Moj utis o alfi je po 6 mesecih vožnje od nakupa je fenomenaln. Je pa to moja prva alfa. Vozim 156 ti, ter sem navdušen nad podvozjem. Učasih je res malce pretrdo, ampak v taprvem oviku sem vesel da sm jo kupil s to opremo. Lega avta je zelo dobra!
Svetujem vsem ki se še odločate za nakup ALFE!
Včeraj sem doživel šok pri vulkanizerju.Prišel sem menjat zimske gume,ki jih imam na drugih platiščih,shranjene pri vulkanizerju.Vulkanizer me je obvestil.da so vse štiri feltne zvite in jih je treba popraviti.In to original feltne,ki niso bile nikoli udarjene ali kakorkoli poškodovane.Ker nisem verjel,mi je demonstriral na napravi za centriranje.Odkar se ukvarjam z avti,še nisem doživel,da bi moral dati popraviti kakšno feltno,zdaj pa kar vse štiri!!!
ALFETTA 1.6
GIULIETTA 1,6
164 V6 TB SUPER
166 3.0 SUPER
AR Brera 3.2 JTS Q4
Giulietta 1750 TBI TCT QV
Stelvio 2.0 Turbo 280 AT8 Q4 Super
Ker za repliko se ne bi cudil,originali pa so vsaj po materialu precej trpezni pri alfah.
Ima pa kolega 530d e60 z 19 col M platisci, in so bila po 30k km tudi vsa 4 povita, brez kaksnih vecjih vidnih zunanjih poskodbm,pa niso ravno iz dreka narejene feltne... Nizek presek ocitno dela svoje
Kaj pa puščaš gume in feltne pri vulkanizerju? Enkrat sem videl kako ravnajo s temi zadevami in sem se obrnil in šel, pa so zamano spraševali ¨a ne bomo gum menal?¨, pa sem rekel da kar sem zdej vidu me zanima če sploh znate gumo scentrirat. If you smel šalabajzer, please turn around and go home.
Ja kaj pa se lahko zgodi s feltno pri vulkanizerju,razen da jo popraska.
Feltna mora zdrzat da 2 tonska ladja zapelje v nekaj centimetrske luknje pri velikih hitrostih, in sedaj se bo pa zvila pri vulkanizerju...ja pol pa naj se kar pri vulkanizerju zvije,ce se ze misli...
minimi napisal/-a:Kaj pa puščaš gume in feltne pri vulkanizerju? Enkrat sem videl kako ravnajo s temi zadevami in sem se obrnil in šel, pa so zamano spraševali ¨a ne bomo gum menal?¨, pa sem rekel da kar sem zdej vidu me zanima če sploh znate gumo scentrirat. If you smel šalabajzer, please turn around and go home.
...včasih si pa tut "sposodjo" kak komplet platišč z gumami ali pa samo da namontirajo svoje iztrošene gume. Sledi rally čez planino po burnem petkovem večeru.
Tokrat že na AC malo izven Ljubljane,ob petih zjutraj,zavil iz AC v Logatec,akumulator prazen,kupil nov akumulator na bencinski pumpi v Logatcu in se vrnil domov.Ker je bila sobota,servis na Avto Triglavu ni deloval,samo sprejem vozil.Zapeljal Alfo v garažo,vzel Minija in ponovno na pot.Trenutno sem na morju,pridem nazaj v ponedeljek in me čaka popravilo Alfe.
Točno tri leta od podobne oz.iste težave.Ne vem ali so takrat slabo popravili(regler) .
Kam naj peljem avto zdaj?Takrat sem ga v Cosmos.Cena ni pomembna,važna je kvaliteta in da se mi to ne bo več ponovilo v tako kratkem času.Z avtom sem v tem času morda naredil 15.000 km.
Torej sem spet peljal Alfo v Cosmos,popravilo alternatorja 120 EUR,delo 180EUR.Skupaj 300 EUR,pred tremi leti je bilo 200 EUR.
ALFETTA 1.6
GIULIETTA 1,6
164 V6 TB SUPER
166 3.0 SUPER
AR Brera 3.2 JTS Q4
Giulietta 1750 TBI TCT QV
Stelvio 2.0 Turbo 280 AT8 Q4 Super
Do zdaj sem naredil 10000km in edino slaba izkušnja je to , da čutim vsako luknjo ampak ni panike se zato toliko bolj drži ovinkov.Najbolj fajn je pa poslušat motor kako fajn brni.Pa čist na easy kakšnega prehitiš.