Težava v dovodu goriva- 156 1.9JTD 105KS

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
andrej_g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Jul 16, 2007 10:53 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: sevnica

Pozdravljeni!

V začetku tedna se jo ob prehitevanju ugasnil motor. V tretjem poiskusu je ponovno vžgal. Brez težav naredim nadalnjih 500 km. Včeraj zjutraj se odpravljam na delo, vžgem motor. Zagon potekal brez težav, a motor po dveh sekundah ugasne. Od takrat naprej ne vžge več.
- poiskusil sem z rezervnim ključem
- goriva je dovolj
- danes menjal senzor obratov (tistega pod zaganjačem)

Po menjavi senzorja sem se lotil pregleda dovoda goriva. Ugotovim, da nafta ne priteče niti do filtra.
Sedaj me zanima, kako priti do črpalke za gorivo, oziroma, kako naj preverim njeno delovanje? Ali imajo ti avtomobili še kakšen drug filter goriva, ali samo tega pri motorju?

V upanju na čimprejšnje in strokovne odgovore se vam vnaprej zahvaljujem.
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Kateri letnik je in koliko imaš prevoženih?
andrej_g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Jul 16, 2007 10:53 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: sevnica

Prevoženih je 178000, letnik 99.
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

To je isti letnik kot moj.

Pumpa in injektorji so še iz časa pred vršitvijo prodaje sistema common-rail Boschu, se pravi da je proizvajalec Magneti Marelli. Rezervni deli se dobijo pri Boschu.

http://www.bosch.si/content/language1/html/2786.htm

Ko odpreš sprednjo haubo imaš pumpo takoj na očeh...je takoj za motorjem (pritrjena s tremi vijaki). Boš pa po vsej verjetnosti moral oditi na servis da ti zadevo prečekirajo in po potrebi odmontirajo.

http://www.bosch.si/content/language1/html/2772.htm

Je pa @Gricko sam testiral, preveri pri njem.

Šel sem k temu majstru, sicer za obnovo injektorjev.

viewtopic.php?p=316111#316111

Kolikor je meni znano je na mojem samo en filter za gorivo. Kako pa je zadeva urejena pri keslu, pa nimam informacije. Menim da bi @El Barto znal kaj o tem povedati, saj je že imel svoj tank doli.
andrej_g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Jul 16, 2007 10:53 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: sevnica

Zadevo, katero opisuješ sem odmontiral (odklopil 3 cevi in 2 konektorja). Če je nizkotlačna črpalka res med filtrom in aluminijastim delom (montirano za motorjem na treh vijakih), potem lahko trdim, da le ta ne deluje. Dilema se pojavi, ker sem na E per našel podatek, da je črpalka za gorivo nad rezervoarjem? Jaz nisem več prepričan, kje je ta črpalka...
Mi lahko pripneš link, kako lahko kontaktiram zgoraj omenjena člana?
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Imaš ga v tej temi....pošlji mu ZS. Sicer sem pa videl da je kesl na 75-ki dol dajal.

viewtopic.php?t=22226

Kako je pa pri jtd-ju pa še "hvalabogu" nima izkušenj.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

K se me že omenja, nizkotlačna pumpa je v tanku, filter in visoktlačna pa pri/na motorju.

Najprej poglej, če se ni slučajno aktivirala varnostna zaščita pod šoferjevim sedežem.
Potem pregled vseh varovalk, tudi tistih, ki so okoli motorja.
Do same črpalke pa prideš, če na zadnjih sedežih odstraniš sredinski naslon roke.
Vsaj tako kaže eLearn.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Barto...you take the cake :wink:
Uporabniški avatar
SummerJam
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Po Jul 13, 2009 6:03 pm

Najbolje bo, da podreš sedeže v celoti in imaš lažji dostop do same pumpe. Tako smo mi naredili in je šla lažje ven. Paziti pa je treba na gumico, ki tesni tank, da ti ne pade notri in veliko živcev gre ob nastavljanju gumice nazaj. Pri meni je bila težava, ker števec za tank ni pravilno kazal in ko smo to pumpo sestavili nazaj ni bilo tega problema več.
Slika
Cuore Sportivo is destiny
andrej_g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Jul 16, 2007 10:53 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: sevnica

Kako povezavo ima zaščita pod sedežem s samo črpalko? Avto deluje tudi kadar nihče ne sedi v njem... Če je delovanje te zaščite smiselno me zanima, kako lahko preverim njeno ustrezno delovanje? Varovalke sem že preveril in jih bom še enkrat.
(Naj še omenim, da sem po preverjanju delovanja črpalke (odklopu in priklopu cevi na filru) vmes avto poskusil tudi vžgati in je v določenem trenutku že kazal znake življenja ter skoraj vžgal, potem pa mu je spet zmanjkalo goriva...)
Čemu sta namenjena konektorja pri filtru goriva?
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Če se ne motim je en gumijasti gumb točno spodaj pod sedežem na moji 156-ki.

Če sem iskren...ne vem čemu služi, ampak ti lahko drugi povedo.
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

vem samo glede gumba....to ni nek senzor ali si prisoten ali ne.....to je stikalo, ki se ob večjem udarcu / trku izklopi....torej če pride do nesreče, to stikalo naredi, da prekine dotok goriva (ugasne črpalko)!
Glede lokacije (pod sedežem) pa je čisto naključno...kak drug model, avto ima to stikalo drugje....
andrej_g
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Jul 16, 2007 10:53 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: sevnica

Fantje, zadeva je rešena.
Po preveritvi stikala (je bilo vklopljeno) sem se lotil rezervoarja in opravil meritve.
Elektrika do črpalke ni prišla in te težave se ni dalo rešiti s preverjanjem varovalk...
Avtomobil je imel naknadno vgrajeno alarmno napravo, ki ima funkcijo, da ob vklopu alarma izklopi dovod goriva in črpalki goriva ne da elektrike.
Vse bi se dalo hitreje rešiti, če zaradi varnostnih razlogov priklop ne bil opravljen na zelo kompliicranem mestu.
Črpalko smo povezali po tovarniško in avto je po nekaj sekundah vžgal.
Sliši se enostavno, napako pa je bilo težko najti. Vsa zahvala gre Zdravku M. ki se je resnično izkazal.
Bi priložil slike alarmne naprave in mesta vezave, pa ne vem kako?
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

..na shrani.si poskusi.
Odgovori
  • Informacija