Pravzaprav jih nima, ne. Zadnja prema je vpeta bolj elastično, tako da se v zavoju zaradi samih prečnih sil na avto kolesa obrnejo za maksimalno 1.5° v sam zavoj. Kar pa ni isto kot krmiljenje.Damijan napisal/-a:Citroen ZX ima tudi krmiljenje zadnjih koles!
Jaz sicer še nisem vozil avta s krmiljenjem zadnje preme, ampak mislim, da je to res samo za delovne stroje in velike krave ala avtobusi in trucki. Ne vem glede tega proteusa. Meni ni oblikovno nič pogodu, mašino dobiš v gtv, spider, 164 in 166, krmiljenje pa pozabite. Če bi delovalo, bi avti to sigurno meli, če ne druzga vsaj največji (a8, bmw7, ar166, mbS...)dizl napisal/-a:Najprej so imele prelude mehansko, potem elektronsko, nakar so 4ws lepo ukinili. Čarali so tako da so se včasih prva in zadnja kolesa obrnila v isto smer, kao menjava pasu na AC, da avto po vzdolžno manj zavije, pri večjih odmikih pa za okretnost v nasprotno smer. Očitno preveč kompleksen sistem za premalo efekta, vprašanje kakšen občutek za voznika pri večji hitrosti, ko najprej zadek potegne v ovinek, potem pa sili ven???
Je pa stvar zelo uporabna kjer velike krače rabijo okretnost, razni delovni stroji in busi..
ZX vulcane je imel v prodajnem prospektu opisano, da ima edini izmed ZX-ov še elektronsko krmiljenje zadnjih koles, ostali modeli pa tako, kot si ti opisal! Upam, da imam še kje ta prospekt.Byrkus napisal/-a:Pravzaprav jih nima, ne. Zadnja prema je vpeta bolj elastično, tako da se v zavoju zaradi samih prečnih sil na avto kolesa obrnejo za maksimalno 1.5° v sam zavoj. Kar pa ni isto kot krmiljenje.Damijan napisal/-a:Citroen ZX ima tudi krmiljenje zadnjih koles!
Honda, po drugi strani, pa ima tole nareejno mehansko, in če se ne motim se kot obrata zadnjih koles spreminja tudi v odvisnosti od hitrosti.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov