Alfa Romeo Proteo

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Me zanima, če ni to za mnoge navadne voznike celo moteče! Saj smo navajeni zgolj zavijanja prvih koles!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Citroen ZX ima tudi krmiljenje zadnjih koles!
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Xsara tudi, Honda Prelude jih sploh očitno zavija,...
Slika
Uporabniški avatar
AR-146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2668
Pridružen: Ne Okt 05, 2003 12:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

ja pa da ne govorim o avtobusih k mu tok zavije k pr men spredi
Uporabniški avatar
Byrkus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Damijan napisal/-a:Citroen ZX ima tudi krmiljenje zadnjih koles!
Pravzaprav jih nima, ne. Zadnja prema je vpeta bolj elastično, tako da se v zavoju zaradi samih prečnih sil na avto kolesa obrnejo za maksimalno 1.5° v sam zavoj. Kar pa ni isto kot krmiljenje.

Honda, po drugi strani, pa ima tole nareejno mehansko, in če se ne motim se kot obrata zadnjih koles spreminja tudi v odvisnosti od hitrosti.
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim... :D Slika
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

Najprej so imele prelude mehansko, potem elektronsko, nakar so 4ws lepo ukinili. Čarali so tako da so se včasih prva in zadnja kolesa obrnila v isto smer, kao menjava pasu na AC, da avto po vzdolžno manj zavije, pri večjih odmikih pa za okretnost v nasprotno smer. Očitno preveč kompleksen sistem za premalo efekta, vprašanje kakšen občutek za voznika pri večji hitrosti, ko najprej zadek potegne v ovinek, potem pa sili ven???
Je pa stvar zelo uporabna kjer velike krače rabijo okretnost, razni delovni stroji in busi..
Uporabniški avatar
davee
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 197
Pridružen: Po Nov 17, 2003 11:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

dizl napisal/-a:Najprej so imele prelude mehansko, potem elektronsko, nakar so 4ws lepo ukinili. Čarali so tako da so se včasih prva in zadnja kolesa obrnila v isto smer, kao menjava pasu na AC, da avto po vzdolžno manj zavije, pri večjih odmikih pa za okretnost v nasprotno smer. Očitno preveč kompleksen sistem za premalo efekta, vprašanje kakšen občutek za voznika pri večji hitrosti, ko najprej zadek potegne v ovinek, potem pa sili ven???
Je pa stvar zelo uporabna kjer velike krače rabijo okretnost, razni delovni stroji in busi..
Jaz sicer še nisem vozil avta s krmiljenjem zadnje preme, ampak mislim, da je to res samo za delovne stroje in velike krave ala avtobusi in trucki. Ne vem glede tega proteusa. Meni ni oblikovno nič pogodu, mašino dobiš v gtv, spider, 164 in 166, krmiljenje pa pozabite. Če bi delovalo, bi avti to sigurno meli, če ne druzga vsaj največji (a8, bmw7, ar166, mbS...)
let me fly
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Byrkus napisal/-a:
Damijan napisal/-a:Citroen ZX ima tudi krmiljenje zadnjih koles!
Pravzaprav jih nima, ne. Zadnja prema je vpeta bolj elastično, tako da se v zavoju zaradi samih prečnih sil na avto kolesa obrnejo za maksimalno 1.5° v sam zavoj. Kar pa ni isto kot krmiljenje.

Honda, po drugi strani, pa ima tole nareejno mehansko, in če se ne motim se kot obrata zadnjih koles spreminja tudi v odvisnosti od hitrosti.
ZX vulcane je imel v prodajnem prospektu opisano, da ima edini izmed ZX-ov še elektronsko krmiljenje zadnjih koles, ostali modeli pa tako, kot si ti opisal! Upam, da imam še kje ta prospekt.
Uporabniški avatar
davee
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 197
Pridružen: Po Nov 17, 2003 11:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Imam ravno pred sabo prospekt od ZX Volcane 2.0i. Nič ne piše o elektronskem krmiljenju zadnje preme. Je pa napisano in narisano:
'zadnja prema s samodejnim obračanjem zadnjih koles omogoča boljšo stabilnost vozila v ovinkih'.
In potem vzamem v roke prospekt od Citroen ZX vse izvedbe in glej ga zlomka.....................................enaka slikica in enak napis za vse modele. Mislim Damijan, da se motiš.
Zadnjič spremenil davee, dne Pe Feb 27, 2004 9:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
let me fly
Uporabniški avatar
davee
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 197
Pridružen: Po Nov 17, 2003 11:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

In še to:
Zadeva ima zadaj TORZIJO. Ne moreš verjet. Jest sem pa mislu, da ma to samo katrca, R5 in clio. Ampak živel sem v nevednosti. (s torzijo so to zavijanje namreč dosegli)
let me fly
Uporabniški avatar
davee
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 197
Pridružen: Po Nov 17, 2003 11:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Je pa res, da pri nas nido prodajali ZX Vulcane 2.0 16v coupe :cry: :cry: . Za tega pa res ne vem, ampak mislim, da niso predelovali podvozja v taki meri in pa tudi v francoskem prospektu ni posebej slikce, kjer bi se to osmo čudo sveta vidlo posebi.
let me fly
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

A so pol vsi primerki v Sloveniji uvoženi, al kaj?
Slika
Odgovori
  • Informacija