Jst sem ga ravno ta vikend in res ni neka fantastika.Pokrov dol,potem pa par gedor v roke pa razstavlat,očistil sem ga z bencinom,kot tudi ostale priključke okoli egr ventila.Sestavil nazaj in šel na probo razlika je seveda očitna.Dela cca 3 ure temeljito,ampak se splača
ne samo čez noč, ampak dobesedno v nekaj minutah. Malo sem ga poteral, segretega seveda, ampak ne preveč, do 4000 obratov, potem pa sem se ustavil. Ko sem ga vžgal in spet štartal je šel še nekaj km, potem sem opazil luknjo malo pred 2000 obratov. Vozil sem še par km in potem opazil da nima moči. Kadil pa je. Turbina se ne sliši, vžge normalno. Pravkar sem ga probal, vozil sem 5 km potem pa je bil zopet v redu in normalno pospeševal. Nato pa spet slabi pospeški ko sem se ustavil na petrolu.
Imam Alfo 156 2.4 JTD 20V In ko jo pohodim čez 3000 se mi prižge lučka za motor... in fulla kadi ( ČRNO) in preklopi v zasilni način....avto ugasnem pa prižgem...gre avto normalno naprej a lučka še kar gori
Tko d zdej še vas tle asskam če ma kdo kakšne Izkušne
Sem pa očistiu EGR ventil
Pa ventil na vezni steni..ki odpira turbino
Pa cevke so tut cele
Zadevo je treba kompletno razšraufat pa preverit ali batek od elektromagneta lepo laufa... V normalnem stanju mora štrlet kakih 5mm iz ohišja elektromagneta ven. In mora it lepo gladko do konca notri, brez zatikanja.