervarčka za servo olje in polnjenje sistema z oljem
- še malo zavrim črpalko, da potisne zrak iz sistema
- namestim filter za zrak na svoje mesto in pokrije ter zategne vse objemke in natakne kabel na merilec pretoka zraka.
Nakar se zežene motor, preveri, če vse tesni in normalno deluje, ptem pa še najpomembnejše - gre se na hladno PIVO