_BiStRi_ napisal/-a:Brera 3.2 se pelje enako hitro ali malce hitreje od spiderce 2.2, sicer pa predlagam ,da jih sam preizkusiš in si ustvariš svoje mnenje in ga deliš z nami.
Lp
Ozi napisal/-a:Po ravnini ali po ridahDaemonMe napisal/-a:Če pa zares dvomiš v zgoraj napisano: predlagam, da poskusiva tudi v praksi primerjati 2.2 in 3.2. Čisto iz empiričnih razlogov.
DaemonMe napisal/-a:_BiStRi_ napisal/-a:Brera 3.2 se pelje enako hitro ali malce hitreje od spiderce 2.2, sicer pa predlagam ,da jih sam preizkusiš in si ustvariš svoje mnenje in ga deliš z nami.
Lp
Sam sem vozil oba. Najprej 159 2.2, nato Spider 2.2, zdaj Brero 3.2. Primerjave ni prav nobene. V Spiderci res vse skupaj "izgleda" hitreje, ker je platnena streha pač nekaj drugega. 159, 2.2 in Brera 3.2 - kot dan in noč. Da ne bo pomote - tudi 2.2 leti odlično, peljal sem jo od Vojnika do Frankolovega (sponzor: Stepančič), ampak s 3.2 tega niti v teoriji ni mogoče primerjati.
Če pa zares dvomiš v zgoraj napisano: predlagam, da poskusiva tudi v praksi primerjati 2.2 in 3.2. Čisto iz empiričnih razlogov.
...155-ke, pa pa še nisem vozil, ti verjamem na besedo, da ima zelo dobro lego na cesti.Ozi napisal/-a: Ampak vse, ki imajo 156 in so navdušeni nad lego pozivam, da se peljejo v kakšni 155, ker je res pravi funcar
Ja serijski avto se kar precej nagne, kateri se pa ne. Za manjše nagibanje obstaja verija TI oz. predelave podvozja.Sektor 13 napisal/-a:najbolj je cutiti kar mocen nagib ! Pred nakupom sem mislil da se bo bolje drzala po pravici...
Sem napisal in se tudi strinjam, da ima 156 boljšo lego na cesti kot 155, ampak sem mislil užitek ob vožnji...ker je 155 veliko bolj tail-happy in je še pravi funcar za peljat, čeprav si skozi rido mal počasnejšiOzi napisal/-a:Sicer se popolnoma strinjam, da ima 156 fantastično lego...sploh pri manjši motorizaciji
Vsekakor ne pravim, da je 155 hitrejši recimo na progi, ker še nisem videl primerjave, ampak vse, ki imajo 156 in so navdušeni nad lego pozivam, da se peljejo v kakšni 155, ker je res pravi funcar
Na alfaowner.com je nekako tako, ko kdo predstavi svojo novo pridobitev - alfa - da mu prvo predlagajo menjavo amortizerjev, ker serijski niso zadost dobri, da bi preprečili nagib karoserije in tudi luknje ne požirajo tako dobro. Tako, da menjava teh ne pomeni nek športen upgrade, ampak vložek v bolj konkrolirano vožnjo in udobje. Za športni pridih se pa lahko vrže na avto Eibach ProkitSektor 13 napisal/-a:156 nima lih bas neke super lege, ali pa ima moja ze obnucane fedre pa amortizerje nevem, najbolj je cutiti kar mocen nagib ! Pred nakupom sem mislil da se bo bolje drzala po pravici...
Sem res malo površno prebral, se povsem strinjam s tvojo izjavo in pri 145/147 je ista pesem, no saj sta praktično enaka avtomobila kot 155/156Ozi napisal/-a: Sem napisal in se tudi strinjam, da ima 156 boljšo lego na cesti kot 155, ampak sem mislil užitek ob vožnji...ker je 155 veliko bolj tail-happy in je še pravi funcar za peljat, čeprav si skozi rido mal počasnejši
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov